kızlar bi bakınn

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve yazgxuxlxuxm.. tarafından 27 Aralık 2007 başlatılmıştır.

    27 Aralık 2007
    Konu Sahibi : yazgxuxlxuxm..
  1. yazgxuxlxuxm..

    yazgxuxlxuxm.. canım kızım allaha emanet Üye

    Katılım:
    28 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.019
    Beğenildi:
    24
    Ödül Puanları:
    148
    herkeze selam aleykümm.ben bayadır takip edemiyorum sizleri.umarım hepiniz iyisinizdir :) ama aklım hep sizlerde.umarım herşey yolundadır.bütün kalbimle diliyorum rabbim gönlünüzde olanın en hayırlısını en güzelini nasip etsin sizler için.sizlere bişey sormak istiyorum.ben bu ay dr a gitmedim.yumurtlama günümü falan hesaplamadım.hatta her sabah vücut ısımı ölçüyodum onuda bıraktım.bi aksama olmassa ocağın 10 u gibi adet olmam gerekiyor.(düzenleyici de kullanmadım umarım bi sapma olmaz.)benim şimdiden acayip bi şekilde bel ağrım var.kasıklarım ve bacaklarım ağrıyor.yürürken zorlanıyorum bel ağrısından.eğer hamilelik belirtisiyse erken değilmi.yada adet mi olcam acaba.aranızda erken hamilelik belirtisi bu şekilde olan varmı.yoksa adet mi olcam acaba.yada başka bii mi var ki fisfisfis :sm_confused: şimdiden hepinizden allah razı olsun.
     
  2. 27 Aralık 2007
    Konu Sahibi : yazgxuxlxuxm..
  3. aytii

    aytii Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    349
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aleykumselam esmacım bızler ıyıyız canım evet senı bayadır goremıyorum burallarda ortalardan kaybolma canım ozletme kendını bak bız hergun ılk defa gordum fındıkkurdumu formundayız gel oraya muhabbet ederız canım
    konuya gelınce 10 ocakta adet olucam dıyosun adet tarıhıne daha cok var bu kadar erken adet belırtısı olmazkı CADIARZU
    yumurtlama donemınde olabılırsın hayatım senın adetlerın genelde duzensız oldugu ıcın her gun yumurtlama donemın olabılıro yuzden ıoyı degerlendır gun asırı ılıskı yerimseniben
    hadı bakalım Allah gonlundekını bu ay versın ınsallah sana hayırlı haberlerını beklıyoruz:1hug:
     
  4. 27 Aralık 2007
    Konu Sahibi : yazgxuxlxuxm..
  5. Eylul

    Eylul Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.223
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    146
    canım senden de allah razı olsun ne demek
    adet tarihine daha var bence adetle ilgisi yoktur kasık ve bacak ağrısını hamile arkadaşalrdan duymuştum..
    işallah hamilesindir rabbim gönlüne göre versin ..
     
  6. 27 Aralık 2007
    Konu Sahibi : yazgxuxlxuxm..
  7. bilgen16

    bilgen16 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2007
    Mesajlar:
    46
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    76
    Canım benim hamilelik belirtelim reglime 15 gün kala başlamıştı bel kasık ağrısı göğüz sızısı hamile olabilirsin bende bu kadar erken belirti olmaz demiştim ama bünyeye göre değişiyo tabi Allah gönlüne göre versin canım
     
  8. 27 Aralık 2007
    Konu Sahibi : yazgxuxlxuxm..
  9. mira

    mira Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.622
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    cnm esmam çok merak ettim cnm seni nerdesin sen yaaaa
    cnm umarım hamişsindir
    takip edicem seni merakla
     
  10. 27 Aralık 2007
    Konu Sahibi : yazgxuxlxuxm..
  11. yazgxuxlxuxm..

    yazgxuxlxuxm.. canım kızım allaha emanet Üye

    Katılım:
    28 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.019
    Beğenildi:
    24
    Ödül Puanları:
    148
    Kizlar Bide Göğüslerimde Ara Ara Batmalar Oluyor.ama Ben şöyle Düşünüyorum.şu An Gribim üşütmüşüm birazcık senağlama acaba bu belirtiler ondan kaynaklanabilir mi.bide akıntım var.kaşıntım vardı geçti gibi.geçen gün ilişki esnasında çok büyük bir acı hissetmiştim.ama bi seferlik.şimdi yok.sadece akıntım var.ben ya çok kötü üşüttüm yada hamileyimm.
     
  12. 27 Aralık 2007
    Konu Sahibi : yazgxuxlxuxm..
  13. yazgxuxlxuxm..

    yazgxuxlxuxm.. canım kızım allaha emanet Üye

    Katılım:
    28 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.019
    Beğenildi:
    24
    Ödül Puanları:
    148
    evet canım bayadır giremiyorum. adetlerim düzensizdi.ama şu 2--3 aydır
    duphastonla adet oluyorum düzeldi gibi.ama bu ay hiç bişi kullanmadım bakalım ne olcak.hayırlısı bakalım.bu arada sen nasılsın meleğine iyi bak kedine dikkat et.allaha emanet ol.
     
  14. 27 Aralık 2007
    Konu Sahibi : yazgxuxlxuxm..
  15. yazgxuxlxuxm..

    yazgxuxlxuxm.. canım kızım allaha emanet Üye

    Katılım:
    28 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.019
    Beğenildi:
    24
    Ödül Puanları:
    148
    canım çok saol inşallah hamileyimdir.fazla umutlanmak da istemiyorum ama kısmet.
     
  16. 27 Aralık 2007
    Konu Sahibi : yazgxuxlxuxm..
  17. harzemsah

    harzemsah Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    361
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    108
    Evet canım benimde reglimden 2 hafta önce başlamıştı kasık ağrım bende başka şeylere yormuştum ama hamileymişim inş sende öylesindir hayırlısı
     
  18. 27 Aralık 2007
    Konu Sahibi : yazgxuxlxuxm..
  19. SEVCAN04

    SEVCAN04 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm nasılsınız iyi misiniz sohbet etmeye ne dersiniz