Kızlar acil bilgiye ihtiyacım var

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve yasemin29 tarafından 20 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yasemin29
  1. yasemin29

    yasemin29 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Mart 2010
    Mesajlar:
    732
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Offfffffffffff

    napıcam bu sorunun ıcınden nasıl cıkıcam bılmıyorum kızlar konumu takıp edenler bılıyodur belkı ben sözlüydüm ve sözü atmak zorunda kaldım ailesi yuzunden ve kendı aılem yuzunden herkesın gercek yuzunu gordugumde artık her sey cok gectı ve ben sevdım sandıgım adamla beraber olmustum sımdı sırf bu yuzden de oncelerı cok sevdıgım ama sımdı acayıp derecede sogudugum sözlüme yalvarmak barısmak ıstemıyorum cunku benım onla gelecekte hıc mutlu olma ıhtımalım yok ileride bılıyorum kı benımde karsıma duzgun bır ınsan cıkıcak ama ben o zaman ne yapıcam hıc kımse ona her seyı anlat falan demesın vıcdanın senı rahat bırakmaz falande demesın cunku benım aılem boyle bır durumu kaldırabılıcek bır aılede degıl o yuzden sızden istedıgım benım gıbı durumda olan sonra bu kızlık zarı tamırı denen olayı yaptıran ya da cevresınde duyan arkadaslardan yyardım ıstıyorum nasıl oluyor nasıl yaptırılıyor ( şehvetime yenılık böyle bır hata yaptıgım ıcın yeterınce pişmanım o yuzden bu cıkmazdan cıkmam ıcın yardım edın batmam ıcın degıl)
     
  2. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yasemin29
  3. karisx

    karisx sil baştan başlamak Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.259
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    bence bunu düşünme, etrafında bi deri parçasını sorun etmeyecek insanlar olsun, namus bacak arasında deil beyinde olur diye düşünen birisiyle beraber bi hayat kurmalısın...
     
  4. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yasemin29
  5. yasemin29

    yasemin29 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Mart 2010
    Mesajlar:
    732
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    arkadasım yorumun ıcın sagol ama boyle yorumlar ıstemedıgımı yazmıstım sanırım yukarda neyse genede tesekkurler
     
  6. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yasemin29
  7. LadyDelarose

    LadyDelarose Atandım (09.07.2010) Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2007
    Mesajlar:
    622
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    böyle sahtekarlılara hiç gerek yok..karşındakine kandırcaksın belki ama ya kendi vicdanın??
    karşına çıkacak kişiyle bunu paylşmalısın..büyük ihitimalle o da senin gibi olacaktır, malum milli olmayan erkek sayısı az şu zamandabilmiyorumkismile
    erkekler önce kendine baksınalsanaalsanasmile
    zaten adamakıllı biri olursa sorun etmez..
     
  8. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yasemin29
  9. EsraUmitiiim

    EsraUmitiiim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    327
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    Anliyorum seni ..
    Hersey o değil dicem ama bazı erkekler öyle deyip onu önemsiyo..
    Ama duyduğuma göre evlenmeden biraz önce yaptirman gerekiyormus ..
    Gerek yok böyle şeylere ya ..
     
  10. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yasemin29
  11. Tiryandafila

    Tiryandafila Çok ŞÜKÜR. Pro Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2009
    Mesajlar:
    5.323
    Beğenildi:
    581
    Ödül Puanları:
    188
    Bunu yaşarken keşke hertürlü ihtimal göz önünde bulundurulsa,
    sonuçta o kişiyle evlenme garantisi yok.
    Bu size bu kadar tersse, keşke baştan yaşanmasaymış.
    İnternetten araştırın biraz.
    Bana kalırsa gereksiz bir mevzu, namus zarla olmuyor sonuçta.
    Evet karşınızdaki bunu sorun yapacak biriyse, açık açık söyleyip,
    herşeyi göze almak lazım.
    Operasyon geçirseniz de, geçirmeseniz de, söylemeniz lazım.
    Karşıdakinin bunu bilmeye hakkı var.
    Siz bilirsiniz tabi yine de.
     
  12. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yasemin29
  13. BarbieveKen

    BarbieveKen kendine geyşa Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2009
    Mesajlar:
    9.487
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    googlea yaz aradığını, klinik mlinik bir sürü yer çıkar aç onlara sor istersen Tatlım :kahve:
     
  14. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yasemin29
  15. karisx

    karisx sil baştan başlamak Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.259
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    o zaman bilgi vereyim bari; evlenmeden bi kaç saat önce yaptırman gerekiyo, çünkü ilişki sırasında dikişler açılıyo ve o kanıyo; ama garantisi yok, yani ehil ellerde yaptırman lazım ki kan gelsin; ama şöle de bi durum var genelde doktorlar buna yanaşmıyo, sadece işin ticari boyutuyla ilgilenen doktorlar bunu yapıyo... bide kalıcı tamir diye bişey duymuştum ama ne kadar doru orasını bilemicem...
     
  16. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yasemin29
  17. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.347
    Beğenildi:
    21.531
    Ödül Puanları:
    363
    Burada tarif mi etcez nasıl diktirdiğimizi?:uhm:
    Yüzeysel geçiyim bari..
    Jinekolağa gidip derdinizi anlatırsınız..
    Adam randevu verir.
    Zaten anestezi veriyorlar,hissetmezsiniz bile..:KK3:
    Kontrollerinizi aksatmayın..
    Tamam..buyrunnnnnnnnn
    Oldu da bitti işte.
    Korkulacak bişiy yok...:lepi:
     
  18. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yasemin29
  19. poldi

    poldi Bir umut var mı? Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenildi:
    683
    Ödül Puanları:
    148
    Benim bir tanıdığım senin dediğin kızlık zarı diktirme olayını yaşadı. Bu iki çeşit oluyor, biri düğüne yakın olanı, diğeri ise önceden yapılan ve biraz daha ağır işlemden geçen olanı. Bu kızımız sevgilisinden ayrılınca sevgilisinide yanına alarak soluğu kadın doğumcuda aldı. Ve zarını diktirdi. Hatırladığım kadarıyla epey ağrılı ve sancılı geçti.Şimdi ne yapıyor diye sorarsan başka birisiyle evlendi.Eşi olcak kişi tabiki bunun geçmişini bilmiyordu. O kız şimdi bu konuyu bilen herkesi, benide dahil gözüm görmesin etti.Çünkü eşine söylememizden korkttu. Böyle bişey hayatta söylenmez denmezde. Kendi vicdanı rahat o başka..

    Bir başkda tanıdığım kızda bekaretliğini kaybetti, yok başkasıyla evlenmem asla diyordu şimdi başkasıyla evlendi. Eşi olacak kişi anlamış. ( bu bir işlem yaptırmadı ama) şuan evlilikleri sürüyor, eşi öyle kabullenmiş onu..
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.