kızlar hiç bişey anlamadım ben bundan ya :(

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve asya23 tarafından 9 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    9 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : asya23
  1. asya23

    asya23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canlarım bu ay çalışmalara yine devam adetim biteli 2 hafta oldu düzenli ilişkiye devam birde sabahları ateşimi ölçüyorum burda okuduğuma göre yataktan çıkmadan dil altından o şekilde ve sonuçlar böyle;
    adetin 8.günü 36.2
    9.günü 36.3
    10.günü 36.1
    11.günü 36.5
    12.günü 36.3
    13.günü 36.5
    arkadaşlar ben hiç bişy anlamadım yaa bu durumda hiç yumurtlama durumu olmamış dimi ilk kez deniyorum bi anlam veremedim sanırım ben bu ısı ölçme işini beceremiycem:bbo:bu şekilde hamiş kalan yada bilgisi olan arkadaşlar bana biraz yardımcı olabilimi çok tşklerrr kızlarrra.s.
     
  2. 10 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : asya23
  3. asya23

    asya23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar bana bu konuda hiç yardım edicek yok yani öylemi :çok üzgünüm::çok üzgünüm:bu konuda bilinçli olmadığım için sormuştumama yinede 65 kez okunmuş tşkler sırnaşık şey
     
  4. 10 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : asya23
  5. Slogan

    Slogan dolaşayım damarlarında... Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.974
    Beğenildi:
    522
    Ödül Puanları:
    188
    yardımcı olmayı isterdim fakat henüz bekarım hiç anlamıyorum bu konulardan :))))
    ama umarım hamilesinizdir :)))
     
  6. 10 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : asya23
  7. asya23

    asya23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sağol cnm yazmanda güzel bişey bide hamiş olurmuşum ay eğer olursa bebişim kıza küs doğucak :KK46:şaka diyorum canlarım ya kader kısmet herşey ama benmde bu konuda fikrim yok burda okuduklarımla bu işe kalkıştım ama beceremiycem galibaa...
     
  8. 10 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : asya23
  9. asya23

    asya23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    pardon bi yanlış yazım olmuş bebişim kızlara yani sizlere anlamında bişey yazıcaktım aceleden olunca öyle yazmışım....sırnaşık şey
     
  10. 10 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : asya23
  11. macey

    macey fırtına öncesi sessizlik. Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    317
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    108
    canım ben de pek anlamıyorum bu derece işinden falan ama sana küçük bir tavsiyede bulunmak istiyorum.anladığım kadarıyla anne olmak için baya uğraşıyorsun.bence o kadar üstüne düşme bunun.ben 1 yıl 2 aylık evliyim.başından beri deli gibi bebek istedim,o kadar uğraştım kafama o kadar taktım ki anlatamam.(her ay yumurtlama tarihleriydi vs...)ve candostum bana bişey anlattı.tanıdığı bir aile varmış,yaklaşık 4 yıllık evlilermiş ve bebek istiyorlarmış.gayet sağlıklı oldukları halde bebekleri olmuyormuş.dr.tedavi yöntemlerinin hepsini denemiş.bakmış olacak gibi değil;aileye gidin 1 ay dinlenip gelin demiş.bunlar umudu kesmiş,1 ay sonra gelmek üzere oradan ayrılmışlar.o 1 ay içerisinde de kadın hamile kalmış.
    uzun lafın kısası kafaya takmak da bebek sahibi olmayı engelliyormuş.bana da aynen bu oldu.arkadaşım bana bunu anlattıktan sonra pek fazla düşünmedim...yani herzaman "neden hala hamile kalamıyorum,hangi tarihlerde yumurtlama olur da hamile kalırım" gibi düşünceleri sildim kafamdan.gayet rahatladım.sonuç mu?şuan 10 haftalık hamileyim çok şükür.darısı başına olsun inşallah.
    umarım hakkında hayırlısı olur.dediğim gibi fazla üstüne düşme...
     
  12. 11 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : asya23
  13. benkibele

    benkibele Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.944
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    106
    canim hep ayni saatte olctun degil mi? 7-8 arasi en uygun saat. gorunuse gore daha yumurtlama olmamis. eger ayni saatte olctuysen.
     
  14. 11 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : asya23
  15. ninno

    ninno Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    76
    Merhabalar Ben Aranıza Yeni Katıldım Ama Bildiğim Tek Birşey Var Olsun OLsun Diye Uğraştıkça Olmuyor. Stres Unsuru Olduğundan Kadın Hamile Kalamıyor. Ve Ben Doktora Gittiğimde Bana Şunu Söyledi Bir Kadının Yumurtlama Zamanı Her Ay Aynı Zamanda Olmayabiliyor. Kızlar Sadece Eşinizle Olan Gecenizin Tadını Çıkarın Hiçbirşey Düşünmeden Ve İlşkiden Sonra Tavsiyem ki Ben İlk Denemede Öyle Hamile Kaldım Ayaklarımı Havaya Kaldırıp Sanki Jimlastik Yapıyor Gibi Yanlara Doğru Açıp Kapadım Hatta Eşim İyi Olup Olmadığımı Sormuştu :)))))))) Sadece Taktik Geliştirmeye Çalışıyordum ki İlişki Sonrası Bu Hareket İşe Yaradı Denemekten Birşey Çıkmaz İsteyen Herkese Güzel Sağlıklı Sanslı Bebekler Diliyorummmmmm :))))))
     
  16. 11 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : asya23
  17. ECEM2003

    ECEM2003 Guest

    daha yumurtlamamışsın yumurtladığın gün ısı yükselir ve eğer hamile kalırsan 37 ve üstünde sabit kalır ateş ölçme yöntemi diye girersen kadınlar kulübünde çok ayrıntılı bir topik var oraya bir göz at
     
  18. 11 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : asya23
  19. asya23

    asya23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cnmlarım yazılarınız için tşkler bu saatte yazıyorum kociş biraz bozuluyor ama ben burdaki arkadaşlıkları çok seviyorum ya herkesin kalbi tek bişy için atıyor gibii oda hayırlsıya gelmesini istediğimiz hamilelik...canlarım aslında çok kafaya takıyorum denilemez ben bu ısı ölçüm işini birazda acaba yumurtlama oluyormu diye merakta ettiğim için başladım çünkü zamanında bi yumurtlama sorunum olmuştu fakat ozaman ben sonuçlarda yanıldım kızlarrr ben hep aynı saatte ölçmedim hep 9 yada 9:30 arası ölçtüm yaa demek daha erkenmiş offf bunlar geçersiz yani öylemi kızlarrr napalım Allah biliyor gerçi dediğiniz gibi olmaz dediğimiz anda olur:çok üzgünüm: