Kızlar, taşınıyorum lütfen fikir verin.

Konusu 'Sorular, Sorunlar, Tavsiye ve Öneriler' forumundadır ve vivet tarafından 21 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    21 Nisan 2010
    Konu Sahibi : vivet
  1. vivet

    vivet Guest

    kızlar taşınıyorum ancak ilk kez taşınıyorum ve tecrübesizim.üstelik 6 aylık hamileyim.
    kenimi yorma*an eşyaları nasıl toplarım.
    ayrıca çamaşırların hepsini yıkamak zorun*amıyım?
    yani herşey yıkanıp eve öylemi götürülecek?
    off bunal*ım çok.yemek takımının tabaklarını kutuya öylece koy*um.gazeteye sarsamıy*ım acaba.off keşke bi akrabam falan olsay*ı...gerçekten zor.ama neyseki başka bir şehir *eğil...pratik fikriniz varsa esirgemeyin.yıkama konusunu ne yapayım?:gitme:
     
  2. 21 Nisan 2010
    Konu Sahibi : vivet
  3. balperisi

    balperisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.172
    Beğenildi:
    775
    Ödül Puanları:
    153
    Hamilesin kendini cok yorma, yikamasanda olur bence camasirlai.Kirli degilse neden yikayacksin ki.Yazik degil mi sana? Ayrica porselenleri gazeteye sarsan iyi olurdu sanirim kirilmayi onler.
    Allah yardimcin olsun
     
  4. 21 Nisan 2010
    Konu Sahibi : vivet
  5. Bbetul

    Bbetul Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2010
    Mesajlar:
    430
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    slm canım kolay gelsin.eger taşıma şirketine vermiceksen zor olur.bence hamilsinde illaki, agır iştir taşınmak bazı taşıma şirketleri var gelip toplayıp diğer eve yerleşti,rip gidiyolar..bence böle yaparsan az yorulursun ve hiç birşeyi temizlemezsin yeni eve geçince yıkayıp rahat rahat yerleştirirsin.aynı evin içinde yıka kurut kaldır hem zor oluyo hem dagınık oluyo.bende 3 kere taşınmış biri olarak aynı zamandada 2 sinde hamileydim birinde 6 aylık birinde digerinde 8 aylık ve iki gebeliğimde farklı sorunlardan erken dogumlarla sonuçlandı.biz evi kendimiz taşımıştık.tavsiyem taşıma şirketine vermen.tekrar kolay gelsin.
     
  6. 21 Nisan 2010
    Konu Sahibi : vivet
  7. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    cnmmmmmmmm öncelikle hamilesin aman aman dikat ettt hiç bi iş yapmaa şirketler var inan elini hiç bi işe vurmadan adamlar gelip koliye koyupp hallediyorlar..sen özel eşyalarını topla sadece gerisini şirketten adam gelip yapsınnn ..yasık hamileisn yorulma sen tatlımm..
    mesela tabaklaı gazeteye sarmamışsın kesin kırılırlarr çok dikatli taşınması gerekir..sen hiç yorma kendini..
     
  8. 21 Nisan 2010
    Konu Sahibi : vivet
  9. vivet

    vivet Guest

    saolun kızlar ama eşim ve ailesi taşınma şirketini istemiyorlar çok pahalı ol*uğu için..ben *e fazla zorlamıyorum.malum ekonomi belli..ama sabahtan beri sa*ece 1 koli topla*ım kızımın oyuncaklarının bir kısmı:sinifsinif:
    gözüm*e büyü*ükçe büyüyor bu iş..
     
  10. 21 Nisan 2010
    Konu Sahibi : vivet
  11. Bbetul

    Bbetul Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2010
    Mesajlar:
    430
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    he bu arada eger vermiceksen tavsiyelerimi yazayım.
    gazeteye saracagın hiçbirşeyi temizleme.çünkü gazeteden tekrar kararıyor.
    koltuklarını sakın temizleme.taşınırken ya üzerine basılıyo yada biyerlere sürülüyo.
    yıkadıklarını ütüleme gidene kadar buruşuyor.
    tüllerini yıka temiz temiz gidince hemen takılır.
    halılarını yıkamak istiyosan yıkama şirketine ver temiz gelir paketleri açmadan yeni eve serersin.
    kolileri bir odaya doldur en boş olan odana içine ne yerleştireceksen kolilerin yanına taşı oturup yerde yerleştir egik kalma.hem diğer odaların dagılmaz.insan daralıyo her odada koli olunca.
    ağır olan ları mesela kitaplar falan yeri,nde koyki taşırken zarar görmeyesiniz.
    ve her kolinin üzerine keçeli kalemle mutfak yatak odası kışlıklar ütülükler diye not al.taşırken başında durur hepsini yerlerine yollarsın.yoksa bişey arıyosun o kolidemi bu kolidemi aç aç durki bulasın.aklıma başka birşey gelmiyo canım kolay gelsin sana.
     
  12. 21 Nisan 2010
    Konu Sahibi : vivet
  13. vivet

    vivet Guest

    teşekkürler...

    olumunekankayizsmile
     
  14. 21 Nisan 2010
    Konu Sahibi : vivet
  15. geztapo

    geztapo Sen olmazları oldurdun hamdolsun Rabbim Pro Üye

    Katılım:
    25 Mart 2010
    Mesajlar:
    3.471
    Beğenildi:
    3.062
    Ödül Puanları:
    238
    arkadaşımöncelikle kolay gelsin mutlaka kırılacak eşyaları koyacağın kutuya kırılacaklar diye yaz ayrıca küçük bir koliye bir tencere tabak veçatal kaşık koy gidince hemen lazım oluyo gider gitmez haemen çamaşır ve bulaşık makinesini birde yatak odasının gardolabını kurdur zira dolap kurulmayınca dağınıklık ortadan kalkmıyor yorgan yastık türlerini ben eski yada kıyabileceğim kumaşlara sarıp dikiyorum bir nevi paketliyorum battal boy çöp poşetlerinede koyabilirsin canım asılacak giysiler için elbise hurçlarını kullanabilirsin acele etme kendini yormadan yavaş yavaş yap kolay gelsin canım
     
  16. 22 Nisan 2010
    Konu Sahibi : vivet
  17. nepertes

    nepertes Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2010
    Mesajlar:
    967
    Beğenildi:
    196
    Ödül Puanları:
    113
    sana tavsiyem vitrindeki bardaklar ve yemek takımlarından başla nasıl olsa onlara sen taşınana kadar ihtiyacın olmayacak ve mutlaka gazeteyle kapla.her kutunun üstüne nereye ait olduğunu yaz.tüllerini hiç yıkama kırışırlar.çok kirliyse orda sen evi yerleştirirken yıkar temiz temiz takarsın.son gün hatta akşamında mutfak eşyalarını toplarsın.valla az gibi görünsede en çok mutfak eşyaları zaman alıyor.kıyafetlerinide koca bi karton kutu bul katlı kıyafetlerini en alta yerleştir üstünede askıdan bile çıkarmadan askılık elbiselerini ser.hem kat izi olmuyor hem de yerleştirirken tak çıkar sorunu olmuyor.kutuları küçük odada biriktir ayak altında olmasın.hiçsıkıntı yapma zamanın da varsa yavaş yavaş kendini yormadan yap