Kızlar bu ne çeşit bir dert anlamadım....Yardım..

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve farbetter tarafından 19 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    19 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : farbetter
  1. farbetter

    farbetter Canımın İçi.... Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.204
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    başlığı nereye acacagımı bulamadım acemilerdenim ve karar verdim bu benm içime dert olmuş bi sıkıntı..bu konu hakkında hiçbişey bilmediğim için hemen foruma koştum..:-)

    garip gelcek ama canım cok sıkkıın..eşimle bebek istiyoruz zaten bunu forumda defalarca ilan ettim:-) yaklasık 2 haftadır korunmuyoruz..daha önceleri içime boşaldıgında ben uzanıyordum spermlerin içimde kalmasını saglamak için ..ve yatagım bile kirlenmeden kalkıyordum sonra ama son zamanlar spermler sanki inatla benden kaçıyormuş gibi dışarı dökülüyorlar..canım çok sıkılıyo hiçbişi anlamadım..neden böyle oluyor?
    sebebi ne olabilir yardım ederseniz sevinirim..
     
  2. 19 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : farbetter
  3. limon_kabugu

    limon_kabugu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.355
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    106
    canım hareketli olan spermler ileri doğru hareket ederler..geri gelen meninin dışarı akmasında bir sakınca yok...ben doktoruma daha önce ilişkiden sonra,ayaklarımı yukarı kaldırarak beklesem bunun hamilelik için faydası olurmu diye sormuştum...o da bana halk arasında böyle bir söylem vardır ama bu doğru değilir,hareketli olanlar hızla rahme doğru ilerlermiş,olmayanlarda dışarı çıkarmış..eğer hiç yatmadan direk banyoya yıkanmak için bile kalksanız hareketli spermin rahme ulaşmasını engelleyemezsiniz..hamile kalıcaksanız yine kalırsınız demişti...yerimseniben
     
  4. 19 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : farbetter
  5. farbetter

    farbetter Canımın İçi.... Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.204
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    çok teşekkür ederim cnm içimi rahatlattınopuyorumnanaktan ben acemiyimde ilk bebek olcak kısmet olursa..herşeyden pinpirikleniyorum..:-)
     
  6. 19 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : farbetter
  7. meral77

    meral77 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.146
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    cnm bu senin yaşadığın normaldir çünkü bütün spermler rahme gitmezler tabi ve geri çıkarlar
    endişelencek bir durum yok yani
    yerimseniben
     
  8. 19 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : farbetter
  9. genciza

    genciza annesinin sosisi o :) Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.108
    Beğenildi:
    36
    Ödül Puanları:
    148
    canım bütün spermler içinde kalacak diye bişey yok.elbetteki çoğu akacak,zaten bebek için tek bi sperm yeterli.bende başlığı görünce nasıl bi dert acaba dedim bu dertmi yani allah iyiliğini versin.sen çocuk işini bu kadar kafana takar basit şeyleri kendine dert edersen psikolojik olarak zaten hamile kalmanı engellersin.rahat ol herşeyi zamana bırak en kısa zamanda hamileyim diye yazacaksın burdan inşallah.
     
  10. 19 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : farbetter
  11. farbetter

    farbetter Canımın İçi.... Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.204
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    sağolun kızlara.s. şimdi çok rahatım..galiba ben gerçekten takıntı yapıyorum..kendimi rahatlatıcam ve şimdi kocamı alıp sahile inip koca bi bardak limonata içicemkaydirigubbakcemile3 benm en sevdiğim şeyde:-) kocam bana limonataya aş erersen sana bi limon bahcesi alacam diokaydirigubbakcemile3

    artık bu kadar kafama takmicam ve rahat olucam..gerçekten çevremde bunları paylaşabilecegim kimse yok..daha evleneli bir ay oldu ve kayınwaldemle rahatca paylaşamıyorum..annemde uzakta yaşıyor..şimdi burdalar ama kimseye soramıyorum..forum beni rahatlatıyor..opuyorumnanaktan