kızlar yardım edin nolur

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve hat.korkut tarafından 22 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hat.korkut
  1. hat.korkut

    hat.korkut Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    79
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    nolur bana yardım edin.yaklaşık 4-5 ay önce annemin boynunda bir şişlik oluştu.o zamandan bu zamana sürekli tahliller akla gelebilecek her türlü tetkik yapıldı.bizde yaklaşık iki aydır annemin yanındaydık.ameliyat diye beklerken.bugün sonuç açıklandı.annem verem olmuş(hayırsız problemli iki oğul ve sorumsuz bir koca yüzünden,üzüntüden çıkmış).bunu kabul edip yazması bile inanın çok zor.
    doktor evdekilerinde olabileceğini söyledi ve pazartesi test yaptıracaz.ya bebeğim daha 8 aylık dedim.bebeğimin doktorunu aradım.önce yaptırmayın dedi.bebek için iyi olmaz zaten aşılı olduğu için sonuç kafa karıştırır dedi.sonrada hayır kesinlikle yaptırın dedi.
    annememi üzüleyim bebeğimemi.bir an evvel burdan gitmemiz gerekiyormuş.annemi böyle bırakmakta beni kahrediyor.nolur bebeğime geçmemiş olsun,diye dua ediyorum.
    allah kimseye böyle bir sıkıntı vermesin.kafayı yiyecem.nolur annem ve bebeğim için dua edin.kızım daha çok küçük naparım bilmiyorum.nolur bu mübarek günlerde bize dua edin.
     
  2. 22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hat.korkut
  3. esc_

    esc_ kaan'ım canım oğlum Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2006
    Mesajlar:
    667
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    cok üzüldüm allahım acil şifalar versin inşallah kızında yoktur

    annecine de acil şifalar diliyorum inşallah dr yanılıyorlardan kabullenmesi çok zor bi hastalık ,allahım güç ve sabır versin
     
    Son düzenleme: 22 Ağustos 2009
  4. 22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hat.korkut
  5. hayaletorka

    hayaletorka Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.241
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım çok geçmiş olsun ama benim bir arkadaşım daha bebeği 4 aylıkken kendi olmuştu ve emizriyodu.ama zaten aşısını olduğu için emzirmeye devam etti doktor öyle söledi.ve zaten 4 ay içindede iyileşti.çağızmıda artık verem girip gibi bişey çok tedirgin olma allah annene şifa versin
     
  6. 22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hat.korkut
  7. kazeem

    kazeem :) Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    710
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    çok üzüldüm canım allah acil şifalar versin,dualarım seninle .
     
  8. 22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hat.korkut
  9. LiLiPuT

    LiLiPuT İşTe "HAyAT" bu!! Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.280
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    dur canım dur bi dakika...
    panik yapma hemen çok çok geçmişler olsun ,rabbim darda bırakmasın inşallah sizleri....
    canım tıp artık çok ilerlemiş durumda verem eskisi kadar korkulacak bir hastalık değil tedavisi var...
    ikincisi basit bi test ile bebeğine bulaşıp bulaşmadığını anlayabilirsinki bu testi tüm verem savaş larda yapıyorlar bildiğim kadarı ile....
    korkma güçlü ol...haklısın böylesi bir dönemde anneni yalnız bırakmaman lazım ama doktorlar bebeğe geçebilir diyorlarsa bebeğini korumak adına bencede çok dikkat etmelisin...

    Allahım şu mübarek ay hürmetine sizlere yardımcı olsun inşallah,tekrar çok geçmiş olsun
     
  10. 22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hat.korkut
  11. YAMAN

    YAMAN * ben bir anneyim * Üye

    Katılım:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    rabbim mucizelerle dolu
    iste kulum vereyim diyo
    şu günler hürmetine dualarınız kabul olsun acil şifalar dilerim
     
  12. 23 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hat.korkut
  13. neziha_57

    neziha_57 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2009
    Mesajlar:
    41
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    çok geçmiş olsun canım üzülme Allah acil şifalar versin annen ve bebeğin için dua edeceğim
     
  14. 23 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hat.korkut
  15. hat.korkut

    hat.korkut Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    79
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sağolun kızlar,yarın test yaptıracaz inşallah kızımda çıkmaz.ona gelen bana gelsin.hepinize çok teşekkür ediyorum.
     
  16. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hat.korkut
  17. ilkim_1983

    ilkim_1983 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.336
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım çok geçmiş olsun.rabbim acil şifalar versin.tıp artık çok ilerledi canım endişelenme okadar.
    merak etme rabbim korur meleğini inş.
     
  18. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hat.korkut
  19. zellda

    zellda ben ona resmen asigim!! Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.342
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Insallah bebeginin sonucu temiz cikar,annende bir an once iyilesir.Ama bu kadar cok uzulme allah korusun sende olacaksin uzuntuden.

    Allah dermansiz dert vermesin verem eskiden korkulacak biseymis simdi caresi var Allaha sukur.Dualarim seninle.