kızlar lütfen bir fikir ne olursunuz

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve prenses_1234 tarafından 14 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    14 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : prenses_1234
  1. prenses_1234

    prenses_1234 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    179
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar ablamın saçları sarıydı sea diye dandik bi boyanın 9,0 sarı rengine boyamıştım ama yeşilli grili gibi bişi olmuştu burada paylaşmıştım.
    daha sonra biz ablamın saçını palettenin karameline boyadık 1 haftada baya aktı aradan sarılar çıkmaya başladı sorum şu iyice akıp tekrar eski sarılarnın çıkması mümkünmü yıkana yıkana çok üzülüyor bana bir fikir verin bende ona söyliyim lütfen
     
  2. 14 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : prenses_1234
  3. happy85

    happy85 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    520
    Beğenildi:
    239
    Ödül Puanları:
    123
    boya akar ve onun üstüne açık bir renk yaparsanız tutar die düşünüyorum
     
  4. 14 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : prenses_1234
  5. prenses_1234

    prenses_1234 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    179
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Ama tekrar sarı ıstıyor
     
  6. 14 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : prenses_1234
  7. dersane

    dersane Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.028
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    Canım kuaföre danış bence ona yaptırmasan bile,çünkü evde yaparsan eskisinden daha kötü olabilir.
     
  8. 14 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : prenses_1234
  9. aysecolluoglu

    aysecolluoglu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.095
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    148
    tup boyaların vıtal yada colorx ın 10 numarasıyla boyayın ılk once 9 numaraya boyayın bı kac hafta sonra 10 numaraya boyayın
     
  10. 16 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : prenses_1234
  11. prenses_1234

    prenses_1234 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    179
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    tamam çok teşekkür ederim zaten şu anda bal rengi gibi bişi oldu üstüne karamel boyamıştık aktı yani 1 ay sonra palette nin 9,0 numarasına boyasak tutarmı diyosun lütfen yardımcı olursanız sevinirim
     
  12. 16 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : prenses_1234
  13. aysecolluoglu

    aysecolluoglu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.095
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    148
    tutar canım sonra 10 a boyarsınız tam sarı olur
     
  14. 17 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : prenses_1234
  15. prenses_1234

    prenses_1234 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    179
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Zaten bıldıĞım kadarıyla palettenın 9,0 sapsarı yapıo bıkere ondanda boyamıŞtı ablam palettede 10 numara varmı kı ?
    Kararsız kaldı kız ıyıce dÜnde voılanın 8,0 koyu sarısını gÖrdÜ nasılsa aÇık renk olmaz artık koyu sarı boyuyum dıo ama bılmıyorum 8,0 nasıl olyr koyumu durur
     
  16. 17 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : prenses_1234
  17. nessca

    nessca Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    592
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    voila 9.0 ve 10.0 var.onlarla boyasın açılır rengi bence.
    bak burdahttp://www.kopas.com.tr/ kataloğu var voilanın.belki yardımcı olur size.
    markaları tıklıyorsun sonra da voilayı seçip saç boyasına tıklayınca altta renk seçenekleri çıkıyor.
     
    Son düzenleme: 17 Mayıs 2010
  18. 17 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : prenses_1234
  19. prenses_1234

    prenses_1234 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    179
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Kullanan varmı pekı voılanın 9,0 ını Şıkayet var sıtesınde bu boyayla ılgılı bı Şıkayet okudum saÇları sarıymıŞ tekrar sarıya boyamıŞ ve kahveye dÖnÜŞmÜŞ ay ne zor bu ıŞler ya ay sonuna kadar bıraz daha akıtsında palette 9,3 kÜllÜ aÇık kumral nasıl olurkı oda sarıya yakın duruyo kızlar Şu durumu sonuÇlandıralım hepınıze dua edıcem valla ablam Çok ÜzÜldÜ Çok severdı sarı saÇlarını sarı papatya :)