kızımı sütten keserken...önerim

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve denisim13 tarafından 11 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : denisim13
  1. denisim13

    denisim13 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    158
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Arkadaşlar kızım 19 aylık, sütten kesmeye karar verdim, nasıl yapacağımı bilemedim.

    tiksinmesi için meme uçlarına yara bandı kullandım. Kızım meme istedi gösterdim bak dedim, pis olmuş meme, anne büv olmuş dedi emmek istemedi. Sonra canım acıyor diye gelip öptü. İlk ve sonraki gün göğsümdeki süt salgısından çok ağrı çektim.2. günün akşamı ellerimle sağabildiğim kadar sağdım.3. gün sütten ve ağrılardan eser kalmadı. bantları da geceleri yenisiyle değiştirdim. Kızım meme isteyince de ona artık sen büyüdün. Yemeklerinin tamamını babanla yediklerimizden seçebilirsin dedim. Çok şükür hem yemesi düzeldi hem de ben rahat ettim. Darısı hayırlısıyla başınıza...:lepi:
     
  2. 12 Kasım 2009
    Konu Sahibi : denisim13
  3. aysesat

    aysesat YiĞit 31/07/2008 Üye

    Katılım:
    31 Mart 2009
    Mesajlar:
    542
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım benim oğlumda 16 aylık
    ne zaman keseceğimi bilemiyorum ama
    verdiğin bilgi için teşekürler,kesmeye karar verince böyle yapacağım
     
  4. 13 Kasım 2009
    Konu Sahibi : denisim13
  5. floras79

    floras79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    305
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım gece bantları görüp emmedi yani öyle mi?peki nasıl uyudu sonra,hiç tutturmadı mı meme diye,yada uyutman zor olmadı mı gece kalktığında tekrar?
     
  6. 16 Kasım 2009
    Konu Sahibi : denisim13
  7. denisim13

    denisim13 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    158
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Hayır canım, bantları gördüğünde emmedi. arada kontrol ediyordu, meme hala büv mü diyeCADIARZU gördüğü zaman yine vazgeçti. biberona süt hazırlamıştım, içmek istemedi,sabaha karşı iyice acıkmış olacak ki, hemen biberonu kendi aldı ve sütü içmeye başladı. şimdi hem pişirdiğim yemekleri yemeyi redetmiyor hem de süt içiyor. şu çocuklar için devam sütü niteliğindekleri gunde 500 ml aşmıyorum. uyumadan önce çikolatalı süt veya devam sütü veriyorum. sabaha karşı hazırlıyorum onu da içip rahat rahat uyuyor.
    Allahıma binlerce şükür, dünya varmış. o yemek yedikçe ben de mutlu oluyorum. önceleri önceliği sadece memeydi, az yiyordu ve üzülüyordum. çok şükür şimdi iyi o peşimden koşturuyor bana yemek ver diye
    cokacimcoook
     
  8. 16 Kasım 2009
    Konu Sahibi : denisim13
  9. denisim13

    denisim13 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    158
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106

    canım benim eğer oğlun az yiyorsa, ya da yemek yemek istemiyorsa zamanıdır.
    sorun olursa memnuniyetle cevaplarım. Allah hepimizin çocuklarını korusun, İnşallah hayırlı kul, hayırlı evlat olurlar.
     
    Giray egem bunu beğendi.
  10. 29 Kasım 2009
    Konu Sahibi : denisim13
  11. Suko

    Suko Guru Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.717
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    348
    ben de 2 yaşını doldurunca kesmeyi düşünüyorum inşallah sorunsuz birşekilde hallederim senin gibi...ben de bant yapıştırmayı düşünüyorum...ama kızım öyle düşkün ki memeye ...gecede meme için o kadar çok kalkıyor ki ne o ne ben uykuyu alabiliyoruz...senin kızın da çok düşkün müydü memeye canım?
     
  12. 29 Kasım 2009
    Konu Sahibi : denisim13
  13. denisim13

    denisim13 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    158
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    İnan kızım Meme diyordu başka birşey demiyordu. artık o kadar şartlanmıştım ki, o yanıma gelir gelmez ben o istemesine fırsat vermeden hemen hazırlıyordum. çok zor sanıyordum kesebilmek ama dur dedim ve çok şükür hala bir sorun çıkmadı.:KK46:
     
  14. 3 Aralık 2009
    Konu Sahibi : denisim13
  15. allame

    allame Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    469
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar 1 ay olcak bizde bıraktık memeyi çok şükür,hala inanamıyorum oğlum 22 aylık tam bir meme tutkunuydu ben hiç bırakamıycaz zannediyordum,uzun bir süre gündüzleri çok azalttım,gece emiyodu sürekli uyanarak daha sonra abarttı sabaha kadar emiyodu,kararımı verdim meme ucuna kahve sürdüm,acı annem,pis olmuş dedim emmedi,gelip kontrol ediyodu acii diyodu kapatıyodu,ilk gece çok zor oldu, ağladı meme diye yalvardı nerdeyse saatlerce kucağımda gezdirdim,2.gece yine aynı oturduk saatlerce oyun oynadık eşimle beraber zor uyudu,bir akşam geldi açtı elledi sonra bi emdi anne acı dedi kapattı şimdi arada öpüyo cici yapıyo daha umudu kesmedi ama bitti şükür,bu arada biberon aldım bisküvili süt veriyorum uyumadan önce, almıyodu ama şimdi kendi istiyo bitiriyo çoğu kez uyanınca sarılıp öpüp uyuyo,iştahı açıldı birtek uykusu düzene girmedi bekliyorum sabırla, uyumayı özledim valla
    zamanı gelince bırakmak en iysi bence,unutmadan emzirmeyince şişti göğüslerim çok zormuş gerçekten,doktora danıştım,çok az ağrın gidene kadar sağ ve sıkıca sar yada sıkı sütyen giy dedi ilacı sordum hormon ilacı olduğunu tavsiye etmediğini söyledi dediğini yaptım 3-4 günde geçti herkese başarılar...
     
  16. 7 Aralık 2009
    Konu Sahibi : denisim13
  17. Suko

    Suko Guru Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.717
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    348
    darısı benim başıma.... bakalım sömestir tatilinde keseceğim ben de inşallah....
     
  18. 10 Aralık 2009
    Konu Sahibi : denisim13
  19. yelizyenen

    yelizyenen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar benim de oğlum 22 aylık, ama cesret edemiyorum, yani çalışıyorum ve gece memeyle uyuyo. memeyi bırakırsa nasıl uyutçam, uyumazsa ve beni de uyutmazsa sabah nasıl kalkıp işe gidicem .. çalışınca zor yaa