kızlar bakarmısısnız emzikle ilgili

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve murgiz tarafından 7 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : murgiz
  1. murgiz

    murgiz kuşum ardam Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.632
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar ya biz 7 günlük olduk bugün ama bizimki emmeden yatmıyor ve mememde çok kalıyor bazen bir saat bir memede kalıyor ve sonra yatamazsa bidaha istiyo bazen 2-3 saat memde uğraşıyoz gögüslerimin dururmunu tahmin edersiniz parça parça çok fena bide ameliyatlıyım uzuanarak emzirriyom bu seferde uykum geliyor her tatarfım tutuluyor
    bende dedimki emzikmi alsak
    bu durumu yaşayan ve emzik kullanann varmı
    hangi markayı öneririsiniz kızlar lütfen yardım edin
    çok fenayım zaten lohusalık etkiledi beni pskilojik
     
  2. 7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : murgiz
  3. koalayim

    koalayim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Mart 2007
    Mesajlar:
    813
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben mecbur verdim emzik 6 günlüktü 2 gün küvezde kaldı
    dr vermemi söyledi ağlamasın acı çekmesin diye
    herhangi bir zararı yok dedi
    wee nin almıştım ben yenidoğan için olanını
    benimki akıllı çıktı valla sadece tokken alıyor emziği:)
    sağlıkla büyüsün bebişin...
     
  4. 7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : murgiz
  5. onetimes

    onetimes Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    773
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    108
    valla kusura bakmayın gülücem ama bu gülüş size değil kendime yerimseniben kızım doğmadan önce normal doğum yapıcam dedim olmadı. mama vermem dedim verdim emzik vermem dedim onuda verdim.. insan caresiz kalınca yapıyor ama bazı dr lar emme duyusunun gerçekleşmesi için emziği önerebiliyorda.

    gelelim marka konusuna dünya para vedik chicco emziğe emmedi.. sonrasında bebedorun silikonlu damaklısını verdik biraz emdi 2-3 gün kadar şimdi oyun oynuyor emziklerle :roflol: emmiyor yani.

    sıkıntılar zamanla geçiyor sorun yapma sakin ol derim ben, hep içinden geçicek diye tekrarla.. bende geçtim psikolojik bunalım döneminden çok zordu.. Allah yardımcın olsun güzel günler yakındır sakin olmaya çalış.
     
  6. 7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : murgiz
  7. inciboncuk

    inciboncuk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    923
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    86
    doymuyor olabilir canım bi de göğsün yara oluyorsa mutlaka sadece ucunu veriyosundur kahverengi kısmın hepsini vermeye çalış meme ucunu elinle tut bebeğinin alt dudağına aşağı yukarı dokundur o ağzını iyice açana kadar bekle açar açmaz da tık memeyi ağzına o zaman yara da olmaz göğsün bende en ufak bi sızlama bile olmadı çünkü mememin ucunu değil kahverengi kısmın hepsini verdim ilk günden
     
  8. 7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : murgiz
  9. gonca2206

    gonca2206 v for melinda Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.685
    Beğenildi:
    164
    Ödül Puanları:
    153
    canım bebeğin benimki gibi inatcıysa ne marka alırsan al kabul etmeyebilir
    benim kızıma denemediğim marka kalmadı istemiyor emzik
    [​IMG]
     
  10. 7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : murgiz
  11. murgiz

    murgiz kuşum ardam Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.632
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    canım ya zaten ağzı açık benimkinin sürekli meme aranıyo:roflol:
    ya doymuyorda olabilirde sanki ağzına tam gidiyo gibi
    zaten benim gögsümün ucu acayip büyüktü çoçuk lamamadı başta şimdide kendine göre şekile sokmuş yinede tutarken çok acıyıto yoksa bende kahverengi kısmı veriyom sürekli
     
  12. 7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : murgiz
  13. yaseminsen

    yaseminsen rabbım sen evladımı koruu Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.499
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    canımmmmmmmmmmmmm yaaaaa yerim seninnnnn canım yeni duydum ben doğum yaptığunıııı pınar söledi bana canım benim allah analı babalı büyütsün sanada çokk çokk geçmiş olsun tatlım benim emziğe gelince bende doğduğundan beri veriyorum ama tokken alıyor sadece nukun veya aventinkini al canım eni dogan 0-6 ay arasııı meleğinide kocaman öp yerime kıyamam sizee canım arkadarşımm yaa
     
  14. 7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : murgiz
  15. mektupp

    mektupp çok yorgunum çok Üye

    Katılım:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    514
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    108
    canım hayırlı olsun sağlıkla büyüt inşallah benim çocuklarım kocaman ikisinede emzik verdim ve ben sağlık personeliyim yoksa hiç susmuyorardı sokakta herkez bana bakıyodu her çocuk faklı emzik alıyo ama damaksız silikonsuz olanların uçları anne memesine daha yakın ve yumuşak onları daha kolay alıyorlar
     
  16. 7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : murgiz
  17. FERAYKANAL

    FERAYKANAL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2007
    Mesajlar:
    982
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    canım benim bebeğimdeilk haftalar öyleydi çene kasları henüz güçlü olmadığı için az az emip yoruluyorlar o yüzden memede fazla kalıyor bence kendisi memeyi bırakana kadar emdirmeye devam et benim göğüslerimde çatlamıştı hatta kanıyordu 2-3 saat memede kalıyordu ama emin ol doymadıkları ve yoruldukları için dinlene dinlene emiyorlar o yüzden uzun sürüyor
     
  18. 7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : murgiz
  19. EU1

    EU1 Guest

    göğüs çatlakları için garmastan diye bi krem kullandım..hiç çatlamadı göğüs ucum..çok ii geliyo..emzirmeden önce ılık su pamuk temizliyosun..emzirdikten sonra tekrar sürüyosun