kızlar meme emmediği halde emzik emen bebekleriniz varmı? yoksa benim kızım tekmi?

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve serimel tarafından 1 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    1 Eylül 2010
    Konu Sahibi : serimel
  1. serimel

    serimel Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mart 2010
    Mesajlar:
    248
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    benim kzım 2 aylık mememi istemedi bende sağarak veriyorum.birazda mama. emziği iştahlı iştahlı emiyor ama beni emmeye gelince basıyor yaygarayı.tek benim kızımmı böyle arkadaşlar yoksa sizdede varmı?
     
  2. 1 Eylül 2010
    Konu Sahibi : serimel
  3. gulsan38

    gulsan38 güneş doğuyor.... Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    3.119
    Beğenildi:
    64
    Ödül Puanları:
    153
    benim doğumdan 4 gün sonra sütüm geldi o yüzden mamayla başladık biz.4 gün sonra sütüm geldi ama az olduğu için memeden 2kez çekip yaygarayı basıyodu. dr sütün az olduğu için ağlıyo emmek istemiyo demişti. biberona alıştığı için emmek zor geliyodu. sonra aventin süt sağma makinesini aldık.sütü sağıp vermeye başladım.sağdıkça sütüm arttı. herkes moralimi bozuyodu biberona alıştı artık memeyi emmez diye ama sağdıkça sütüm arttı. bigün yine sütümü sağıyodum foşur foşur akarken sütüm, bi deneyim dedim belki alır memeyi diye, hakikaten aldı çünkü süt istediği gibi çok akıyodu tam 21. gün memeyi aldı.denemeye devam et bence... sütün çoğaldığı zaman dene bence...
     
    Son düzenleme: 1 Eylül 2010
  4. 1 Eylül 2010
    Konu Sahibi : serimel
  5. nunna

    nunna Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.155
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    bizimde bi akraba bebeği doğduğu ilk günden beri memesini tutmuyor ilk gününden beri sağıp biberonla vermek zorunda kaldı. makinayla sağmasıda sanırım sütü azalttı daha şimdiden mama takviyesi yapmaya başladı . çok üzülüyor o da ama yapacak bişey yok tutmuyo çocuk memeyi
     
  6. 1 Eylül 2010
    Konu Sahibi : serimel
  7. irmako77

    irmako77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.186
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    61
    Ben ilk bir ay meme tutturmayaq çalıştım. Şimdi memeyi de emiyor, emziği de, biberonudaaa. Anlayacağınız her telden çalmaya başladı velet:)) Geçen gün ayak parmaklarını emmeye çalışıyorduu:ecrin_bebek:kaydirigubbakcemile3
     
  8. 1 Eylül 2010
    Konu Sahibi : serimel
  9. figen_figen

    figen_figen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    173
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benim oğlum bir hafta sonra 7 aylık olacak. 2 aylıkken memeyi reddetmeye başaldı. sütüm de az değildi. çoktu aslında. biberon da vermemiştim hiç. ama emzik emiyodu. 5 aylıkken memeyi bıraktı. biberon da almıyor. emziğe devam ediyo. kaşıkla da beslenmek istemiyo. çok çaresizim. biberondan mama içen bebeğe razıyım ben. kıymetini bilin.
     
  10. 1 Eylül 2010
    Konu Sahibi : serimel
  11. zelzela

    zelzela Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    41
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    benim eltimim kızı hiç memeyi almadı çok uğraştılar ama bir türlü kabul etmedi şuan mama ile besleniyo ve emziğide ilk günden almış yani sadece senin kızın deyil canım:ecrin_bebek:
     
  12. 2 Eylül 2010
    Konu Sahibi : serimel
  13. serimel

    serimel Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mart 2010
    Mesajlar:
    248
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    cevaplarınız için teşekkurler. tek olmadığını bilmek güzel.doğru biberonu bari kabul ediyor.bunada binlerce kez Allaha şükür.daha kötüde olabilirdi.ama insan bebeği için en iyisini istiyor.yesin yeterki.artık memeyi almaz sanırım.ama genede arada uğraşıyorum.herkese allah kolaylık versin