Kızkardeşimin evlenmek isteyişini kabullenemiyorum ve ona çok kızgınım...

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve lucky88 tarafından 17 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    17 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : lucky88
  1. lucky88

    lucky88 Bırak gülüşlerin can evimin penceresi olsun. Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.187
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    Şuan o kadar kötüyümki moral olarak tamamen çökmüş durumdayım.Sorun kızkardeşim.daha 1 ay önce 18 yaşına girdi ve yaklaşık 2 aydır 25 yaşında bi erkek arkadaşı var.artık çocukmu baskı yapıo bilmiyorum ama kız kardeşim evlenmek istiyo.daha çok küçük yaaa ama bunu anlamıyo.çocuğu daha önce görmüştüm az çok tanıyorum ve çocuktan hoşlanmadım.daha önce bu çocuk babamla çok samimilerdi babamla içki içerlerdi falan filan.sonra kızkardeşimle aralarında bi yakılaşma olunca olaya farklılaştı tabi.babamın yanında daha dikkatli olmaya başladı ama baban göre değil kendince öle olmaya çalışmış.bigün babamlara gittik eşimle baktım o çocuk abisi falan babam terasta oturuyolar tabi babamın o çocukla kızkardeşim arasında olanlardan haberi yok baktım çocuğun elinde bira kutusu bi elinde sigara şok oldum yaa benm kocam bile hala babamın yanında kem küm eder.bu ne rahatlıktır yaaa madem ciddi bişiler düşünüyosun bu rahatık nedr.neymiş.babam ısrar etmiş daha önce yanında içiyodum şimdi içmeyince yanlış anlıcak diye korkuyorum diyo çocuk.bakarmısınız şu açıklamaya.dün akşam yine babamlara gittik tabi kızkarşdeşim o çocukla aralarında bişi olduğunu sölemiş.babamda kıyametleri koparmış geberticem oçocuğu ben evime aldım güvendim nasıl benim kızıma yan gözle bakar diye dövücekti çocupu iş bayağı kötüye gidiyodu.çocuğun aileside duymuş tabi babamın o çocuğu döveceğni annemlere gelicekmiş çocuğun ailesi özür dilemek için.geldiler bende ordaydım bi rahat oturdular.akşam 8 de bi geldiler gece 11 de kalktılar.dün akşam babam soruyo bana kızım sen ne diyosun kardeşini istemeye gelicekler...baba dedim daha yaşı küçük ne istemesi.annemdediyoki verelim bi yüzük takılsın adı konsun.meğer kızkardeşim anneme demişki babam nasıl ablamı istediğine verdiyse benide vericek.yoksa evden kaçarım demiş.şok oldum şokk.babamla konuşmalarımızıda kız kardeşim olumsuz baktığımı söledim ben babama.eve indim kızkardeşim benle konuşmucakmış sobra yanıma ageldi taştıştık biraz en sonunda bana seni ilgilendirmez dedi.yani karışmıcakmışım.anneme de kızıyorum bu yaşta kzın aklına sokuyo destek çıkıyo ona.ne yapıcam bilmiyorum yaaa offff offfffeyvahedigeldismile
     
  2. 17 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : lucky88
  3. as66

    as66 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    791
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kardeşiniz herhalde lise mezunu tahsiliyle ilgili hiç bir planı yokmu?bu yaşta ne evliliği üstelik 2 aydır beraberliği var diyorsunuz, olumlu bakacak hiç bir tarafı yok bu işin. 2 ayda evlenmeye karar verecek kadar nasıl tanımış merak ettim doğrusu, kusura bakmayın ama aklını başına toplaması gerek kardeşinizin...
     
  4. 17 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : lucky88
  5. lepi

    lepi ♥˙·٠•●♥ &# Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.091
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    seni istediğine verdiler peki
    nekadardır birlikteydiniz
    senin yaşın kaçtı
    da kardeşin bunu öne sürüo
    18 yaş evlenmek için çok erken bir yaş
    2 aylık ilişki ise evlilik kararı vermek için çok kısa süreli bir şey bence

    sen karışmasan da ailen karışmalı
    bukadar ailik yapmanın manası yok bence
    şuan senin kardeşine herşey eğlence gibi gelio


    güzelce anlatsınlar kardeşine artık anne babayı da saymıosa
    bi arkadaşını alın söyleyin konuşsun kardeşinizle
    sizin söylediğinize inat hareket edebilir ama arkadaşının lafları daha etkili olabilir
    yada kimse bilmeden erkek tarafıyla konuşun
    çocukla konuşun
    tamam vercez ama biraz süre geçsin bi tanıyalım seni vs diye
    kızıma baskı yapmayın hal hareketlerinden neler dendiği anlaşılıyor
    diyin biraz göz dağı verin derim ben
    zaten insanlarsa
    onlarla konuştuklarınızı gidip kızınıza anlatmaz çeki düzen verirler kendilerine
    ama niyetleri kötü ise zaten herşeyi kardeşinize yansıtır hiç bir değişim de göstermezler
     
  6. 17 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : lucky88
  7. Amonra

    Amonra Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.461
    Beğenildi:
    267
    Ödül Puanları:
    213
    anneniz de bi hoşmuş 2 ay tanıdığı bi adamla yüzük taksın demesi garip geldi
    üstelik daha 18 yaşında görüştüğü adamda geniş bi adam belli ki
    babanız baştan karşı çıkıp şimdi istemeye gelcekler diyerek de
    bütün oteritesini sarsmış.
     
