kizlar hele bir bakin cevaplayin daa

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve sabriya tarafından 16 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sabriya
  1. sabriya

    sabriya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.062
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    :sm_cool:Çok üzgünüm çoookkizlar tekrar slm biliyorsunuzki 2 kere tup bebekdenedim ama olmadi .simdi aklimda normal yolla tup bebek yontemi var sadece kendimi yumurtaligimizla yapiliyormus ve ilac tedavisi cok az ve maliyetide cok ucuz bana cok mantikli geldi ve ins denemeyi dusunuyorum yaptiran varmi kizlar tup bebek ilaclari bana cok yan eki yapti cok fazla unutkanlik basladi bunda cok azmis cevap ve yardim bekliyorum hadi kizlarrrr hee ayrica maliyet 1,500 tl hepsi dahil ve kendi dogal yumurtamizlaaa
     
  2. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sabriya
  3. EU2

    EU2 Guest

    canim ben daha once duydum.ama cok yaygin degil galiba
    aslinda olsa cok guzel olur.
    bende iki kere hormon aldim.3. de yakinda alcam bir yil icinde hemde ohss oluyorum.
    evet kizlar yaptiran ve bilgisi olan varmi?
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 16 Ekim 2009
  4. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sabriya
  5. uykucuprenses

    uykucuprenses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3.671
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    ah arkadaşım......ne güzel olurdu........bukadar aldığımız hormonlar beni ilerki yıllar için korkutuyor.........ama dr.ların dediği gibi inşallah kötü olumsuz etkileri yoktur........bu olayı bende duymuştum........sana dr.un mu söyledi.......
     
  6. 17 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sabriya
  7. justing76

    justing76 canım Defnem.... Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.535
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    kendi yumurtamız derken nasıl yaa.diğerindede kendi yumurtamız değilmi.?yoksa yumurtalar için iğne falan kullanılmıyormu?
     
  8. 17 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sabriya
  9. sabriya

    sabriya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.062
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    kizlarilk once her ay adetdonemimizde yumurtalarimiz olusur 2 veya 3 tane iste bu normal yumurtamiz yani ignelerle cogaltilan yumurta degil dogal kendimizin olan yumurta ben allah kismet ederse bu hafta gorusmeye gidecem diger tup bebek tedavisi bende cok yan etki birakti unutkanlik kilo vevucumda alerji oyuzden bu tedavi gercekten mukemmel eger gitmek isteyen varya bunu birtek istanbul anadolu yakasinda eurofertil hastanesinde uygulaniyor herkeze tavsiye ediyorum
     
  10. 17 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sabriya
  11. justing76

    justing76 canım Defnem.... Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.535
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    sabriya hayırlı olsun cnm. belkide bu yolla bebeğini kucağına alıcaksın...
     
  12. 17 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sabriya
  13. EU2

    EU2 Guest

    benim gibi ilaç korkusu olanlar için süper bi haber. ama bu durumda başarı şansı çok az olur diye düşünüyorum. bi de stresten yumurtlayamıyormuşsun sırnaşık şey erkek infertilitesinde kullanılıyor olsa gerek. böyle bir deneyimi olan arkadaş varsa bizi bilgilendirsin lütfenn.
     
  14. 17 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sabriya
  15. DeliMavi

    DeliMavi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.283
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    evet canım diğer tedaviye göre bu yöntemin başarı şansı daha düşükmüş..
     
  16. 17 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sabriya
  17. EU2

    EU2 Guest

    IVM dedikleri bi yöntem ile yapılıyormuş yapılma amacı polikistik over sendromu olan bayanların ilaçlardan etkilenmemesi imiş. başarı şansı düşük ama hem ucuz hem de güvenli. bizim için önermiyorlar ama ben ciddi ciddi düşünmeye başladım. hacettepe tüp bebekte de yapıyorlarmış.
     
  18. 20 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sabriya
  19. sabriya

    sabriya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.062
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    kizlar dr tekrar gorustum ve ay sonu tedavim hayirlisiyla baslayacak