kızlar lütfen bakın bi ya:(

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve zafergamze tarafından 22 Mart 2010 başlatılmıştır.

    22 Mart 2010
    Konu Sahibi : zafergamze
  1. zafergamze

    zafergamze Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    608
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar bi kaç aydır vajinada kötü koku oluyo hergün duş alıyorum devamlı iç camaşırımı değişiyorum ama bundan kurtulamıyorum vajina için güzel kokulu kremler varmış sizce etkili olurmu yada başka bi bilgisi olan varsa lütfen yardım edin cok kötü bişey ya bilmiyorumkismile :sinifsinif:
     
  2. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : zafergamze
  3. cherrybl0ss0m

    cherrybl0ss0m Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.362
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    vajina da kötü koku kapılan bakterilerden dolayı oluyor diye biliyorum internette araştırırsanız eğer siz de o şekilde görüceksiniz ve tedavisi için kullanılan ilacın etken maddesi yazıyor bazı kaynaklarda..Vajina kokusu için kullanılan kremler sadece dıştan etki eder yani kalıcı çözüm olmaz akıntıyı kesmek gerektiğinden ilaç kullanırsanız daha kısa zamanda sonuca ulaşırsınız bence. iyi günler:)
     
    Son düzenleme: 22 Mart 2010
  4. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : zafergamze
  5. zafergamze

    zafergamze Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    608
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    intte araştırdım canm ama bi sonuca varamadım bilmiyorumki ne yapsam doktora mı gitsem caresiz kaldımm :s
     
  6. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : zafergamze
  7. cherrybl0ss0m

    cherrybl0ss0m Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.362
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ilaç ismi varmek yasak mı bılmıyorum ki bir ilaç var düşük antıbıyotık gibi bırsey parazit öldürücü bi ilaç koku yapan salgıyı da o engelliyor ıste. bı yakınım yasadı bunu dr. tavsıye ettı hatta bende de var ılaçtan prospektusune baktım sımdı yazıyor sızın sıkayetınız 4.5 tl olan bır ılaç yanı alıp bıkaç gun kullanabılırsınz eczaneden istersenız özelden yazarım ilaç ismini nette arastırırsınız isterseniz kullanırsınz.
     
  8. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : zafergamze
  9. zafergamze

    zafergamze Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    608
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ayy canım cok ii olur vallahi duacı olurum sana hemen özelden yazarsan sevinirim yada msne vereyim ordan yaz nasıl istersen
     
  10. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : zafergamze
  11. cherrybl0ss0m

    cherrybl0ss0m Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.362
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    özel msjın kapalı snaırm almıyor özel msj dıyor canım
     
  12. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : zafergamze
  13. melike_ecesuu

    melike_ecesuu Evli, Mutlu,Çocuklu <3 Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2009
    Mesajlar:
    28.420
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    198
    canım bence en saglıklısı dr gitmen bide sürekli temiz tutman kremlerde bi yere kadar yaniii
     
  14. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : zafergamze
  15. zafergamze

    zafergamze Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    608
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    acamıyorum özel msj kutusunu blmyrm onu nerde acılıyo napıcazz:KK43:
     
  16. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : zafergamze
  17. cherrybl0ss0m

    cherrybl0ss0m Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.362
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tamam mıdır :)
     
    Son düzenleme: 22 Mart 2010
  18. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : zafergamze
  19. zafergamze

    zafergamze Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    608
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    hayırr :S