Kizlar Bebek Bakim ürünlerini Hangi Marka Aliyorsunuz?

Konusu 'Temmuz Anneleri' forumundadır ve gxoxrs... tarafından 6 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    6 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gxoxrs...
  1. gxoxrs...

    gxoxrs... Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    328
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    BEN HALA BEBEK BAKIM ÜRÜNLERİNİ HANGİ MARKA ALCAĞIMA KARAR VEREMEDİM BİRSÜRÜ MARKA VAR Bİ DE NE ALMAK Lazım SET OLARAK SATILANLAR VAR İÇİNDE 3-4 PARÇA BİŞEY VAR MI YETER Mİ ACABA?
    SÖZ KONUSU BEBEKLER OLUNCA İNSAN DAHA TEDİRGİN OLUYO...CADIARZU
     
  2. 6 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gxoxrs...
  3. burningaura

    burningaura herşey çok güzel olacak!! Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.691
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    ben niveanın setini almıştım..tabi birçok ürün var..karar senin..ama çantasıyla birlikte alt açması falan sabunu;şampuanı herşeyi çok güzel...basta bunları kullanmayı düşünüyorum..
     
  4. 6 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gxoxrs...
  5. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.893
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    vallaha bende tam bilmiyorum cunku daha cok eksigim var hemde nasil cok
    hele bi aylik gelsin gelecek hafta esimle bakmaya giderim insallah
    ben nivea begeniyorum burda avena marka varmis od a iyi diyolar
    baska ne vardi ki
     
  6. 6 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gxoxrs...
  7. oNcA

    oNcA Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.168
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    bende nivea atta setini çok uygun fiyata aldım...
     
  8. 6 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gxoxrs...
  9. nurcanogretmen

    nurcanogretmen Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.172
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    ben de almadım daha ama sebamed almayı düşünüyorum
     
  10. 6 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gxoxrs...
  11. gelincik_01

    gelincik_01 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.898
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
  12. 6 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gxoxrs...
  13. hafsaa

    hafsaa Guest

    ben karısık aldım valla sampuanını pişik kremını sebamed aldım sabunu pudrası dıger ürünlerınıde chıcıho aldım
     
  14. 6 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gxoxrs...
  15. hafsaa

    hafsaa Guest

    yanı hangısı uygunsa ona gıtmeye celıstım

    setlerın içinde kı bana kucuk geldı o yuzden set seklınde almadım
     
  16. 6 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gxoxrs...
  17. cemredeniz

    cemredeniz Hiçbişeyim.. Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    10.152
    Beğenildi:
    232
    Ödül Puanları:
    203
    niveanın çantalı setini aldım bende :KK66: çantasıda cokk kullanışlı
     
  18. 6 Haziran 2008
    Konu Sahibi : gxoxrs...
  19. SENACE

    SENACE Guest

    CHICCO ve AVENT ALDIM.
    BiRDE JOHNSON BABY BED TIME SERİSİNİ ARKADAŞIM HEDİYE ALMIŞ.