kızımın dogum günü için yardım

Konusu 'Mutfak Püf Noktaları' forumundadır ve balpetegim_24 tarafından 21 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    21 Eylül 2010
    Konu Sahibi : balpetegim_24
  1. balpetegim_24

    balpetegim_24 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    129
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    mrhabalar ilk defa konu açıyorum dogru yeremi açtım onuda bilmiyorum sitenin takipçisiyim fakat çok fazla yorumlara girmiyorum. sizlerden bir ricam var kızımın dogum günü var pazar günü ne yapacagımı bilmiyorum bana yardımcı olursanız sevinirim biraz kalabalık olacak tariflerinide verirseninz önerdiğiniz seylerin çok mutlu olurum şimödiden teşekkürleropuyorumnanaktanopuyorumnanaktanopuyorumnanaktanopuyorumnanaktanopuyorumnanaktanopuyorumnanaktan
     
  2. 21 Eylül 2010
    Konu Sahibi : balpetegim_24
  3. royall

    royall yaşamak herşeye rağmen Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    2.214
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    106
    sitede zaten bi sürü tarifler var oradan bakıp ayarlayabilirsin yapacağın şeyleri
     
  4. 23 Eylül 2010
    Konu Sahibi : balpetegim_24
  5. Elif

    Elif Onur Üyesi Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    24.608
    Beğenildi:
    5.137
    Ödül Puanları:
    438
  6. 23 Eylül 2010
    Konu Sahibi : balpetegim_24
  7. SUTASAYRAN

    SUTASAYRAN Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.973
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    canım yanlış yere açmışın konuyu galiba
    yemek tarifleri bölümünden pastalar kekler börekler kısmında bi çok tarif var ordan bakıp yap istersen
     
  8. 23 Eylül 2010
    Konu Sahibi : balpetegim_24
  9. balpetegim_24

    balpetegim_24 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    129
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    çok teşekkür edrim arkadaşlar yardım istedim ama kimse yardımcı olmadı sizler yardımcı olmaya çalıştınız saolun susamlı simit yaptım peynirli çörek yaptım dolma sardım bi kaç bi şey daha yapacam