kizlar kac kilo verdiniz hadi beraber dertleselim

Konusu 'Doğum sonrası Annelerin Sorunları' forumundadır ve aysima81 tarafından 20 Mart 2008 başlatılmıştır.

    20 Mart 2008
    Konu Sahibi : aysima81
  1. aysima81

    aysima81 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.010
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    selam kizlar ben hamileliligime 55 kiloyla basladim 73 dogum yaptim kizim yarin 40 :KK46:gunluk olucak ben hale 63 kiloyum ay korkmaya basladim eskisi gibi olamiyacakmiyim bide yarnimin yarisi hale var ay yavas yavas moralim bozulmaya basliyo sizler ne durumdasiniz .birbirimize burda diyet yada moral verelim bare bebislerden kendimizi unuttukya .hepinizi cok optum ve tekrar tebrik ediyorum a.s.
     
  2. 20 Mart 2008
    Konu Sahibi : aysima81
  3. aysima81

    aysima81 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.010
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    kizlar bide ben sezeryanla dogum yaptim acaba karnim kalacakmi oyle diyolarya dogrumu bilen varmi ya
     
  4. 20 Mart 2008
    Konu Sahibi : aysima81
  5. fish

    fish Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2007
    Mesajlar:
    104
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    aynı durumdayım canım benımde 55 kıloyla hamıle kaldım 75 kıloyla doguma gıttım su anda 68 kıloyum ve göbiş baya duruyor bende sezaryanlıyım ne olucak emzırıyorum dıye dıyette yok tatlı falan yememeye calısıyorum ama degısen bısey yok of offfffffffffff!
     
  6. 21 Mart 2008
    Konu Sahibi : aysima81
  7. aysima81

    aysima81 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.010
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    tatlicadiarzuinan bende bayabi takmaya basladim ama simdilik bebisim icin goz ardi ediyorum kilolarimi bide millet korkutuyo sezeryandan sonra bayabi karnin kalir falan canim en azindan yaglilardan sakinalim bare dimi onemli olan azim insallah eski halimize donucez insallah bebislerimiz saglikli olsunda dimi canim.bide ya benim halen agrilarim var dikis yerlerim aciyo seninde varmi ayni sorunun canim
     
  8. 21 Mart 2008
    Konu Sahibi : aysima81
  9. yaseminsen

    yaseminsen rabbım sen evladımı koruu Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.499
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    senağlama senağlama senağlama senağlama
    kızlar sız gene ıyısınız ben 53le hamıle kaldım 79la doguma gıttım senağlama senağlama senağlama senağlama

    su anda dogum yapalı 1,5 ay oldu ve 66 kgyım veremıyorum bıde sankı 5 aylık gıbı karnım var emzırıyorum bıseyde yapamıyorum
    karnımız kalırmı sızce nasıl vercez bu kıloları :KK43:
     
  10. 21 Mart 2008
    Konu Sahibi : aysima81
  11. fish

    fish Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2007
    Mesajlar:
    104
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    evet canım onlar saglıklı olsunda ama ınsan takıyor kafasına ıster ıstemez canım!yok canım da benımde arada sızlar gıbı oluyor anı hareketlerde falan gecen agır kaldırdım baya zorlandı ama!
     
  12. 21 Mart 2008
    Konu Sahibi : aysima81
  13. aysima81

    aysima81 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.010
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    oncelikle bebisin cok seker guzelim.allah bagislasin canim emziriyorum diye fazla yeme bol bol su ic ve surekli sutlu besinler ya guzelim.bide normal dogum yapmissan eyer yavas yavas karin hareketlerine basla,bide doktoruma sordum ya bu karin ne diye dedeki dokuz ayda karnin buyuyo dokuz aydada eski haline donucek dedide ya ben hale kafaya takiyorum etrafimdakiler genelde kalir diyolar karin sezeryan olunca offf
     
  14. 21 Mart 2008
    Konu Sahibi : aysima81
  15. aysima81

    aysima81 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.010
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    a.s.oncelikle gecmis olsun canim elinden geldigi kadar dikkatli ol oldumu sezeryan ciddi bi operasyonmus ya aylar sonra dikisleri patlayanlar varmis canim.benimde sizilarim var agir is yapincada resmen canim bayabi yaniyo canimya.ya guzelimdiyolarki sezeryandan sonra bir sene korse takmalisin yoksa karnin kalir diyolar senin bilgin varmi takicakmisin.ya saglikcilarda sakin takma ic organlarin icin iyi deyil diyolar bide dikislerin icin ne yapicazya bu karinlarla
     
  16. 22 Mart 2008
    Konu Sahibi : aysima81
  17. KuzuYasin

    KuzuYasin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.143
    Beğenildi:
    1.023
    Ödül Puanları:
    163
    hanımlar üzülmeyin yaa, bende yakında doğum yapıcam çok az kaldı gerçi sezeryan mı normal mi belli değil. Çevremde hamileliğinde çok kilo almış ve şartlar gereği sezeryanla doğum yapmış kişiler var. İnanın 1 seneye kalmadan eski hallerine dönmüşler. zaten normal doğum da olsa karnımızda ki şişlik öyle hoop diye inemez , o kadar gerilen bir karnın mümkün mü hemen inmesi ! kimisinde 2 ay kimisin de 3 ayı buluyormuş inmesi . kilolara gelince biraz bünyeyle alakalı bir durum , bende 21 kilo aldım nasıl vericem bilmiyorum :)) bol su içmek , komposto , sebze yemekleri yemek iyi gelir kilolarımızı vermek için.. sırf süt olsun diye şerbetli tatlılar , şekerli çarlar , şerbetler içenler var , bunlar yanlışmış süt değil kilo yapıyormuş !!
     
  18. 22 Mart 2008
    Konu Sahibi : aysima81
  19. yaseminsen

    yaseminsen rabbım sen evladımı koruu Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.499
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    ahh canım benım ne yemesı sadece su ıcıyorum ve sut gerısı bos yanı tıkınmıyorum ama gıtmıyor gıtmıyor
    bende sezeryanla dogum yaptım onun ıcın karın egzersızı yapamıyorum acıyor yaram off napıcam bılmıyorum ıcım daralıyo eskı pantolonlarımın sadece ıkısıne gırebıldım o kadar gerısı kalcamdan gecmıyo gecse gobekten kapanmıyo off off