kızımın yüz üstü dönmesi.

Konusu 'Bebeğimizin Aşıları, Kontrolleri, Aylık Gelişim Bilgileri' forumundadır ve yildizyy tarafından 29 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : yildizyy
  1. yildizyy

    yildizyy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2008
    Mesajlar:
    81
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hale naz 1 hafta sonra 6 ayını bitiriyo yaklaşık 1 aydır yüz üstü dönebiliyo fakat dönerken altından bi kolunu çıkarmıyo kolu altında kalıyo hala öğrenemedi kolunu altından çekmeyi mızıkladıgı icin ben cikartiyorum sizin bebekleriniz de böyle bişey varmı merak ediyorum
     
  2. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : yildizyy
  3. fxuxsfxuxs

    fxuxsfxuxs yanılsamalar ülkesi Pro Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.533
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    vardı tabi olmaz mı
    ama inan hatırlamıyorum kolunu ne zaman kendi kurtarmaya başladı
    1 ay erken 1 ay geç eninde sonunda çıkacak o kol
    merak edicek bişey yok, her çocuğun gelişimi farklı, zamanlar uymayabilir
     
    Son düzenleme: 29 Mayıs 2009
  4. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : yildizyy
  5. yaxgxmur ankara

    yaxgxmur ankara Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.419
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kızım 7 aylık hala yapamıyo sorun yok her bebeğin gelişim aşaması sırası farklıdır canım
     
  6. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : yildizyy
  7. toprockk

    toprockk oğlum tek varlığım... Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    194
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    elbet çıkarır canım merak etme..zamanla herşeyi yapmayı ögreniyorlar..sabırlı olmak lazım.
     
  8. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : yildizyy
  9. ficipi

    ficipi ............... Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.460
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    cok normal canım..gelısım zamanla öğrenıcekkk neler yapıcakk nelerrrr