kızlar sol kasığımda minik bi sertlik var yoksa birimi var orda

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve peppecura tarafından 15 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : peppecura
  1. peppecura

    peppecura Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2008
    Mesajlar:
    167
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    hayırlı geceler arkadaşlar uzun zamandır bebiş hasretiyle yanıyorum her ay hayal kırıklığı ama bu ay çok farklı bişi hissettim adetim 19 eylülde inş.gelmez ağrılarım var sol yumurtalığım bugün baya ağrıdı yürürken bile hissetim bi şişkinlik var bastırınca elime bi sertlik geliyo bide uzun zamandır adet belirtilerimde göğüs ağrısı olmuyodu ama 3 gündür göğüslerim şişti ve ağrıyo yan tarafları daha çok ağrıyo kafamkarıştı iyice belkide adet olcam şu mübarek günlerde inş.hamile kalırım inş.benim gibi hasretle yavrularına kavuşmak isteyen arkadaşlarım dualarım hepimiz için bu arada yumurtlama dönemimdede çok ağrım olmuştu ve akıntımda var açık sarı test yapsam çıkarmı sizce of beklemek çok zor şimdiden cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlarım
     
  2. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : peppecura
  3. bulut

    bulut Allah büyüktür.. Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    747
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    inş hamilesindir canım ama adet öncesi belirtilere pek fazla takılma adet gününü geçer geçmez test yap eğer bebiş varsa ikinci çizgi silik çıkar
     
  4. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : peppecura
  5. pinkaya87

    pinkaya87 varlığın öyle bi sevinçki Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.424
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    işallah hamilesindir omutluğu yaşarsın işallahopuyorumnanaktan
     
  6. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : peppecura
  7. pinarmiyim

    pinarmiyim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    282
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    inşallah hamilesindir canım ama adetin 1 hafta geçsin sonra git kan testi yaptır derim ben, evde yapılan idrar testlerine güven olmuyor. o kdr çok örneği var ki; evdeki idrar testi pozitif çıkıyor seviniyorsun sonra hastanede kan testi negatif :KK43: o hayal kırıklığını yaşamanı istemem.
    tabii ki şu an çok heyecanlısın hmn öğrenmek istiyorsundur ama annelik önce sabır istiyor buradan başla :)
     
  8. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : peppecura
  9. asin25

    asin25 nisamla.blogspot.com Pro Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.867
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    cnm inş hamilesindir ama bnce bu ön belirtilere takılma bn 2 aylık hamile olana kadar bnde hiç belirti olmadı
    hamile olduğumu biliyordum adetim geçmişti test yapmştım pozitifti ama belirti olarak bişy yoktu gayet normaldim yani ille belirti olcak die bişey yok
    hayal kırıklığı yaşamanı istemem ama kadir gecesi hatrına rabbim inş hamilesindir cnm allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın
     
  10. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : peppecura
  11. ay_she

    ay_she Herşey değişti...Herşey.. Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    13.744
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    198
    canım bende adet olmayı beklerken sağ kasıgımda minik yuvarlak bişey hissettim bu ne diye sordum

    herkes geçer çıban fln dedi adetim 10 gun gectiğinde test yaptım hamileyim bunu sordum herkeste

    olmazmış ama hamilelikte kasıkta fln böyle şeyler belirebiliyormuşş genede kesinliği yok tabii

    başka bişeyde olabilir.nasib olur inşallah canım kafan rahat olsun yeter :)
     
  12. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : peppecura
  13. TIFF

    TIFF SAKARLAR KRALİÇESİ :) Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.319
    Beğenildi:
    45
    Ödül Puanları:
    148
    adetime 3 gün kala göğüslerde şişkinlik ve sarı renkte akıntı şikayetiyle test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim tatlım. inşallah seninde içinde bir melek vardır. adetlerin düzenliyse test için erken değil. sonucu bildir mutlaka bizlere. hakkında hayırlısı olsun canım.a.s.
     
  14. 17 Eylül 2009
    Konu Sahibi : peppecura
  15. ozge_844

    ozge_844 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    354
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşım aynı şekilde benimde 19 unda adet olmam gerekiyor...

    dayanamadım bu sabah test yaptım negatif çıktı...

    ama aynen senin gibi gögüslerimin içi dolgun ve yanları çok ağrıyo,
    sarı akıntım var,,
    ve sol yumurtalığımda bi ağrı giriyo,ayrıca bu ay hep düzenli ilişkiye girdim
    ve sabah duş aldım....

    Allahım hepimizin yüzünü güldürsün bebeişlerimiz gelsin inşaallah....
    testi erkenmi yaptım acaba:KK43:(((
     
  16. 17 Eylül 2009
    Konu Sahibi : peppecura
  17. ozge_844

    ozge_844 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    354
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bide aynen canım yumurtalama günümde 3 gün felaket ağrı çektim..
     
  18. 25 Şubat 2014
    Konu Sahibi : peppecura
  19. yaserr

    yaserr Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2014
    Mesajlar:
    76
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    16
    Ya canım aynı şey bende de var ufacicik elimi deyince hissediyorum böyle az bastırınca kayıyor.bide goguslerimin ucu büyüdü hamilemiyim ki :KK43: