kızlar bir fikrim var okurmusunuz?

Konusu 'Premature Bebekler ve Paylaşımlarınız.' forumundadır ve yumy tarafından 23 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : yumy
  1. yumy

    yumy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.942
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    a.s.:içelim:Şeniz:kahve::icecream::1hug::1hug:ankaradaki prematüre annelerine sesleniyorum kızlar herkese uygun bir yer zamanda buluşmaya tanılmaya nedersiniz ben kendimi çok yanlız hissediyorum gerçektende ailem filan olmadğı için .çocuk doktoru benim yorgunluktan tükenmiş bir halde olduğumu söyledi ama kimin umurunda bu fikrime ne dersiniz?
     
  2. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : yumy
  3. dibircik

    dibircik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    219
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    olabilir canım.nerde oturuyorsun?ben yenimahalledeyim...havalar düzelsin bir gün ayarlayalım
     
  4. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : yumy
  5. dibircik

    dibircik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    219
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bu arada takıbini nereya götürüyorsun?ben hacettepeye götürüyorum...
     
  6. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : yumy
  7. yumy

    yumy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.942
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    takibini mesa hastanesi ve özel doktor yapıyo balgattayım
     
  8. 24 Nisan 2009
    Konu Sahibi : yumy
  9. dilda

    dilda Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaşlar.Çok güzel bir fikir.Yumy bende Balgatta oturuyorum.
     
  10. 24 Nisan 2009
    Konu Sahibi : yumy
  11. yumy

    yumy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.942
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    sevgili dilda bana ulaşın özel mesajdan çalışıyomusun kreş arıyorum görüşelim oyun grubu kuralım ne dersiniz
     
  12. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : yumy
  13. dibircik

    dibircik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    219
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    valla özel msj gönderdim ama gitmedi herhalde...buluşma konusunu... napalım ?ne zaman?ankamall,olabilirmi?hafta içi olabilirmi? sen çalışıyormusun şimdi?
     
  14. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : yumy
  15. SeherUtku

    SeherUtku İki gülüm var Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.078
    Beğenildi:
    67
    Ödül Puanları:
    153
    yumy yanlış hatırlamıyorsam senin bebişin de iştahsızlık sorunu vardı demi. naptın çare buldun mu.

    ben de ankaradayım belki ben de buluşabilirim sizinle gününü ve yerini yazarsanız
     
  16. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : yumy
  17. SeherUtku

    SeherUtku İki gülüm var Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.078
    Beğenildi:
    67
    Ödül Puanları:
    153
    yumy senin bebiş de mi premature canım
     
  18. 23 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : yumy
  19. yumy

    yumy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.942
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    evet prematüre bebiş.yoğurt filan biraz meyve idare ediyoruz yani öyle yemek çorba filan daha almıyo neyse zorlamıyorum.tabii buluşalım yanlız ben fazla kalamıyorum kızın uyku yemek saati filan durmuyo dışarda fazla