Kızlar, Rahmin içi Sirkeli suyla yıkanır mı hiç?

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve busra44 tarafından 29 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : busra44
  1. busra44

    busra44 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.463
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    evet kızlar rahmin içi sirkeli suyla yıkanırmı?
    Benim iltahap sorunum var sürekli rahmimde ve yumurtalıklarımda iltihap oluyor
    İlaç kullanıyorum geçiyor 1ay içinde tekrarlıyor
    Doktorumda en son gittiğimde rahminin içine enjektörle elma sirkeli suyu fışkırt
    Ve onunla rahmini iyce yıka dedi ve sana alternatif tıp uygulıycam dedi
    Kafam çok karıştı valla
     
  2. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : busra44
  3. kuzularinannesi

    kuzularinannesi A new day, A new start... Pro Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    42.246
    Beğenildi:
    9.340
    Ödül Puanları:
    238
    normal suyla bile temizlemek doğal mikroflorayı bozduğu için önerilmiyo bildiğim kadarıyla

    sirkeli suyu nasıl önerdi doktor anlamadım :uhm:

    hele bi de içine enjektörle fışkırtmak :uhm: :uhm:
     
  4. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : busra44
  5. cicekcik

    cicekcik 02.08.10 Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.802
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    146
    merhaba canım öncelikle geçmiş olsun ama ben ilk defa duyuyorum zarar vermesin yaa allah allah doktormu yaptı bunu
     
  6. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : busra44
  7. cicekcik

    cicekcik 02.08.10 Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.802
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    146
    yaa aslında başka bi doktorada gitsen tatlım nolur nolmaz diye
     
  8. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : busra44
  9. kuzularinannesi

    kuzularinannesi A new day, A new start... Pro Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    42.246
    Beğenildi:
    9.340
    Ödül Puanları:
    238
    şimdi bi de hamilesin büşracım hiç deneme bence

    çiçekçiğin söylediği gibi başka bi doktora da sor
     
  10. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : busra44
  11. Kardelen

    Kardelen çok şükür Pro Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    124.751
    Beğenildi:
    2.358
    Ödül Puanları:
    538
    Büşra yapma sakın yakar canım ya..Ben senin doktoru anlayamadım..Ya zarar verirse..:uhm:
     
  12. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : busra44
  13. KucukBocuk

    KucukBocuk mucizeler benimle olacak! Pro Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2008
    Mesajlar:
    9.630
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    146
    uya elma sirkesi sivilceler için de kullanılıyor mesela ama mutlaka birebir suyla seyreltmen lazım yoksa cildin yanabilir... ben yapmıştım yüzüm için o zaman bile yakıyor ; rahim için tahmin edemiyorum o yanma hissini...

    bence de başka bir doktora git ve hatta bu alternatif tıp yöntemini bir de ona sor ; bakalım ne diyecek...
    geçmiş olsun bu arada ...
     
  14. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : busra44
  15. sinem_44

    sinem_44 Polyanna Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.631
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Şaka falan mı :1shok:
     
  16. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : busra44
  17. Borzo

    Borzo Mucizemmm Pro Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.010
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Rahminizde kalıcı hasarlar bırakabilir..
    Sakın böyle birşey yapmayın..
     
  18. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : busra44
  19. busra44

    busra44 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.463
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    Bende zarar vermesinden kokrktuğum için size sormak istedim
    Ya benim bildiğimde rahim asla sirkeyle falan yıkanmaz
    Bir doktor böyle bir şeyi nasıl söyler deilmi ya