kızlar siz alın derseniz alıcam çünkü ben çok beğendimm bakın lütfen :)

Konusu 'Çeyizimiz için biz neler aldık ?' forumundadır ve yaowwwwssss tarafından 9 Mart 2010 başlatılmıştır.

    9 Mart 2010
    Konu Sahibi : yaowwwwssss
  1. yaowwwwssss

    yaowwwwssss Hayırlısı be Gülüm :) Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2010
    Mesajlar:
    2.069
    Beğenildi:
    390
    Ödül Puanları:
    163
    kızlar hani evlenince böle beyaz puf puf yatak örtüsü alınıo ya ben onları hiç sevmiom çünkü çok kullanışsız gelio bana bende araştırdım şunu buldum sizce nasıl olur mu fikir verin lütfen çok beğendim çünkü


    [​IMG]
     

    Ekli Dosyalar:

    Son düzenleme: 24 Mart 2010
  2. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : yaowwwwssss
  3. ameliee

    ameliee dileğini tuttu!:) Pro Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2009
    Mesajlar:
    5.721
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    148
    Bence çok güzel bişey,bence öyle fır fır almak yerine böyle bişeyi tercih ederdim kesin.. :hulya:
     
  4. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : yaowwwwssss
  5. Yeliz

    Yeliz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.046
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    resim küçük ama gördüğüm kadarıyla gümüş işlemeleri var bence şık..
     
  6. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : yaowwwwssss
  7. bucakmagduru

    bucakmagduru XXL KIYAFET GİYMİCEM Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.874
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bence çok güsel bende buna benzer bişi aldım öyle fırfırlı falan bişiler istemiyorum
     
  8. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : yaowwwwssss
  9. hayhay

    hayhay Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.034
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben pek beğenmedim çok daha güzel şeyler var
     
  10. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : yaowwwwssss
  11. flamenko

    flamenko Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.294
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    ben de sade şeyler severim güzel bence...
     
  12. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : yaowwwwssss
  13. ggamsee

    ggamsee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    723
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    çok güzel bencede:lepi:
     
  14. 10 Mart 2010
    Konu Sahibi : yaowwwwssss
  15. lilyum21

    lilyum21 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.155
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    günlük kullanım için uygun bnce
     
  16. 10 Mart 2010
    Konu Sahibi : yaowwwwssss
  17. em4561

    em4561 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2.993
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bence de güzel canım ne kadar bu? benim bi tane süslü var ama onu da 119 aldım zaten ucuzdu. böle bişi de güzel olur ama beyazlı yatak odalarında güzel durur
     
  18. 10 Mart 2010
    Konu Sahibi : yaowwwwssss
  19. miss_curious

    miss_curious Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    5.014
    Beğenildi:
    2.910
    Ödül Puanları:
    238
    bence gusel canim ben de fırfırlı, gelinlik gibi modelleri hic sevmiyorum..:dilcikar: Gosterisli bile alsam sadesini secerdim heralde ki evlenince alirim su an 3 tane oldu da yeter artikinkaydirigubbakcemile2