Kızlar Kahve Falıma Bir Bakar mısınız ?

Konusu 'Burçlar, Tarot ve Astroloji' forumundadır ve sevdemm tarafından 15 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    15 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sevdemm
  1. sevdemm

    sevdemm ALLAHIMDAN HAYIRLISI Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.339
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    148
    Kızlar falıma bakıp bir iki bişey söylermisiniz ??
     

    Ekli Dosyalar:

    • $fal 1.jpg
      $fal 1.jpg
      Dosya Boyutu:
      85,1 KB
      Görüntüleme:
      21
    • $fal 2.jpg
      $fal 2.jpg
      Dosya Boyutu:
      95,6 KB
      Görüntüleme:
      24
    • $fal 3.jpg
      $fal 3.jpg
      Dosya Boyutu:
      94,3 KB
      Görüntüleme:
      34
    • $fal 4.jpg
      $fal 4.jpg
      Dosya Boyutu:
      83,5 KB
      Görüntüleme:
      30
    • $fal 5.jpg
      $fal 5.jpg
      Dosya Boyutu:
      85,5 KB
      Görüntüleme:
      32
  2. 16 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sevdemm
  3. sevdemm

    sevdemm ALLAHIMDAN HAYIRLISI Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.339
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar yokmu anlayan bi bakın ne olur çok merak ediyorum :)
     
  4. 16 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sevdemm
  5. sevdemm

    sevdemm ALLAHIMDAN HAYIRLISI Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.339
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    148
    canlarım yokmu bir iki bişey attıran yaa merakla bekliyorummm
     
  6. 16 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sevdemm
  7. sezen01

    sezen01 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2009
    Mesajlar:
    383
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ok cnm..tmm burdasin..
     
  8. 16 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sevdemm
  9. sezen01

    sezen01 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2009
    Mesajlar:
    383
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    cnm diger tarafa bak..yazdim oraya..
     
  10. 19 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sevdemm
  11. neehir

    neehir Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar süpersiniz yaaa nediym..
     
  12. 16 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sevdemm
  13. Eylul

    Eylul Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.223
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    146