kızlar bebişlerin yatağı ne zaman alınmalı sizce?

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve kardelen_32 tarafından 27 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : kardelen_32
  1. kardelen_32

    kardelen_32 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2008
    Mesajlar:
    472
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ben karar veremedim.23 haftalık hamileyim.8. ayda almayı düşünüyordum ama bikaç arkadaş ''doğmadan alma ,ne olur ne olmaz '' dediler. yatağı falan ne zaman tam anlamıyla hazır olmalı sice:uhm:
    bide nasıl bir yatak alacağıma da karar veremedim.park yatak istiyordum bebeğim için sağlıklı olur mu ,olmaz mı kararsızım:çok üzgünüm: .tahta beşiklerin daha sağlıklı olduğu söyleniyorCADIARZU kafam karıştı:bbo: tahta olup daha sonra büyüyen yataklar mı yoksa park yatak mı daha kullanışlı ve sağlıklı olur :uhm: opuyorumnanaktan
     
  2. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : kardelen_32
  3. benbilirim

    benbilirim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.614
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    şahsen ben begenecegım doğum yapıncada gidip alır esım doğmadan eve gelemden asla almam.bizim orda öledır zaten besık en son alınır..bişey olursa dayanamam cunkı.ben böle yapıcam cnm
     
  4. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : kardelen_32
  5. benbilirim

    benbilirim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.614
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ama suda var biz tayıncıyız takım alamıcam sanırım park yatak bana en uyan ondada rahat edermı bilmıyorum..acaba söle sökulup monte edılen mobılya besıkler varmdır.böle bişey bulsam ne kadar olursa olsun alırım
     
  6. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : kardelen_32
  7. kardelen_32

    kardelen_32 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2008
    Mesajlar:
    472
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkür ederim cnm.olmazsa bende öyle yaparım.bir kaç yer gezer beğenirim.eşimde biz hastanedeyken yada eve gelince alır. bende dayanamam yaaa :KK43:( allahım sağ sağlim kavuşturur inş
     
  8. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : kardelen_32
  9. kardelen_32

    kardelen_32 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2008
    Mesajlar:
    472
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bizde tayinci olduğumuz için kolay taşıyabileceğim bi yatak istiyordum.memlekete falan giderken kuzumun yatağınıda götüreyim rahatça yatar falan diye düşünmüştüm:ecrin_bebek: ama onlarında sağlıklı olmadığını duydum büyük tahta beşikte hiç bana göre değil. hem evim dar hemde taşınmak falan olursa diye bilmiyorum karar veremiyorum bende fisfisfis
     
  10. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : kardelen_32
  11. Karpuz

    Karpuz Meleğimm Yanımda... Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    valla hıc öle yatakt ıbesıktı onceden almayın gıbı batıl ınanclarım yok ben 5.ayımda baktım begendım 7.ayımd geldı mobılyamız odamızı yerlestırdık.. kıyafetlerınıde tamamladık yıkadık utuledık yerlestırdık Allaha emanet kuzcuklar saglıkla gelmelerı ıcın dua etmek yeter.. tamam gıdıp 1-2 aylıkken almak olmaz ama son ana bırkmak zor olur hem sızın hem aılenız ıcın
     
    Cefcef bunu beğendi.
  12. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : kardelen_32
  13. ogretmenim

    ogretmenim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.566
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    aklimiza kotu seyler getirmeyeleim(biraz zor ama).insallah sorunsuz bir şekilde bebeklerimize kavusuruz.benim bıdık daha cok kucuk 17 haftalik.o yuzden sadece dusunme asamadındayim:)erken almiyacağımı biliyorum o ayrı.
    ben de beşik- park yatak arasainda kaldim.groumcemde ikisinden de var. park yataktan o kadar memnun ki kafa çarpma ,vurma elini sıkıştirma korkum yok diyor.benim begendiğim park yatakta beşikten(ikea-levsik) pahali.ama taşınabilir olması, kafası vurma tehlikesii olmaması,sallanabilir olması cok iyi ozellikler.ama besikler de ağaç daha sağlıklıdır üstelik daha şık
    pek yardimci olamadim ama paylaşim istedim...
     
  14. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : kardelen_32
  15. gokay072664

    gokay072664 Annesinin Bitanesi DEFNE Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    231
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    hgnkr ye katılıyorum.. 36.haftama girdim.. ilerleyen zamanlar cok zor geciyor kızlar.. yerinizden kıpırdayamayacaksınız.. wc ihtiyacı kasılma ayaklarda şişme vs.. bi sürü sıkıntı oluyo. biberon emzik bez vs gibi ufak ıvır zıvırlar dışında herşeyi aldım.. odası ve kıyafetleri hazır ama onları bile yerleştiremedim henüz.. annemle yapıcaz bugun.. zaten sölemişlerdi 7. aydan sonra alışveriş zor iş diye.. iyiki hallettim hepsini.. zaten hava felaket sıcak.. şimdi hayırlısıyla bebişime kavusacagım günleri sayıyorum.. benden tavsiye.. son aylara bırakmayın derim..
     
  16. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : kardelen_32
  17. kardelen_32

    kardelen_32 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2008
    Mesajlar:
    472
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bende kararsızım.kimisi diyor son ayına bırakma çok zor oluyor gezmek bakmak dolaşmak. kimiside şimdiden alma bi sağ sağim doğsun sonra diye düşünüyor.küçük eşyalarını hazırlıyoruz zaten ama büyük eşyalar konusunda kararsız kaldım
     
  18. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : kardelen_32
  19. Karpuz

    Karpuz Meleğimm Yanımda... Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    cicim sende antalyadasın sanırım dusunsee su sıralar cıkıp alısverıs yapmayı :bbo: imkansız yawww zaten yok belimdi yokayaklarım sıstı drken yerınden alkamıyosun ha ben begemıyım gıdıp alsınlar dersn bekle 7-8. ayı ki emin ol gokayında dedıgı gıbı wc ye zor gıdıyosun.. alısverıs ayı 2. 3 aylık donem denir tabı sızın bilcegınız bısey yavastan almakta fayda var benceopuyorumnanaktan