  8. 17 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : lucky88
  9. lucky88

    lucky88 Bırak gülüşlerin can evimin penceresi olsun. Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.187
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    çocuğn abisi geçenlerde babama gelelim istemeye demiş babamda kabul etmemiş babamda dün eşimle babam danışmak istemiş.bende fikrimi açık açık söledim daha yaşı küçük diye.babamda diyo daha ne kadar olmuşki kalakıp evlenmek istiyo.erkek tarafı söz yapalım 2 sene falan beklesinler hani birbirlerini daha iyi tanısınmış.bende dedim böle.saçmalıkmı olur kıza söz yapılcak ne malum fikrinin değişmeyeceği daha 18 yaşında bu kız.abiside geldi yanımıza onunlada konuştuk sen kaç yaşındasın diyo 21 dedim aranızda 3 yaş var çok bişi yomuş lafa bakarmısın dedimki sana göre 3 yaş az ama 3 sene içerinde neler oluyo neler insan bi anda değişebiliyo.bendende olumlu yaklaşmamı beklermiş dedim niye?biz bakkala peynir ekmek vermiyoruz burda bi insan hayatı söz konusu kolay değil bu işler dedim.oracıkta gırtlağını sıkmamak için kendimi zor tuttum
     
  10. 17 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : lucky88
  11. lucky88

    lucky88 Bırak gülüşlerin can evimin penceresi olsun. Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.187
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    biz eşimle 1 sene görüştük 1 senemiz doldu söz yaptık annemede ablamı nasıl istediğine verdiyseniz beni vericeksinişz yoksa kaçarım demiş.annemde tedirgin olmuş.bunaldım diyo annem ne yapcamı şaşırdım.ben çocuğu hiç sevmedim sebep yok elle tutulur bişide yok ama hoşlanmadım.sizce ön yargılımı düşünüyorum?sanki bu çocukta bişi var ama ne varbilmiyorum beni rahatsız eden
     
  12. 17 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : lucky88
  13. denizbaris

    denizbaris Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.292
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Valla canım kusura bakma ama kardeşine yanlış yaklaşmışsın....
    Öncelikle çocuğun babanın yanında içki içmesi sigara içmesi mevzusu gereksiz bir mevzu.. Sonuçta içki sigara içmekle saygı olmuyor.. Aralarında kardeşinle bişey yokken içiyormuş da sevgili olduktan sonra içmemesi komik olurdu zaten....
    Konu bu da değil....

    Kardeşinin evlenmek için yaşı çok küçük, ilişkileri de 2 aylıkmış zaten, insan 2 ayda evliliğe karar veremez....
    Sen ve baban sert çıkınca kardeşin de işi inada bindirmiş sanırım....
    Bence şuan yapman gereken tek ey kardeşinle arkadaş gibi konuşmak... Yaşlarınız birbirine çok yakın, birbirinizi kolaylıkla anlayabilirsiniz...
    Kardeşine de ki o kadar sert ıktığım için pişman oldum, tamam seviyor olabilirsin ama sert çıkmam senin için edişelendiğim içindi diyebilir ve endişelerini sakin sakin arkadaş gibi anlatsabilirsin...
    Yaşının dha çok küçük olduğunu, evlilik için acele etmemesi gerektiğini, biraz dajha ilişkiye zaman tanıması gerektiğin.... 1 yıl sonra o çocuğu gene aynı derecede sevip evlenmek isteyecekse en büyük destekçisi olacağını ama şu an erken olduğunu falan söyleyip aranızı düzeltmeye çalış...
    Çünkü şuan sanırım işi inada bindirmiş...
     
  14. 17 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : lucky88
  15. lucky88

    lucky88 Bırak gülüşlerin can evimin penceresi olsun. Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.187
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    cnm söledim daha çok küçük okulu var diye gerçi sınıfta kaldı liseyi bitirmesine tam 1 sene kala sınıfta kaldı.son senesinide açıköğretimden okuyo şuan.pek okuma taraftarı değiliçinden gelmiyo yani.çok ezilicek en aızndan bi mesleği bi tahsili olurdu.çok üzülüyorum kardeşime.bu olaydan sonrada benden nefret ediyodur kesin engel oluyorum diye.ama ben yanlış yapmıyorum onu düşünüyorum daha yaşı çok ufak sözdü nişandı evlilikti daha erken.dün akşam seni ilgilendirmez dedi yaa inanın ne dicemi işaşırdım aldım çantamı eşimede hadi gidyoruz uykum geldi dedim.bu olaydan ötürü eşimlede kötü oldum.
     
  16. 17 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : lucky88
  17. PASAKLI

    PASAKLI Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2008
    Mesajlar:
    132
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    18 yaşında olan bir kişinin evlenmesinin tasvip edilecek hiçbir tarafı olamaz.

    Ancak siz de henüz 21 yaşındaymışsınız.

    Bu birazcık şey gibi olmamış mı : Hoca verir talkımı, kendi yutar salkımı :eek:lmaz:
     
  18. 17 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : lucky88
  19. lucky88

    lucky88 Bırak gülüşlerin can evimin penceresi olsun. Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.187
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    babam biraz fazla otoriter olduğu için kızkardeşim pek dışarı çıkamaz görüşemedikleri için annemi sık boğaz ediyomuş.bence bundan ötürüde böle bi karar vermiş olabilir.zannetmesinki söz olduktan sonra görüşübelicek ben kendimden biliyorum.söz oldu nişan oldu biz görüşmeedik doğru düzgün.evlenicem yakın dışarı ıkmaya başlamıştık.tamam haklı oda sıkılıyo dışarı çıkamıyo ama biz eşimle mutlaka 2 haftada bir kardeşlerimi alıp gezmeye götürüyoruz hava alsınlar değişiklik olsun diye.içki sigara mevzusuna gelince bu konu beni rahaztsız ettiği için ben böle bi tepki gösterdim.