kızlar çok meraktayım vede tedirgin

Konusu 'Şubat Anneleri' forumundadır ve emirhan26 tarafından 4 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : emirhan26
  1. emirhan26

    emirhan26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    94
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    selam kızlar , emir emeklemiyor.ama sürümüyor.emekleme pozsyonuna geliyor duruyor ilerlemiyor.ama yürüteçte yürüyor.ayakta diktiğimde adım atmıyor ayaklarını yere asker gibi vuruyor sert sert.dişimiz haleeeen yok.konuşma eyilimi de.üzülüyorum.tapşin falan yaptırmaya çalışıyorum ellerini yumuyor.siz neler yapıyorsunuz eğitim sürecinde biraz paylaşabilirmisiniz? birşeyeleri eksik mi yapıyorum diye hayıflanıyorum...opuyorumnanaktan
     
  2. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : emirhan26
  3. uzumbugusu

    uzumbugusu Siyah İnci'm... Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.635
    Beğenildi:
    229
    Ödül Puanları:
    153
    Canım eger sürünürken emekleme poisyonuna geçiyosa yakında emekler sanırım..Emekleme pozisyonuna geçince ileri geri sallanıyo bebişler..o hareketlerine bayılıyorum..

    Bi arkadaşım var ocakta doğum yaptı onun bebişinin dişide daha çıkmadı ..Çıkar yakında her bebeğin gelişimi farklı oluyor..

    Benim oğlumda 15 şubat dogumlu bi iki hafta önce çıktı dişi
     
  4. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : emirhan26
  5. _DURU_24

    _DURU_24 BÜYÜK VE KÜÇÜK AŞKNA AŞIK Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.662
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    Canım kac aylık bebeĞın...dıŞ gecte cıkar erkende hatta gec cıkması daha ıyımıŞ.....bazı bebekler emeklemeden yÜrÜyorlar yanı 1 yasında dırek yÜrÜyebılıyola...benım kzımda sÜrÜnÜyordu emekleme pozısyonunu alıyordu ılerı gerı sallıyordu kendını ama emeklemıyordu 1 hafta Önce tam basladı emeklemeye....ÜzÜlme korkulacak bıŞey yok herseyın zamanı gelır.... YÜrÜtecte yÜrÜmelerı aacısından cok saglıklı deĞıl...ondan destekle yÜrÜdÜklerınden...o olmayınca parmak ucunda basıyorlar be denge tutturamıyorlar...
     
  6. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : emirhan26
  7. esther

    esther let the game begin... ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.821
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    merhaba canım. benim oğlumun da dişi yok daha. 8 ay 9 günlük.
    sürünüyor paso emeklemiyor
    ama pozisyona geçip ileri geri sallanıyo. kendini ileri atıyo.
    erkek bebişler daha geç konuşurmuş. benim oğlan bugünlerde hadi, aç, heç, şşşş gibi şeyler söylüyor
    bi de tak tak vuruyo heryere. özellikle ben çok müzik dinletiyorum. müzik dinlerken oynuyo. biraz da içgüdüsel bence benim oğlan 2-3 aylıkken başladı oynamaya. :) çok oynak
     
  8. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : emirhan26
  9. ozlemm78

    ozlemm78 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    770
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benımkı emeklıyo diş te var 4 tane. ama konusma namına hıcbısey yok. yurumek ve diş cıkarmak tamamen genetıkmiş. yanı senın yanlıs yaptıgın bısey yok. genellıkle anne babanın diş cıkarması ne zaman olmus ona baglı oluyormus. bıde her bebegın farklı ılgı alanı olur. kımısı yurumeye, kımısı konusmaya meyıllı olur. yanı bu tamamen bebege kalıyo.
     
  10. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : emirhan26
  11. chatlak_4180

    chatlak_4180 serap Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    535
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    canım endişe edecek bişey yok benim oğlumda oturuyo ellerinden tutunca yürüyo ama emeklemiyo sürüne sürüne gidiyo emekleme yok daha dişe gelince dişimizde yok her bebegin gelişimi farklı tatlım aynı olmalarını bekleyemeyiz bazı bebekler emeklemeden yürüyorlar benim bir yigenim öyleydi hiç emeklemedi hemen yürüdü dişe gelince geçen ay doktoruma sordum ne zaman çıkması gerkiyosa ozaman çıkacak hiçbir sakıncası yok geç çıkmasının dedi bebekler farklıdır dedi o yüzden bebeginin her hareketinin tadını çıkar canım...a.s.a.s.a.s.
     
  12. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : emirhan26
  13. BeyazBulut

    BeyazBulut sihirli değneğim var benim :) Pro Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    11.412
    Beğenildi:
    464
    Ödül Puanları:
    203
    kardelende emeklemiyor dişte yok çene var ama :))
    dede baba mama meme hecelerini söylüyor
     
  14. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : emirhan26
  15. eyif

    eyif Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    benim oğlum emekliyor ama dişi yok ellerinden tutunca yürüyor tutunup kalkıyor kalktığı yerden tutunup biraz yürüyor :) ağlarken baba diye ağlıyo gel diyo :))))yani del diyo eliyle işaret yapıyo
     
  16. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : emirhan26
  17. emirhan26

    emirhan26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    94
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    saolun kızlar ya içime su serptiniz.hepinizi seviyorum....