kızlar cevap verin lütfen

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve melansu tarafından 15 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    15 Nisan 2008
    Konu Sahibi : melansu
  1. melansu

    melansu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    167
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    5 aylık gebeyim ve kansızlık varmış bende acaba çok ciddi sorunlara yol acarmı ve doğumdada risk taşıyormu mesela fazla kan kaybı gibi cevaplarınızı bekliyorum
     
  2. 15 Nisan 2008
    Konu Sahibi : melansu
  3. TUANAY

    TUANAY Allahım şükürler olsun Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2007
    Mesajlar:
    3.522
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    cnm benim kansızlık ciddi bir sorun ama çaresi olmayan bir sorun değil.Hematoloji bülümünden bir hematologla görüşürsen çok iyi olur.Onlar sana söyleyeceklerdir zaten ama GYNO FERRO SANOL bebeğin ve annenin kansızlığını önlemede,hematologların önerdiği tek ilaç.Sen moralini bozma sakın.
     
  4. 15 Nisan 2008
    Konu Sahibi : melansu
  5. giznur

    giznur GİZem ve ELvin'İN ANnesi Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.042
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım demir eksikliğinden kaynaklanıyo.demir ilaçları mide bulantısı yapıyo. eğer mide bulantısı falan oluyosa ferro sanol duedonal kullan çünkü bu ilaç bağırsaklarda çözünüyo. demir tabletinin bebeğine zarar değil yarar getirir. beyin zeka gelişimi için gerekiyo. sendede de kansızlık sonucu yorgunluk ve bazı rahatsızlıklar ortaya çıkabilir. doğumdada kan kaybı daha çok olduğu için riskli bi durum olmasına karşı demir takviyesi almanı öneririm.
     
  6. 15 Nisan 2008
    Konu Sahibi : melansu
  7. EmirkanVeEymenin Annesi

    EmirkanVeEymenin Annesi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    656
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    canım bende 24 haftalık hamileyim bendede kansızlık var doktorum demir hapı verdi ve kan yapıcı şeyler yiyiyorum sende öle yap allahın izniyle bişey olmaz korkma.........
     
  8. 15 Nisan 2008
    Konu Sahibi : melansu
  9. melansu

    melansu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    167
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    hepinize çok teşekkür ederim ama korkularımı yenemiyorum işte bende kan hapı kullnamaya başladım