kızlar cvp lütfen......

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve aYca24 tarafından 29 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : aYca24
  1. aYca24

    aYca24 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.346
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben geçen ayki adetimi 1nisanda bekliyordum ama 5 gün gecikmeyle 6 nisanda oldum.....
    şimdi bu ay hep 6 mayısta olurum diye bekledim...ama kaç gündür karnım şiş midem bulanıyor,çabuk yoruluyorum.....
    dün gece idrarda test yaptım silik bir ikinci çizgi çıktı....
    bu sabahta kan verdim değerim 6.36 çıktı....
    laborant tebrikler hamilesiniz dedi.....bu değer artar daha adetinize var dedi...cuma yine gelin dedi....
    şimdi ben hamilemiyim gerçekten?
     
  2. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : aYca24
  3. aYca24

    aYca24 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.346
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yorumlarınıza ihtiyacım var......sevinmeliyim şimdi ben?
     
  4. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : aYca24
  5. Eylul

    Eylul Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.223
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    146
    Canım verilere öre evet hamilesin 5 ve üstü gebelik sayılıyor gününe daha var o yüzden kan testin düşük çıkmış cuma günü bir daha yaptır değerin biraz daha yüksek çıkacaktır
    Tebrik ederim seni yani :1hug:
     
  6. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : aYca24
  7. aYca24

    aYca24 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.346
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    inşallah öyledir cnm yaa....bir bilsen halimi çok şaşkınım heyecanlıyım.....inşalllah artar yaaa.....
     
  8. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : aYca24
  9. EU1

    EU1 Guest

    tebrikler canım...:sm_cool:
    kesinlikle hamilesin...a.s
    Allah tamamına erdirsin....
    :Saruboceq:
     
  10. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : aYca24
  11. heydulum

    heydulum Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    23
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76

    Yazını okuyunca birden heycanlandım.Çünkü geçen ay bende 7 nisanda regl oldum.Şimdi 7 mayısı bekliyorum.Test yaptırmak için sabırsızlanıyom.ama erken diye bekliyodum. senin bu kadar erken çıkmasına hem sevindim hem şaşırdım.Acaba bende bir test yapsammı.ama reg günümüze daha 1 haftadan fazla var.
     
  12. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : aYca24
  13. esraa47

    esraa47 hoşgeldin bebeğim Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.475
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    hayırlı olsun diyelim o zaman ben demi yapsam test 5 mayıs benimde ama karnım dediğin gibi şiş hemide öle böle değil bende mi yapsam yarın
     
  14. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : aYca24
  15. aYca24

    aYca24 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.346
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım valla sevineyim mi napayım şaşırdım....
    ama ben genelde hep ayın 30 yada 1 i gibi olurum...geçen ay 5 gün gecikti ondan 5nisanda oldum.....
    bnm şüphelerim bulantı,yorulma,kasığım batıyor gülerken bile....
    ve karnum şişti herkes sende bişey var diyordu....gece test yapıp silik görünce şaşırdım yani...o yüzden sabah erkenden kan yaptırdım...
    erken olduğu içinde düşük çıktı
     
  16. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : aYca24
  17. esraa47

    esraa47 hoşgeldin bebeğim Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.475
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146

    sorma beni gören 2 aylıksın dio bize sölemion ya olsa ni sölemiim diom ama kimseyi inandıramıom
    biraz fazla soru sordum ama son bi soru erken gebelik testiyle mi yaptın ismini verirmisin kanı aç karnına mı yaptırdın
     
  18. 29 Nisan 2009
    Konu Sahibi : aYca24
  19. aYca24

    aYca24 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.346
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    cnm birde 2 gün önce damla şeklinde çamaşırımda kan lekesi vardı...nohut tanesi kadar 2 damla.....
    ben normal testle yaptım 2 liralık olandan....
    evet cnm herkes bana da öyle diyordu sende bişey var bizden saklıyorsun diye....
    inşallah sende de vardır cnm ya.....
    cnmö ne olur dua et de bnm değerde yükselsin içim rahat etsin...