Kızlar ek gıdalara ne zaman başlayacaksınız?

Konusu 'Ekim Anneleri' forumundadır ve mehay tarafından 6 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : mehay
  1. mehay

    mehay CANIM OGLUM Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    15.992
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    198
    Kizlar bebeklerinize ek gidalar vermeye ne zaman basliyacaksiniz??4 ay dolar dolmaz baslamayi dusunuyormusunuz yoksa once doktorunuzami danisacaksiniz???
    Ben onumuzdeki ay randevuda doktoruma sorucam basla derse baslamayi istiyorum degisik tatlar alsin oglusum..Yazik hep ayni mama hep ayni mama:ecrin_bebek::teselli:
     
  2. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : mehay
  3. hiliba

    hiliba Guest

    ben ilk bebeğimdede 4 aylıkken verdim.bu bebeğimide 4 aylıkken vermeye düşünüyorum.en azından sadece öğlenleri 2 kaşık daha sonra 3-4-5 fazlaştırcam.
     
  4. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : mehay
  5. selina79

    selina79 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.489
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ben allah kısmet ederse problem cıkmasa 6 ay sadece anne sütü vericem. 6 ayınını doldurunca ek gidaya baslarız
     
  6. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : mehay
  7. seldus

    seldus ♥ ♥ küçük paşam ♥ ♥ Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.982
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım bende bu ay dolsun yani 4 ayımız bitince azaz vermeye baslıcam ama böle kasıgın ucunda tatlarını bilmesi için ..mesela dün ilk defa muz yalttırdım :eek:

    ama napayım ben yerken yalana yalana bakıyordu :kedi:
     
  8. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : mehay
  9. saime77

    saime77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2009
    Mesajlar:
    448
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben de Allah izin verirse 6. aya kadar sadece anne sütünü düşünüyorum.. inş. yeterli olur..
     
  10. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : mehay
  11. ZuZuu

    ZuZuu kelebeğimm koynumda Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.335
    Beğenildi:
    79
    Ödül Puanları:
    153
    hemencik büyüsün de weriym istiyorum..masada yemek yerken tabaklara ööle bi bakışı warki yawrumun:))) artık süt kesmio:)) 4. ayı dolduralım azar azar weririm tadını alsın diye
     
  12. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : mehay
  13. serincim

    serincim serin'im canım kızım Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    160
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    valla benim kız 3 buçuk aylık anne sütünü 2 ay alabildi malesef sütüm gitti çünkü :KK43:
    doktorumuzda ek gıdayla ilgili bişey demedi ama anne sütü almadığı için bende 4 ayını doldursun önce taze sıkma meyvesularıyla başlamayı düşünüyorum tabi doktorada sorucam başka neler verebilirim diye. bende anne sütü almamışım annem 3 aylıkken sana meyva sularına başlamıştım sende başlıyabilirsin diyo ama ben doktora sormadan bişi yapmak istemiyorum kolikli olduğu için.ama mehaycım bende senin gibi düşünyorum benimki zaten anne sütü almıyo bari başka vitaminler alsın ki bünyesi kuvvetlensin diyorum inş. doktorda onaylar bebişlerin o başka şeyleri kemirirkenki surat ifadelerini görmeye başlarız :)
     
  14. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : mehay
  15. fdneng

    fdneng Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2009
    Mesajlar:
    331
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım ben sütüm yettiği sürece sadece emzirme taraftarıyım zaten 5 aylık olduğumuzda göreve başlicam mecburen ozaman ek gıdaya geçeriz
     
  16. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : mehay
  17. askbuya

    askbuya oğlum benim sçs Üye

    Katılım:
    24 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.839
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ben 4 aylık olsun başlmk istiorum.ama doruk bras tombul oldğndan obez olmasndan korkuorum=)))
    doktora sorarm ama ben şimdi bile yemk yerken suyundan az bişi peynr az bişi vs tatrıorumm bzmki alışık tatlara vermeynce basıo yaygarayıı.mesela elma verdm ezdm çok az danone vermştm 3 kaşk prnunundan mama verdm 1 kaşık yemek suyu yoğrt domate sne blm ne yersem tattırıom benn..tabi bu benm buda benm oğlm yetştrme tarzı bana kalmş herks bukdrck bebeğe verlrmiiii die bi tepki verio hemn benm oğlm 4.ayndan gün aldı 10 gn sonra 4ü btecekkk...değşk tatlara açık bir çocuk yani..kmi bebek sevmez yemzz öğürür...sevgilerr mehaycım konuyu açtğn ii olmş canm..
     
    Son düzenleme: 6 Ocak 2010
  18. 6 Ocak 2010
    Konu Sahibi : mehay
  19. mehay

    mehay CANIM OGLUM Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    15.992
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    198
    kizlar anlasilan herkes sabirsizlaniyor ek gidaya gecmek icin :))
    bu ay cabuk gecsinde bebislerimizin midesi bayram etsin o zaman :))))