kızlar lahusa komşum beni rüyasında görmüş

Konusu 'Duyuru : Ben de hamileyimmm' forumundadır ve bayans tarafından 3 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : bayans
  1. bayans

    bayans oğluşlarım çift oldu ;) Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.197
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    kızlar selam,ben şimdi 8+3 hamileyim yaa,bilenler bilir,birde 19 aylık oğlum var,karşı apartmanda bir komşum var gidip gelmiyoruzda konuşuyoruz öyle , bunun geçende bir kızı oldu ,benim hamile olduğumdan haberi yok ve beni rüyasında görmüş.sonra beni görmeyince kayınvalideme rastlamış ona anlatmış..rüyasında ben pembe nevresim hazırlıyormuşum ve o da bana gelip hayrola bayans napıyorsun diye sormuş,bende kızım olacak ona hazırlık yapıyorum demişim..ayy bende hep kız istiyorum ya rüyayıda duyunca etkilendim ister istemez..kendimi koşullandırmak istemiyorum ama hep gönlüm kızda :kedi: hayırlısı tabi.. lahusa rüyası genelde çıkar diyorlar ,sizce de böyle bişey varmı ? yada böyle bir deneyim yaşayan???
     
  2. 3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : bayans
  3. KaRaMuKK

    KaRaMuKK Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Canım :) çok şekersin ya hadı bakalım ınsallah kızdır bebısın ohhh ne guzel olur bı kız bı erkek::)
    az kalmıs surda azıcık sabret cınsıyetı bellı olana kadar.
    hadı hayırlısı...
     
  4. 3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : bayans
  5. bayans

    bayans oğluşlarım çift oldu ;) Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.197
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    yorumun için Allah razı olsun karamukk :) çok sağol valla saatlerdir bir yorum yazan çıkmadı :KK43: üzülmüştüm..
     
  6. 3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : bayans
  7. cmrm

    cmrm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    5.615
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    inşallah gönlünüzden geçen olur.sağlıkla gelsin meleğiniz
     
  8. 3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : bayans
  9. bayans

    bayans oğluşlarım çift oldu ;) Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.197
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    güzel dileğin için sağol cmrm :) çok sağol..
     
  10. 13 Eylül 2010
    Konu Sahibi : bayans
  11. kayradorugum

    kayradorugum 23.12.2009/15:00 Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2009
    Mesajlar:
    457
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    allahım gönlüne göre versin inşallah
     
  12. 13 Eylül 2010
    Konu Sahibi : bayans
  13. bayans

    bayans oğluşlarım çift oldu ;) Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.197
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    çok tşk ederim kayradoruğum hihoyyyt Allah razı olsun..seninde tüm isteklerini Allah gönlüne göre etsin.. sizindemi eymen diye oğlunuz var ?
     
  14. 13 Eylül 2010
    Konu Sahibi : bayans
  15. yicika

    yicika meleğim seni seviyorum Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2008
    Mesajlar:
    320
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    benimde 2 oğlum var 3. ye hamileyim allah gönlümüze göre versin sağlıklısını
    hayırlısını
     
  16. 13 Eylül 2010
    Konu Sahibi : bayans
  17. bayans

    bayans oğluşlarım çift oldu ;) Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.197
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    ohoo gün geçtikçe çoğalıyoruz :) yıkıca hoşgeldin topiğime :) yorumun içinde tşkler..cümlemize hayırlı kolay doğumlar sağlıklı evlatlar inşallah..
     
  18. 14 Eylül 2010
    Konu Sahibi : bayans
  19. mother bear

    mother bear Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    638
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    canım inş.sağlıklı bir kız bebişin olur olmasada en azından Rabbim sana çocuk veriyo onun için şükret bak benim gibi bekleyip hiç çocuk yüzü göremeyenlerde var ama seni çok iyi anlıyorum bende çok severim kız çocuklarını inş.kalbindeki dileğin olur zemuszemus