kızlar eşinize hamile oldugunuzu nasıl söledinizz....?

Konusu 'Bebeklerimizin Cinsiyetleri ve İsimler' forumundadır ve basolkubra tarafından 30 Eylül 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    30 Eylül 2010
    Konu Sahibi : basolkubra
  1. basolkubra

    basolkubra Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    679
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    108
    benim eşim askerde adet tarihimin gectigini biliyodu çünki izine gelip yeni gitmişti..:)))) heyecanla test yapmama bekliyordu ve ben adetimi iki gün geçtikden sonra test yaptım hamile oldugumu ögrendim çift çizgiyi gördüm...daha sonra eşimi yani askeriyeyi aradım eşimi istedim eşim görevdeymiş konusamadım telefonu acan arkadasına söledim ben yakup basolun eşiyim gelince ona söylermisiniz baba oluyo dedim ama lütfen alıştırarak söleyin bayılmasın dedim ...:)askerde tamam yenge allah hayırlı ugurlu etsin dedi...daha sonra yani 1saat sonra eşim aradı mutlu bi sesle aaaaşşşşşşkkkıımmm dogrumu dedi bende aglamaklı evet aşkım baba oluyorsun dedim......arkadası alıştırarak söylemiş ama eşim tüm alayı baba oluyorum die koşmuşşş sevincinden...RABBİM HERKESE YASATSIN BU DUYGUYU:nazar:
     
  2. 30 Eylül 2010
    Konu Sahibi : basolkubra
  3. matematik

    matematik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2009
    Mesajlar:
    519
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ay ne güzel bi hikaye...Allah hayırlı uğurlu etsin cnm....
    benimki çok sıradan oldu,test yapıp eşimi telle aradım.O da çok sevindi,sonra bana msj attı.seni seviyorum diye...o kadar....
     
  4. 30 Eylül 2010
    Konu Sahibi : basolkubra
  5. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KK'nın Haylaz Kızı Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.253
    Beğenildi:
    190
    Ödül Puanları:
    213
    benim eşim de riyad'ta idi
    arabistanin saçma sapan yasakları yüzünden bana vize alamadıgımızdan ayrı kalmiştik ne yazık ki...
    adetimin gecikmesini yurt dısından yeni donmus olmaktan kaynaklı hava değişimine yorarak o moral bozuklugu ile sallamıştım epey süre
    sonra bi perşembe günü kardeşimle sosyete pazarında gittik
    nerden estiyse gebelik testi almak geldi içimden
    girdim eczaneye aldım
    eve geldim bi süre sonra yaptım testi o da ne cift cizgi çıktı
    ama cubugu tamamen cise daldirdigimdan olsa gerek diye düsünüp umursamadım pek
    yine de içime bi kurt düştü
    hemen kankamı aradım durumu anlattım o da tek cizgi yanılır da cift yanilmaz diyince iyice tutuştum
    hemen sağlık ocagına gittim
    ordaki test sonucunu almaya girdigimde adam "pozitif" diyince neye ugradigimi şaşirdim
    ağlamaya başladım ben şimdi napcam diyerek
    vah zalak kafamalsanaalsanasmile
    eve gelene kadar ağladım
    tabi o ruh haliyle son anda eve gitmekten vazgecip yengeme geçtim
    o sakinleştirdi moral verdi canım benim
    beni o halde gorunce kötü bişi oldu sanmış
    neyse beraber bi özel hastaneye gidip kalp atisini dinledik tabi ben gene başladım zırlamaya
    minnacıktı meleğim benim
    henüz 6 hafta 4 günlüktü
    meleğim dediğime bakmayın kabullenmem epey zamanımı aldı zira plansız bir gebelikti
    saçma sapan dağilmiş bi halde eve geldim odama geçtim kocama bi msj attim
    "ben hamileymişim..." diye
    hemen aradı
    şaşkınlıktan konusamıyodu nerdeyse
    inanmamış gibi defalarca sorup durdu
    ağlamaya başladım, o da eli kolu bağlı sakinleştirmeye çalişiyordu kuzum benim
    sonrasını pek hatırlamıyorum
    karmakarışık bi psikolojiydi işte...
    babası Türkiyeye döndüğünde yavrucugum 3 aylık olmuştu bile
    tabi o dönemde moralman çökmüş olmanın etkisiyle iç kanama geçirdim sonrasında düşük tehlikesi...
    fakat çok şükür geldi geçti o günler...
    şimdi 5 aylık olduk, tam 23 hafta
    kalp atişini her duydugumda, her tekmelediğinde daha bi bağlanıyorum (her ne kadar hala tekmelediginde korksam da :2:)
    Rabbim sağ salim kucagıma almayı nasip eder inşallah...
     
  6. 30 Eylül 2010
    Konu Sahibi : basolkubra
  7. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
  8. 1 Ekim 2010
    Konu Sahibi : basolkubra
  9. basolkubra

    basolkubra Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    679
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    108
    sag salim kucagına al inşallah benim bebegim 13 haftalık suan ve babamız hiç bi kontrolümümüzde yanımızda olamıyo cok merak ediyo bizi biran önce kavusalım die bekliyoruz sag salim bi geleydi eşim geldiginde bebegimiz 7aylık oluyo rabbim izin verirse
     
  10. 1 Ekim 2010
    Konu Sahibi : basolkubra
  11. basolkubra

    basolkubra Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    679
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    108
    teşekkür edrim allah razı olsun...dilegimiz sag salim bebeklerimize kavusalım inş ben birde eşime kavusmak istiyorum:) çook özledimmm:KK43:((((
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.