kızımın uyku düzeni hüç yok.çıldırıcam

Konusu 'Şubat Anneleri' forumundadır ve serçecik tarafından 1 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : serçecik
  1. serçecik

    serçecik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.711
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    ne yaptım en ettimse kızım bı düzen tutmadı..gece uyusun dıye gunduz uyutmuyoruz cok fazla..bu defada ne gece ne gündüz uyuyor..aglamıyorda,sadece oyun oynamak istiyor..gunduz mümkun oldugunca oynatıyoruz oyun ıhtıyacını karsılayalım dıye..her cocuk mu böyle yoksa benımksıımı..işe nasıl gıttıgımı bılmıyorum..uykusuz uykusuz...ne yapmamı önerirsınız..zorla uyutamıyorum uyumuyor çünkü..:Saruboceq:delikafadulden
     
  2. 1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : serçecik
  3. nestle76

    nestle76 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.048
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    hayatım uykudan önce yıkayın, suda oynasın biraz..sonra herobaby nin ya da milupanın tahıllı gece mamaları var ondan verin..üstüne de milupa nın gece çayı...banyodan sonra bi de masaj yaptın mı sanırım uyur...
     
  4. 1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : serçecik
  5. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    bende kızımı her akşam banyodan sonra uyutuyorum ozaman 2saat falan uyuyo sonra saat başı yada yarım saat ara ile uyanıyo...
    gündüz ise 15 dk uyuyo uyanoyo ağlıyo oynuyo vs sonra yine 15 dk..
    çok zor yaa...
    bide sen çalışıyosun bu dahada zor...
     
  6. 1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : serçecik
  7. chatlak_4180

    chatlak_4180 serap Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    535
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    valla canım bende aynı dertten muzdaribim geceleri saat başı uyanıyor bir ara çok güzel düzene girmişti ama şimdi gene bozuldu iyice zombiye döndüm valla gündüzde sırf muhabbet ve oyun istiyor yarım saat uyuyor ama gece çok zor uyutuyorum hadi uyuttum uğaraşıma deyse bari bir saat sonra gene ayakta valla banyo falan hak getire küveti dolduruyorum bide köpürtüyorum banyo keyfi yapıyo ama genede cin gibi böyle böyle büyüycekler minnoşlar anne olmak güzel oldugu kadar zorda tabi....:nazar::nazar:
     
  8. 1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : serçecik
  9. denizlerprensi

    denizlerprensi denniss Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    gündüz bir fiil kucaktayızbizde ama gece uykumuz güzel:nazar:
     
  10. 1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : serçecik
  11. hayaletorka

    hayaletorka Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.241
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım gece çayı yada anason içir bide
     
  12. 1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : serçecik
  13. simzu

    simzu 3 kişiyiz artık :) (Arzu) Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    192
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    valla kelin ilacı olsa....:roflol: valla yapmadığım yok bedtime lardan tut gece çaylarına kadar sonuç malesef hala uykusuz geceleer gündüz desen keza ole 15-20 dak.da uyanır anladığım kadarıyla bu çocuk uykuyu çok sevmio :roflol: neyse bi yol çare bulursan banada sole ne diim:uhm:
     
  14. 1 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : serçecik
  15. serçecik

    serçecik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.711
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    ya kzıalr ben kzıımı her gece yıkayıp yatırıyorum zaten..ama sadece yatıyor..uyumuyor:KK43:
     
  16. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : serçecik
  17. kelebek41

    kelebek41 Kalbinurum Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    799
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    anason için erken
    ama gece çayını kullabilirsin,müzikli dönenceler kullan en azından kendi başına kalır biraz ona baka baka
    yormaya çalış oynaki
    uyusun tatlımcım
     
  18. 3 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : serçecik
  19. serçecik

    serçecik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.711
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    .......................................................