Kızlar çok korkuyorum :(((

Konusu 'Şubat Anneleri' forumundadır ve bebisim09 tarafından 28 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    28 Aralık 2008
    Konu Sahibi : bebisim09
  1. bebisim09

    bebisim09 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.264
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    MRB KIZLAR VAJİNAMDA SADECE SAĞ KISIMDA ÇOK ŞİDDETLİ AĞRI OLUYOR, YERE OTURDUĞUMDA VEYA YATTIĞIMDA KALKMAK İSTEDİĞİMDE ACAYİP SANCI YAPIYOR, ÇOK ALT KISIMDA DEĞİL AMA BİRAZ ÜST KISIMDA RESMEN KEMİĞİ AĞRIYOR :KK43:( VE KARNIMDA GENELDE SANCILI GAZ SANCISI DEĞİL BİLİYORUM senağlama ARADA GİRİYO ÇÜNKÜ.
    BEBEKTE AŞAĞIYA İNMİŞ AYNAYA BİLE BAKINCA BELLİ OLUYOR YUKARIDA OLMADIĞIsenağlama
    ÇOK KORKUYORUM ERKEN DOĞUM OLACAK DİYE BASKI YAPIYOR BİLİYORUM VAJİNAYAsenağlama YARIN NST YE GİRİCEM BAKALIM ORDA ÇIKACAKMI SANCILARIM:çok üzgünüm:
    DRUMADA SÖYLİCEM BAKALIM NEDENMİŞ MUAYENE EDER BELKİ HAZIRLIKLI GİTMEM LAZIM
    SİZDEDE VARMI BU TARZ AĞRI, SANCI YOKSA Bİ TEK BENDEMİ YAAAAsenağlama
     
  2. 28 Aralık 2008
    Konu Sahibi : bebisim09
  3. senemcik

    senemcik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2007
    Mesajlar:
    354
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım korkma bendede senin anlattığına yakın ağrılar var mesela yataktan kalkarken bile bir ayağımı yere attımmı yani bacaklarım açıldığında sağdan sola dönerken o kadar ağrım oluyor ki.bacaklarımı yapıştırıyorum birbirine hareket edemiyorum resmen.sanırım bebek aşağı indiği için bu ağrılar var.sonuçta doğuma az kaldı annemin dediğine göre bunlar gün sancıları imiş..
     
  4. 28 Aralık 2008
    Konu Sahibi : bebisim09
  5. sunseet

    sunseet ARDA Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.051
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım sürekli mi devam ediyo ara aramı benim sancım falan yok ama kendini yormuş üşütmüş olabilir misin doktorunu ara eğer bu sancınsa geç kalma yarını bekleme allah korusun son ayımızdayız bi doktoruna danış
     
  6. 28 Aralık 2008
    Konu Sahibi : bebisim09
  7. bernice

    bernice Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    225
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Benimde aynı ağrılardan var, son zamanlarda çoğaldı.Ama yorulduğumda ya da çok ayakta kaldığımda ve yatakta dönerken oluyor.Hatta geeleri yarım saatte bir uyanıp yön değiştiriyorum.Çünkü kaburgalarım batıyor ,sağa yatsam da sola yatsam da aynı.Gece olunca geriliyorum artık.Sen doktoruna da sor başka birşey olmasın.Benimkisi için drum normal dedi.
     
  8. 29 Aralık 2008
    Konu Sahibi : bebisim09
  9. sece

    sece Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    452
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    önemli olan sancıların sıklığı ama bebekte aşağıya indi diyorsun benimde ağrılarım var ama hala midemin olduğu yer top gibi henüz inme falan yok nst ye girince anlaşılır dr.unda anlar nasılsa geçmiş olsun inşallah kötü bişey yoktur canım
     
  10. 29 Aralık 2008
    Konu Sahibi : bebisim09
  11. ssaslan

    ssaslan oğluşuna aşık (Sibel) Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.792
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım geçmiş olsun
    drdan gelir gelmez haber ver bize
    inş. önemli bişey değildir
     
  12. 29 Aralık 2008
    Konu Sahibi : bebisim09
  13. asiye1985

    asiye1985 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.363
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    canım geçmiş olsun benimde son bir haftadır acayip karnım ağrıyor sanki adet olmuşum ilk günü sancısını çekiyorum gibi doktora söylediğimde vücut kendini doğuma hazırlıyor dedi.benimde bebeğpim ters döndü ve çok aşağıda.yatttığımda sağıma soluma çok zor dönüyorum.bunların hepsini atlatıcaz.korkma.doktordan gelince bizede sonucu haberdar et.
     
  14. 29 Aralık 2008
    Konu Sahibi : bebisim09
  15. bebisim09

    bebisim09 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.264
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    cvplarınız için çok teşekkür ederim kızlar, 4 te randevum 2 saat kaldı gitmeme inşallah bi sorun yoktur bütün gece uyumadım, sağa dön sola dön, wc ye git,su iç tekrar uyumaya çalış sabahı ettim eşimde kızdı bugünde sabahı yaptırdın bize diye :KK43:((
    dr dan gelince yazıcam sizde dikkat edin kendinize..
     
  16. 29 Aralık 2008
    Konu Sahibi : bebisim09
  17. demircool

    demircool kişisel rütbeymiş hıh Pro Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.409
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    gelmedinmi kızzzzzzzzzzzzzzzzz.meraklandım senii :KK43:
     
  18. 30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : bebisim09
  19. ssaslan

    ssaslan oğluşuna aşık (Sibel) Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.792
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım nerelerdesin
    inş. bir problem yoktur
    haber verebilirsen seviniriz