kızlar ameliyattan sonra burun ucu büyük kalıp doktorunun iğne yaptığı var mı?

Konusu 'Burun Estetiği' forumundadır ve kustinoro tarafından 28 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    28 Şubat 2010
    Konu Sahibi : kustinoro
  1. kustinoro

    kustinoro Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2008
    Mesajlar:
    400
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    kızlar ben eylül ayında ameliyat oldum,2 ameliyatımdı burnumun ucu büyüktü onun için olmuştum,eskisine göre düzeldi ama hala büyük,doktor derimin kalın olduğunu ve burnumun ucuna iğne yapınca geçeceğini söyledi,böyle bir iğne yaptıran var mı aranızda?mafoldumben
     
  2. 28 Şubat 2010
    Konu Sahibi : kustinoro
  3. Dishy_____

    Dishy_____ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2010
    Mesajlar:
    275
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ılk defa duyuyorum..ığne ne yapıyo hücrelerini mi öldürüp küçültüyo. anlamadım :S
     
  4. 28 Şubat 2010
    Konu Sahibi : kustinoro
  5. kustinoro

    kustinoro Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2008
    Mesajlar:
    400
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    öyleymiş canım dokuları eritiyormuş
     
  6. 28 Şubat 2010
    Konu Sahibi : kustinoro
  7. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    ilk defa durdum..eger ameliyatının üzerinden 6 ay geçmediyse bekle daha şiştirrr riske atma derim...sonucta burun ucu kıkırdak oluyo nebiliyim kemiginden ayrılır falan burun ucun düşerrr...bence iyi bi araştırrr..eger öyle bi igneyle burun ucu küçülüyosa çogu kişi estetik olmaskiiii.genelde ya kemer için yada burun ucu büyük diye estetik oluyorus..
     
  8. 28 Şubat 2010
    Konu Sahibi : kustinoro
  9. su.ay

    su.ay bana Allah yeter Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.705
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    bende ilk kez duydum. öyle olsaydı ben 5 yıl önce oldum. kbb doktoruna. ama benim burnumun ucu uzun kaldı. doktor kısaltmamıştı.üstündeki kemiği törpülemişti. madem öyle bişey varmış bana neden söylenmedi. bence iyi araştır.
     
  10. 28 Şubat 2010
    Konu Sahibi : kustinoro
  11. kustinoro

    kustinoro Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2008
    Mesajlar:
    400
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    canım 6 ay oldu ameliyat olalı,benim derim kalnmış,bastırınca burnuma düzelio,yani kemik değil gibi :S sdc dokuları ödemleri eriten bi iğneymiş canım,zaten öyle kıkırdağa zarar verse doktor yapmaz sanırım
     
  12. 28 Şubat 2010
    Konu Sahibi : kustinoro
  13. nilsaa

    nilsaa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2009
    Mesajlar:
    120
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ay canım ya. ben de ameliyat olalı 10 gün oldu.burun ucum gittikçe genişliyor gibime geliyor. benim de derim kalın. ben zaten ameliayt olduğuma deli gibi pişmanım bir de o ucunu gördükçe iyice çıldıracak gibi oluyorum.sen ikkinci ameliyatı ucunu daralttırmak için oldun öyle mi? nasıl bir iğneymiş bu başka bir dr sor istersen. zararı varsa yaptırma cnm ya.bir de beni bilgilendir mutlaka.çünkü öyle bir etkisi varsa görünen o ki bana yapılacak:KK43:
     
  14. 28 Şubat 2010
    Konu Sahibi : kustinoro
  15. kustinoro

    kustinoro Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2008
    Mesajlar:
    400
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    nilsacıım canım senin için daha çok erken du bi bakalım,düzelir inşallah canım senin ki.benim 6 ay olacak bi kaç gün sonra,sorun yandan bombeli duruyor,ama bastırınca düzeliyor,şimdi henüz 1 tane iğne oldum,2 tane daha olcak ayda 1 yapacağını söyledi doktor,daha belli olmazmış sonuç 3. iğneden sonra olacakmış.irtibat halinde oluruz canım seninle,gelişmeleri haber veririm
     
  16. 28 Şubat 2010
    Konu Sahibi : kustinoro
  17. nilsaa

    nilsaa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2009
    Mesajlar:
    120
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    umarım dediğin gibi olur ama gidişat benim burun için pek onu göstermio cnm. beklemek çok kötü. kütük gibi benim burun. inşallah senin tam istediğin gibi olur cnm burnun. geçmiş olsun, kolay gelsin cnm..
     
  18. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : kustinoro
  19. nehiyy

    nehiyy Aşk.. Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2006
    Mesajlar:
    928
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Arkadaşlar ödem iğnesi bu :) Cerencim düzelicek inşallah dua edelim hem derinde kalın o yüzden böyle sen lütfen iniceğine inan 6. ayına giriceksin zamanla inicek güven doktoruna öpüyorum.