kızlar içinizde hem polikistik overli hemde zayıf olan varmı acaba

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve hiram06 tarafından 12 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : hiram06
  1. hiram06

    hiram06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    897
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merak ettim tedavide zayıf olan pkoslularda yumurtalar daha dirençli olup geç büyüyormuş varmı böle olan
     
  2. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : hiram06
  3. ece1982

    ece1982 allahım sen koru Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    985
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım bende zayıf bir pko hastasıyım.yumurtalarım olması gerektigi zamanda 7_10 gün arası büyüyor tabi ilaçlarla.banada pko yumurta kalitesi düşük olur demişlerdi yumurtalarımda kaliteli çıktı allaha şükür.şimdi tüp bebek sonucumu bekliyorum.4.günüm
     
  4. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : hiram06
  5. hiram06

    hiram06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    897
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    inş olumlu sonuç alırsın cnm inş bizimde yumurtalarımız kaliteli olur tedavi sürecinde bi zorluk yaşadınmı ohss falan
     
  6. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : hiram06
  7. Mihriban_nl

    Mihriban_nl Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.028
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Merhaba canim,bende pcoluyum bemimde kilom normal (boyum 163 kilom 60. Doktor normal oldugunu soyledi. Ama benimki cok direncli mi bilmiyorum,cunki ilk yumurta takibiyle tedaviye basladigimizda klomenle yumurtlama olmustu hemde tek dozda(50)mg tabi sadece ilk iki ay olmustu sonra nedense olmamis doz yukselmisti.. Herneyse bizde asilama istemedik direk tuoe karar verdik,sonuc alamayinca... temmuzda bende ilk tedavime basliyorum benimde en korktugum,ohss yaa :KK43:( pkulolarda bu risk daha yuksek biliyorsunuza.s
     
  8. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : hiram06
  9. ece1982

    ece1982 allahım sen koru Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    985
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hiram benim doktorum çok dikkatli gitti 150 ile başladı ve 11 gün boyunca hergün e2 yaptırdı damarlarım patlamıştı kan aldırmaktan.son degerim 4100 oldu yinede risk vardı ama çok şükür olmadım.bol bol su içtim ve hep proteinle beslendim ohss olmamak için rabbim yüzüme baktı.inşallah bebişlerimede kavuşurum.sende inşallah başarılı bir tedavinin ardından bebişlerine kavuşursun.bu arada ohss yi çıkar aklından biçok şeyin başımıza gelmeside psikolojik
     
  10. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : hiram06
  11. hiram06

    hiram06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    897
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benim klomenle hiç büyümedi günde 3 tane aldım yine büyümedi dr çok dirennçli dedi sonra gonal f ilede 112.5 da ancak büyüdüler 2 aşılama yapıldı herşey güzel gitti ama olmadı bizde tüpe geçtik inş bu sefer olur ben zaten ilaçsız hiç adet görmüyorum doğru düzgün
     
  12. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : hiram06
  13. Mihriban_nl

    Mihriban_nl Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.028
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Hiram,benimki ilk iki ay buyudu doktor cok iyi dedi,birde baktik 3.de buyumedi (100mg) gectik ilk iki ay gene buyudu, Sonra gene olmadi 3;doza yani 150 mg'a gectik hic buyumedi kafamçokkarıştı yani anlayacagin arapsaci oldu .. Bende hic adet olamiyorum ilacsiz.. helede son 3 yildir iyice menopoza girmis gibi kesildi.. Hatta ben bi yil boyunca ziirilll ziril zirladim,menopoza girdim benim cocugum olmaz diye.. ozamanlar tabi pko nedir tup nedir bilmiyoz... Ahh Ahh .. ne gunler gecirdim.. Canim sen kac dozla basliyorsun?? Ben korkuyorum bu ohss konusunda.. Bana doktorum 300;le baslatacak acaba cokmu ????
     
  14. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : hiram06
  15. tramissu

    tramissu göbiş değl artık bebiş :) Pro Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.974
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ben kiloluyum klomenle bile yumurta oluşuyor aslında ama başımdan 2 negatif aşılama gectı hala tık yok allah hepımızın yardımcısı olsun ınsallah en yakın zamanda çift çizgiyi görürüz....
     
  16. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : hiram06
  17. hiram06

    hiram06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    897
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canım ben daha ıĞnelere baŞlamadım adetımı beklıyom hapı bıtırelı 2 gÜn oldu daha tık yok ben aŞılamada 112.5 la bÜyÜdÜ bakalım kaÇ verecek Şımdı senın gene klomenle bÜyÜmÜŞ benım hıÇ bÜyÜmedı sadece gonalle ıl aŞılamada 7 ıkıncıde 1 yumurtam oldu 300 bana Çok gıbı geldı ama bılmıyorum doktorun bılır tabı
     
  18. 22 Haziran 2009
    Konu Sahibi : hiram06
  19. funmak

    funmak minik kuşum geliyor... Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.782
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    bend hem pko hemde zayıfım boy 1.67 kilom 53-54 ama ilk hastalık başladıgında tam bir obez dim zamanla zayıfladım