Kızımın Tikleri Var,Çatlıycam..

Konusu 'Davranış Bozuklukları' forumundadır ve nadirem tarafından 20 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nadirem
  1. nadirem

    nadirem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    399
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    Kızım 2006 nisan doğumlu.Sorunlu bir çocuk değil,sadece çok hareketli.5-6 aydır gözlerini kırparken sıkı sıkı kırpıyor ve aynı zaman da burnunu oynatıyor.Özel bir göz doktoruna götürdüm,kirpiğinin iç kısmında iltihap olduğunu söyledi.Önemli birşey değilmiş,göz damlası verdi.Hiçkimse gözünden bahsetmesin tike çevirme olasılığı yüksek dedi ama sanırım bizim ki tik oldu bile.Ona baktıkca sinir oluyordum kendi kendime niye unutmuyor falan diye.Şimdi başka bişey daha çıktı.1 haftadır sürekli omuz silkip başını arkaya doğru attırıyor arada.Allah'ım enteresan enteresan şeyler ya..3-5 gün yapma dedim,kızdım,güzel olmuyor dedim.Artık hiçbir şey demiyoruz ama çok korkuyorum unutmayacak diye.Hem de çok üzülüyorum.Evde kızıma yansıyacak hiçbir problemimiz yok,eşimle kavgamız da yok,şiddet görmüyor,hepimiz gözüne bakıyoruz,her istediği oluyor,iyi annelik yaptığımı düşünüyorum.Yani psikolojisini bozacak birşey yok ortada,anlamıyorum neden böyle yapıyor.Gerçekten baktıkca hem sinir oluyorum,hem çok üzülüyorum.:sinifsinif:
    Böyle şeyleri tecrübe etmiş arkadaşların yorumlarını bekliyorum,herkes geçer diyor ama ben çok korkuyorum..mafoldumben
     
  2. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nadirem
  3. nadirem

    nadirem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    399
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    Benzer şeyler yaşayan,yaşamış hanımlar,lütfen paylaşın
     
  4. 21 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nadirem
  5. cokmasum

    cokmasum Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4.728
    Beğenildi:
    79
    Ödül Puanları:
    153
    bende küçükken gözlerimi kırpıştırırdım hep tik olmuştu yani hayal mayel hatırlıyorum sonra güzel bi abla bana öyle yapma büyüynce seni kimse beğenmez dedi bende yapmamışım bidaha geçer endişe etmeyin ama yaptığı zamanda niye yaptın yapma demeyin görmezden gelin dikkat çekmek için yapıyo olabilir eğer çok devam ederse bir pedagogtan yardım alabilirsiniz
     
  6. 21 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nadirem
  7. nadirem

    nadirem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    399
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    Önemsememeye çalışıyorum ama bazen çok sinirlerim bozuluyor.Hani hep altında bir sebep ararız ya,psikolojisi mi bozuk acaba falan diye,Üstelik başkalarının dikkatini de çekiyor,soruyorlar,üzülüyorum açıkcası...
     
  8. 27 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nadirem
  9. cemresum

    cemresum hayallerim hayal oldu Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    286
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    41
    sakın ihmal etme kaç para giderse gitsin çocuğunu götür çocuktur unutur deme mutlaka götür mutlaka
     
    Son düzenleme: 28 Ağustos 2010
  10. 29 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nadirem
  11. Elifim80

    Elifim80 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2010
    Mesajlar:
    116
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Bence de psikoloğa götür. Benim kzımda da vardı. Rehberlik hocası olan bir arkadaşım, Bu konu hakkında konuşmak ve uyarmak pekiştirir ve çocuğun gerilimini arttırır dedi.Görmezden gel bir kaç ay sürerse psikoloğa götür demişti. Sonra geçti.
     
  12. 29 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nadirem
  13. Monica

    Monica Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    5.887
    Beğenildi:
    240
    Ödül Puanları:
    163
    benim ilkokul arkadaşımda da 3 tane tik vardı:KK1:
    şekilden şekile giriyordu kızkaydirigubbakcemile3
    konuşurken gözlerini kırpıştırır belki saniyede 5 kereaklinialirimsmile
    bişey koklar gibi burnunu çekerakannehir
    son olarakta yanlardan bi tutam saç alır başlar yalamaya:icecream::roflol:
     
  14. 2 Eylül 2010
    Konu Sahibi : nadirem
  15. nadirem

    nadirem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    399
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    Cidden çok zor bir durum.Resmen benim psikolojim bozulmuştu.Ağlıyordum gizli gizli.Allaha şükür kızım iyileşti..:Saruboceq: 3-4 gün sürekli kızımla ilgilendim,hiç yalnız bırakmadım,bilgisayarın monitörünün arka kablosunu kızım görmeden çıkardık.Bozulmuş falan deyip kandırdık.Çünkü tiklerin kaynağının bilgisayar olduğunu farkettik.5 Günde unuttu.Artık hiç yapmıyor.Birde yanında konuşulmamasını ve görmezden gelmeyi öneriyorlar ama ben kızımı bu süre içinde sürekli uyardım.Sürekli gözetimim altında tuttum.Üstelik bir gün burnu çok kanadı."Bak işte sürekli başını salladığın için kanadı burnun " dedim.Çok korktu.
    Yöntemim doğru demiyorum ama biz bu sayede tikleri iyice yerleşmeden kurtulduk.Ve kısa zamanda kolayca kurtulduğumuz için çok mutluyum.Aksi halde kesinlikle bir çocuk uzmanına gidecektik.Geçmez diye çok korkmuştum çünkü.
     
  16. 27 Eylül 2010
    Konu Sahibi : nadirem
  17. keremce_

    keremce_ ^yavru kuşum^ Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    2.239
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    geçmiş olsun canım.atlattığınıza sevindim...
    benim oğlum da 27 aylık oldu.herşeyi kokluyor.yemekleri koklamasını geçtim.arabasını,kaşığı,eline ne geçerse geçsin kokluyo.çıldırcam.internetten araştırdım tiklerin arasında herşeyi koklamak da var.benim oğlumda da ya bu tik olarak kalırsa.acaba doktora götürmeli miyim?
     
  18. 18 Ekim 2010
    Konu Sahibi : nadirem
  19. mathildaa

    mathildaa gokuinwonderland.blogspot Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2010
    Mesajlar:
    300
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    benimde küçükken birsürü tikim vardı :KK1: dudak büzme göz kırpma el hareketleri vs. annemler kızarlardı bazen bazende bişey demezlerdi.. zamanla geçti üzülme bence geçer a.s