kızlar bi arkadasımın bhcgsi 10000 çıktı

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve penses tarafından 3 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    3 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : penses
  1. penses

    penses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.455
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    arkadasım 21 nısanda hastalanması gerekırken 10 günlük bi adet gecıkmesı yasadı 8.günde idrar da yapılan testle gebe olduğunu öğrendi 9.gündede kan testı yaptırdı testte 10000çıkmış sizce bu değer nasıl arkadaslar .arkadasım tüp bebek yöntemıyle hamıle kalmadı normal oldu.bu değer bize fazla geldı .yarın doktora gidecek ama yınede merak ediyoz bilgisi olan
     
  2. 3 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : penses
  3. myocean76

    myocean76 Işıl'ım canım kızım benim Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.814
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım bu kadar yüksek değer pek iyiye yorulmuyo
    mol gebelikte öyle oluyo ama en iyisini drlar biliyo biz sadece araştırdıklarımıza göre tahmin edebiliyoz
    uarım herşey yolundadır arkadaşını tebrik ederim
    herkesin bünyesi farklı olduğu için hcg değerleride farklı çıkıyo
     
  4. 3 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : penses
  5. penses

    penses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.455
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım açıkçası bende duyduğumda bundan mol gebelıkten süphelendım ama arkadasımın moralınıde bozmak istemedım kendısı çok zayıf 40 kılo .birde asırı derecede bulantıları oluyomuş .inşallah böyle bişey değildir de üzülmeez .
     
  6. 3 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : penses
  7. Nesli

    Nesli Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.510
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    erken döllenme de olabilir canım, hemen kötüyü düşünmemek gerek bence..:nazar:
    ınşallah her şey dilediği gibi olur...
     
  8. 3 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : penses
  9. penses

    penses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.455
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    inşallah öyledir canım bizde bu şekılde umuyoruz çok sevındı çünkü hayal kırıklığına uğrasın istemem
     
  10. 3 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : penses
  11. myocean76

    myocean76 Işıl'ım canım kızım benim Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.814
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    penses zaten insan şüphelenme değil kesin emin olsa bile böyle bişiyi söyleyemez arkadaşına ama ben çok merak ettim bize haberini ver arkadaşının güzel haberler bekliyom
     
  12. 3 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : penses
  13. penses

    penses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.455
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    inşallah canım .tabi canım söyleyemez insan nasıl söylenebılırkı.yarın doktora gidecek bakalım.inşallah kesesini görür .yarın mutlaka haber ederım arkadaslar .bu arada bu sekılde bı sonuç çıkan var mı aramızda
     
  14. 4 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : penses
  15. nnisan

    nnisan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    inşallah değildir hbr ver muhakkak
     
  16. 4 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : penses
  17. welike

    welike Guest

    arkadaşım ne yaptın arkadaşınıda merak ettik haber ver
     
  18. 4 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : penses
  19. penses

    penses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.455
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaslar çok şükür bi problem yokmuş kesesini görmüş arkadasım.artık kalp atışlarını beklıycek hayırlısı