kızlar hadi,evlenirken ev için vs alınacklar listesi yapalm nolrr:) aklınza ne gelrse

Konusu 'Düğün' forumundadır ve esinnnnn02 tarafından 24 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : esinnnnn02
  1. esinnnnn02

    esinnnnn02 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    452
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canlarım,yavaş yavaş yeni bi hayat kuranlar için neler gerekli,ütüsü,çamaşırı,lambası,limon sıkacağı vs ne varsa,aklınıza ne gelirse yazar mısınız?liste yapcam da inşallah:) bu şekilde eksiğimiz olmaz diye düşünüyorum:):hulya:
     
  2. 24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : esinnnnn02
  3. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    cnm saymaya kalksam bitmez çünkü bende 4 ay sonra evlencem harıl harıl alışveriş yapıyoruz:)ama özetliycek olursak büyük eşyalardan tırnak makasına kdr aradaki aklına gelcek herşey alıncak:)çok zor iş çok zor:)allah maddi durumu olmayan yardım etsin...
     
  4. 24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : esinnnnn02
  5. esinnnnn02

    esinnnnn02 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    452
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
     
  6. 24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : esinnnnn02
  7. m_ucizem

    m_ucizem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2010
    Mesajlar:
    681
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    zemuszemusslm canım bende yaza allah nasip ederse evlenicem..beyaz eşyalarımızı aldık ödemeye başladık,ben bir yandan küçük ev aletlerini alıyorum ,ama eksik o kadar çok ki hergün listeme bişeyler ekleniyo..zorlanıcaz maddi olarak ama allah yardımcımız olur ben buna inanıyorum tatlı heyecanlar bunlar.. mobilya takımları ve beyaz eşyalar alınması gereknlerde en baştalar bence
     
  8. 27 Şubat 2010
    Konu Sahibi : esinnnnn02
  9. lepi

    lepi ♥˙·٠•●♥ &# Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.091
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    evlilik topiklerinde bu liselerden mevcut canım bi karıştır bulursun
    kendinde bi liste yap kendine göre
    zaten gördükçe listene ekliosun aldıklarını
    ben liste yaptım
    aldıkça fiyatını yanına yazıp üstünü çiziyorum
    bi de fotosunu çekiom ki
    ne almışım unutmiyim diye:KK70:
    herşey kolide malum bazen rengi bile unuttuğum oluo:)
     
  10. 27 Şubat 2010
    Konu Sahibi : esinnnnn02
  11. esinnnnn02

    esinnnnn02 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    452
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    :):)ohooo o listelerden çok çıkarttım canm be:)arkadaşımla birlikte eklediklerimzde oldu...ama dedikki mutlaka bişeyler unutyoruzdur!o yüzden dedim herşey bişey eklerse ilginç ve daha yararlı listeler olabilr:):) bak mesela o internetteki listelerde çöp kovası yok:)beyin fırtınasıyla çıkıyo ortaya bir sürü şey!heves işte!insan bi eksiği olmasın istyo...:KK66:
     
  12. 28 Şubat 2010
    Konu Sahibi : esinnnnn02
  13. sebbnemm

    sebbnemm umutlarbaskabaharakaldı Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2010
    Mesajlar:
    5.022
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    tabi bir evde en önemli yer mutfak :) oda kızlara kalıyor sağolsun annem yıllardır ne buşduysa atmış kenara hepsi kolide ne var bilmiyorum ama hala alıyoruz bence çok panik yapma zaten eve yerleşince eksikler çıkacak ortaya o zaman alınır herşeyyerimseniben
     
  14. 28 Şubat 2010
    Konu Sahibi : esinnnnn02
  15. shekerkizcandy

    shekerkizcandy Mutlu♥♥ Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2009
    Mesajlar:
    5.622
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Teflon tava,tencere,çatal kaşık vb.,ütü masası,sehpa bla bla bla...Ayhhhhh sıkıldım.Allah evleneceklere kolaylıklar versin.Ne zormuş.İyi ki öyle bir derdim yok şimdiliksempatiksalakcinni
     
  16. 28 Şubat 2010
    Konu Sahibi : esinnnnn02
  17. papatyam2011

    papatyam2011 .:AŞIK:. Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.782
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Ben once su anda aldiklarinin bi listesini yap derim.. sonrada oda oda gez aklinda eksiklikler ortaya cikiyor.. ama arkadasinda dedigi gibi eve tasinincada eksiklikler cikiyor canim her turlu o yuzden buyukleri en once al.. ufak tefek seyler (limon sikacagi vs.) sonrada alinir :)
     
  18. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : esinnnnn02
  19. esinnnnn02

    esinnnnn02 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    452
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    çok saolun kızlarr:):) biraz rahatlattım kendmi... herkes gönlüne göre en güzelini alır inşallah:KK66: