kızlar yardım edin kızım aylardır kabız....

Konusu 'Temmuz Anneleri' forumundadır ve gxoxrs... tarafından 8 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : gxoxrs...
  1. gxoxrs...

    gxoxrs... Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    328
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar ece naz hep kabız
    gün aşırı 2 tane kayısı kurusu yediriyorum ama nafile bi türlü düzelmedi kakası macun gibi günde 1-2 kere keçi kakası gibi yapıyo ıkına sıkına. bazen yapmadığı da oluyo
    çok fazla sıkıntısı yok ama normal değil sanırım bu kadar kabız olması tecrübeli anneler bana yardım eder misiniz? ne yapmam lazım?
     
  2. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : gxoxrs...
  3. ayerba

    ayerba MİNİK PRENSİN ANNESİ :) Üye

    Katılım:
    29 Mart 2008
    Mesajlar:
    681
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım zor oluyordur ya bebiş için her seferinde ıkın sıkın.tüh...
    belki suyun faydası olabilir pek bir bilgim yok benim..düzelir inşallah...
     
  4. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : gxoxrs...
  5. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.893
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    benim hic olmadi sukur, oglumdada hic olmadi ama kayisi suyu iyi oldugunu duymustum vallaha baska bildigim yok canim
    gecmis olsun yavruna
     
  6. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : gxoxrs...
  7. crescentmoon

    crescentmoon ¢яєѕ¢єηт Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.349
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    başımıza gelmedi ama zeytinyağı tavsiye ederler genelde.
     
  8. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : gxoxrs...
  9. gxoxrs...

    gxoxrs... Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    328
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sağolun kızlar yaa kızım suyu zorla içiyo biraz daha veriim bari belki bi faydası olur mide hazırladığım mamalara zeytinyağı koyayım
     
  10. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : gxoxrs...
  11. mayalihamur

    mayalihamur scarface Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.354
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    biizmkide doğumundan beri kabız günde bir kereydi şimdi gün aşırı arada bazen üç günde bir yapıyor. doktor eğer çok katı yapmıyorsa çok sıkıntılı olmuyorsa beş güne bekleyip gliserin fitil koyabilirsin demişti. ben de zeytinyağı kullanıyorum çorbasına katıyorum.eğer emziriyorsan kendin kayısı kuru incir yiyebilirsin.karnının üstüne yatırabilrisn, bacak egzersizleri yaptırabilirsin( bisiklet çevirme gibi) . demirde kabız yapıyor ama vermek zorundayız.suyuda bol veriyorum. zamanla düzelir dediler ama benimkinde hala bi düzelme yok . kuru kayısıyı nasıl yediriyorsun? umarım kısa zamanda düzelir.
     
  12. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : gxoxrs...
  13. mayalihamur

    mayalihamur scarface Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.354
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
     
  14. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : gxoxrs...
  15. ghaneli

    ghaneli ^AhmetBarışCanan^ Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.784
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    geçmiş olsun canım been kakasını yapamadığı dönemlerde bi çay kaşığı elde yapılmış zeytin yağı içiriyorum işede yarıyo
     
  16. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : gxoxrs...
  17. zinedila

    zinedila Çok şükür bin şükür ❤❤❤❤ ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.275
    Beğenildi:
    1.566
    Ödül Puanları:
    163
    cnm ege bebkken kabız oluodu hep doktorumuz debridat die bağırsak düzenleyici bi şurup vermişti düzene girmişti doktoruna sor onu belki verir bize ii geldi yani...
     
  18. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : gxoxrs...
  19. kreeft

    kreeft Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    775
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    gecmis olsun canim...zytin yagi versen iyi olur...benim oglumda iki gunden beri ikiniyordu..bende yeni huy cikardi zannettim...bugun iki kere pespese kati ve cok az kakasini yapti...yaparkende agladi aci aci...ilk defa oldu boyle birsey...tas gibi kati yapmis yavrum nasilda aciyla yapti kim bilir...bende zeytin yagi vericem...baska oneriler olursa bende yaparim...