kızlar isteme günü ne ikram ettniz

Konusu 'Kız İsteme' forumundadır ve gxuxlxuxmse_21 tarafından 12 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    12 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  1. gxuxlxuxmse_21

    gxuxlxuxmse_21 Sevdan hep tutkudur . Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    296
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    öncelikle tanışmaya gelcekler ne ikram edeyim ve istemeye gelcekler ozman ne ikram edeyim sizler neler ikram etniz
     
  2. 16 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  3. avsa_gi

    avsa_gi sevdiceğiyle cok mutlu:) Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    104
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım ikisindede çayın yanına koyabileceği tarzda kurabiyeler pastalar falan vermiştik biz..kuarbiyeleri pasta incileri gıdda boyalarıyla süslemiştik beni yeee diye bağırıyorlardı :):):) çeşit olarak çok abartmamak gerek diye düşünüyorum ev gezmesine gelmiyolar sonuçta..az ama güzel görünümlü şeyler yani..
     
  4. 16 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  5. EU3

    EU3 Guest

    Iyı bı pastaneden bı kılo su boregı al bı kılo baklava al yarım cevızlı yarı fıstıklı
    guzel bı pasta tabagına bırer tane baklavalardan koy bı de su boregı koy yanına da cayını ver ohhh mis
    sonucta sadece tanısma olucaksa yeter heralde
     
  6. 16 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  7. glsh85

    glsh85 Guest

    ılk tanısmada kesınlıkle hazır pasta almamalısın

    ne olursa olsun sız yapın az yapın ama sız yapın !
     
  8. 16 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  9. EU3

    EU3 Guest

    benımkıne cvp olarak mı yazdınız bılmıyorum ama ben pasta demedım baklava ve su boregı dedım
     
  10. 17 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  11. zeysb

    zeysb Umutlu :) Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.806
    Beğenildi:
    307
    Ödül Puanları:
    113
    ben çok özenmiştim canım..evime gelen herkez özeldir tok olsa bileee yediririm ama bu olay daha özel olduğu için daha da abartmıştım..tanışma olayı bizim dışarda olmuştu ama bu istemede ikram ettiklerimize bir bak istersen...tanışmada daha az çeşit olabilir...şurdada yazmıştım bir daha yazmayın
    http://www.kadinlarkulubu.com/kiz-isteme/256579-istemeye-gelcekleryardim-kizlarrr-5.html
    şimdiden mutluluklar kolay gelsina.s.
     
  12. 11 Haziran 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  13. pembegozluk

    pembegozluk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bu listeye baktımda hey maşallah bu kdr şey hazırlanırmı istemeye geldiklerinde :S
     
  14. 11 Haziran 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  15. SariSekerim

    SariSekerim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2009
    Mesajlar:
    155
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86

    Beni görmeye geldiklerinde kalabalıklardı 6-7 bayandılar bizde masa üzeri poğoça börek faslı yaptık açık büfe kaydirigubbakcemile3 sonra isteme ve söz faslı bir olduğundan kahve servisi yaptım ardından isteme oldu babam verir vermez şerbet dağıttım sonra getirdikleri çikolatayı sırnaşık şey sonra kalabalık bir söz olunca tabi 80 kişi kadar pilavlı tavuk ve ayran dağıttık kaydirigubbakcemile3
     
  16. 11 Haziran 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  17. pamuk helva

    pamuk helva & Gülümse & Pro Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.064
    Beğenildi:
    293
    Ödül Puanları:
    163

    Öncelikle hayırlı uğurlu olsun...Allah hayırlısıyla tamamına erdirsin...
    Biz çayın yanına; annelerimizin klasik kek- börek çeşitlerinden zemuszemus malum...
    bir de sarma ve onların gelirken getirdiği baklavalardan ikram etmiştik...
    çok abartmamak en iyisi gerçekten..heyecandan kimse fazla birşey yiyemiyor zaten kaydirigubbakcemile3
     
  18. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  19. bntkn

    bntkn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    130
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım benimde isteme sözüm var yakında. bende anneme sordum ne yapacaz diye;
    çayın yanına börek sarma,yaş pasta falan yaparız dedi her ikisinde de öle olacak heralde