Kızlar çok acil yardım lütfen stres oldum ya=(

Konusu 'Kız İsteme' forumundadır ve bebikyUzlU tarafından 18 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : bebikyUzlU
  1. bebikyUzlU

    bebikyUzlU Evli-Mutlu-Çocuklu Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    548
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    28 hazıranda tanışmaya gelicekler ve benim kafamda bir sürü sorun var yazıorum şimdi lütfen yardımcı olun canlarım ya
    1-tanışmaya gelirken erkek tarafı ne getirir (çiçek,çikolata,tatlı vs ) en makulu nedir ?
    2-ikramlık ne hazırlamamız gerek ?
    3-dikkat etmem gereken özel ayrıntılar nedir ?

    öss sınav sorusu gibi oldu ama idare edin ya heyecandan ölücem
    cevaplarınızı beklıyorum sabırsızlıkla
    kaydirigubbakcemile5
     
  2. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : bebikyUzlU
  3. sonbahar14

    sonbahar14 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2009
    Mesajlar:
    12.342
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    1 cvp canım: çiçek ve çikolata gelir.
    2. soru: uzak yoldan geliniyorsa pasta börek türü birşeyler ikram edebilirsiniz. yakınsa tatlı olabilir.
    3. soruda: heycan yapmamaya çalış soru sorarlarsa cvp verirsin fazla konuşmaya gerek yok:)
    kıyafetine özen göster saçına fln. bunlar çok fazla stres yapmamaya çalış yoksa benim gibi kahve fincanını kaybedebilirsin kaydirigubbakcemile3
     
  4. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : bebikyUzlU
  5. songa84

    songa84 BARBİ BEBEK NİŞANLANDI ! Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.375
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba arkadaşım.öncelikle hayırlı olsun dileklerimi sunarım. erkek arkadaşım ve ailesi bize geldiğinde çiçek ve çikolata getirmişlerdi.biz ilk olarak kahve ikram etik.daha sonra çay faslına geçiş yaptık.çayın yanında : börek, zeytinyağlı biber dolması veya zeytinyağlı yaprak sarmada olabilir.yaprak sarma daha iyi olur yeme açısından, poğaça ve tatlı ikram ettik.çay faslı kapandıktan sonra da meyve ikram ettik canım.seni çok iyi anlıyorum çünkü bende çok heyecanlanmıştım ve ne yapsak e giysem diye çok düşünmüştüm o dönem. bizimkiler kışın gelmişlerdi o yüzden ben gömlek ve kumaş pantolon giymiştim.ayağımada çok şık tpouklu bir ayakkabı giydim canım.umarım yardımcı olabilişimdir.başka sorun olursa özelime yazabilirsin.sevgiler.....
     
  6. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : bebikyUzlU
  7. pamukluprenses

    pamukluprenses Cennet kokulu oglum.... Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    564
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    cikolata cicekle geliyolar tabi cünkü ne kadar tanışma adı altında olsada biri cıkıp istiyo cünkü bende öyle olmuştu
    önce kahveler yapılıyor bana 45dk uzaktan gelmişler biz cayın yanına annemin meşhur suböreğini sarma 2çeşit tatlı birde pogaca türü tuzlu bişey yapmıştık
    dikkatli ol ve anın keyfini cıkart cünkü yaşanan hiç bişeye benzemiyorum ben ilk el öpmeye girdim kayınvalidem sag tarafta oturyordu sonra kafamda şartladım tabi onu kahveleri getirdim direk saga döndüm ama yok yer değiştirmiş cok utandım yaa bence böle şeylere dikkat edebilrisn ama hala hatırlayıp gülerim ben ona allah mutlu etsin şimdiden
     
  8. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : bebikyUzlU
  9. bebikyUzlU

    bebikyUzlU Evli-Mutlu-Çocuklu Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    548
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    kahve fincanını kaybetmeyi nasıl becerdin kııı Allah seni emi sırnaşık şey

    saol bitanem yardımın için
     
  10. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : bebikyUzlU
  11. bebikyUzlU

    bebikyUzlU Evli-Mutlu-Çocuklu Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    548
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    güzel dileklerin için saol canım.bende gömlek pantolon düşünüyorum saçlarımada fön çektiriyim dimi

    bizimkinde biri çıkıp isteyemez canım çünkü babam tembihledi beni.şimdilik sadece tanışma dedi.öle hemen vermem seni o yuzden sakın istemesinler kovarım dedi. kafamçokkarıştı o yuzden ben kahve deılde çay ikram edicem.
    inşallah ilginç bi olay yaşamam ya rezil olmiyimde
    :çok üzgünüm:
     
  12. 20 Haziran 2009
    Konu Sahibi : bebikyUzlU
  13. sonbahar14

    sonbahar14 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2009
    Mesajlar:
    12.342
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tatlım gözümün önüne koymuştum bütün herşeyi kahve yapıyorum fncan eksik bende tabii bir panik:) neyse söz kesildi gittiler ben hala fincan arıyorum birde bakayım ki fincan masanın üstünde duruyo yani gözümün önündeki şeyi o heycanla görmemişim:) hatta mutfakta öyle bir fincan arayışım vardı ki açık mutfak sayılır birde measafe kısa sesimi duymuşlar. gülüyolardııı kaydirigubbakcemile3
    rica ederim canım yardımcı olabildimse ne mutlu
     
  14. 21 Haziran 2009
    Konu Sahibi : bebikyUzlU
  15. pamukluprenses

    pamukluprenses Cennet kokulu oglum.... Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    564
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    bizimkinde biri çıkıp isteyemez canım çünkü babam tembihledi beni.şimdilik sadece tanışma dedi.öle hemen vermem seni o yuzden sakın istemesinler kovarım dedi. kafamçokkarıştı o yuzden ben kahve deılde çay ikram edicem.
    inşallah ilginç bi olay yaşamam ya rezil olmiyimde
    :çok üzgünüm:[/QUOTE]

    canım bizimde öle demişlerdi erkek tarafı biras heyecanlı oluyo ama en güsel heyecan ya allah mutlu etsin devamı güsel güsel getirsin inşallah
     
  16. 22 Haziran 2009
    Konu Sahibi : bebikyUzlU
  17. bebikyUzlU

    bebikyUzlU Evli-Mutlu-Çocuklu Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    548
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108

    güzel bi anı olarak kalmış ama bak sende bu fincan kaybetme meselesi delikafadulden
    bende şu işleri bi atlatsam ya çok zormuş valla:1no2:.



    canım bizimde öle demişlerdi erkek tarafı biras heyecanlı oluyo ama en güsel heyecan ya allah mutlu etsin devamı güsel güsel getirsin inşallah[/QUOTE]

    Allah razı olsun güzel dileklerin için canım benim:Saruboceq:
     
  18. 22 Haziran 2009
    Konu Sahibi : bebikyUzlU
  19. shiftcan

    shiftcan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.157
    Beğenildi:
    549
    Ödül Puanları:
    113
    ne giyersen giy ama evde ayağına topuksuz şık bi babet giy derim. hem yürüme kolaylığı açısından hem tıkır tıkır ses olmaz hemde terlikten hoş görünür.