kızlar yardım edin oğlum emmiyor :(

Konusu 'Temmuz Anneleri' forumundadır ve ayerba tarafından 30 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : ayerba
  1. ayerba

    ayerba MİNİK PRENSİN ANNESİ :) Üye

    Katılım:
    29 Mart 2008
    Mesajlar:
    681
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bugün tam 5 gün oldu.batu birdenbire memeyi bıraktı.zaten sütüm azdı ama ben yinede emziriyordum.(doyumluk değilde tadımlık oluyordu.)memeyi bırakmasın diye her mamadan önce ek gıdadan önce emziriyordum.şimdi emmeyecem diye ağlıyor,yeri göğü yırtıyor aç olmasına rağmen.sadece sabah uyandığında ve gece uykuluyken emiyor.dün gece onu bile emmedi.sabahda çok az emdi.bende sağıp veriyorum.ve dün tam 5 saat hiç birşey vermedim iyice acıksın diye ama yine emmedi.bırakcak memeyi demi?ne yapmam gerekiyor.moralim çok bozuk.daha çok küçük oğlum...
     
  2. 30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : ayerba
  3. kuzuzuzubambino

    kuzuzuzubambino Anne Şeni Çok Şeviyom.... Pro Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.499
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    Canım daha çok küçük..
    Emmeme sebebi sütünüz az olması olabilir mi acaba?
     
  4. 30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : ayerba
  5. crescentmoon

    crescentmoon ¢яєѕ¢єηт Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.349
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım çok üzüldüm bu duruma. belki geçici bi durumdur. bence denemeye devam et, pes etme, sağ ver, süt artırıcı şeyler ye, bol sıvı tüket, umarım bırakmaz. :Saruboceq:
     
  6. 30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : ayerba
  7. ghaneli

    ghaneli ^AhmetBarışCanan^ Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.784
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım yaa çok üzüldüm inşallah bırakmaz belki sütün az olduğu için emip doyamıyo sonra ek gıda verince tam doyuyo buda işine geliyo bazı çocuk böyledir canım çevremde çok örneği var ama sen sütünü artırmaya çalış sürekli dene belki işe yarar ama çocuğuda çok hırpalama olmuyosada olmuyodur yapacak bişey yok
     
  8. 30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : ayerba
  9. kreeft

    kreeft Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    775
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benim oglusumda huysuz o yonden gunduzleri zorla ayakta sekilden sekile giriyom emzirirken....disleri cikicagindan mi...herseyleri degisti...umarim gecicidir canim....
     
  10. 30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : ayerba
  11. ayerba

    ayerba MİNİK PRENSİN ANNESİ :) Üye

    Katılım:
    29 Mart 2008
    Mesajlar:
    681
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sütüm artmıyo kızlar.bol sıvı tüketiyorum,süt arttırıcı çay falanda almıştım ama faydası olmadı.bilmiyorum belkide dediğiniz gibi doymadığı için içmiyo olabilir.inşallah düzelir çok üzülüyorum çünkü.
     
  12. 30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : ayerba
  13. zinedila

    zinedila Çok şükür bin şükür ❤❤❤❤ ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.275
    Beğenildi:
    1.566
    Ödül Puanları:
    163
    cnm çok züzüldümm inşallah en kısa zamanda emmeye başlar doymadığı için olabilir ark.ların dediği gibi cnm ama sen pes etme verr devamlı belki pes edip emer gene...
     
  14. 30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : ayerba
  15. yabgu

    yabgu Guest

    memeyı bırakkan cocuk çok cunku bıberona alısıyorlar malesef bende emzeremıyorum sutum zaten az sagıp verıyorum bı sure sonra azalaıyo zaten sadece gece emzırebıılıyorum 4 kez emıyo topu topu 5 -dakıkalın ne yapalım uzuluyoruz ama yapacak bırsey yok kendını uzme ben uzdum sutum dahada azaldı sankı vardı ya neyse canları sag olsun canım ya elden gelen bısy yok
     
  16. 30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : ayerba
  17. minenil

    minenil Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    409
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım sanki beni tarif etmişsin aynı durumdayız benim de sütüm hiçbir zaman fazla olmadı kızım da beni hep aperatif olarak kullandı zaten ama şu aralar abarttı emmemek için olan gücüyle uğraşıyor önceden ayakta emzirip kandırırdım artık o da kar etmiyor:KK43:(( ve ne yaparsam yapayım sütüm artmıyor hatta artık daha da az emdiği için azalıyor günden güne.... ben de çok ama çok üzülüyorum hatta o emmedikçe kendimi daha az anne gibi hissediyorum aramızdaki o sıcak bağ yavaş yavaş kopuyor diye...çünkü onlara bizden başka kimsenin veremeyeceği tek şey olan anne sütü ve artık o da bitiyor...ama ne yapalım canları sağ olsun canları içinde olsun onların da nasipleri o kadarmış... bizde elimizden geldiğince beslenmelerine dikkat edeceğiz tabi ki anne sütünün yerini tutmayacak ama elimizden başka bişey gelmiyo...valla derdimi deştin yemin ederim gözlerim doldu şunları yazarken...senağlamasenağlama
     
  18. 30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : ayerba
  19. BeyazLilyum

    BeyazLilyum diplomalı uzman ev hanımı Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.347
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    konuyu görünce yazmadan duramadım...yazayımmı yanlış anlarmı dedim ama öteki konuyu bir kenara bırakıyorum zira birbirimizi yanlış anladığımızı düşünüyorum..ve bence önemli bir konu..bildiğimi paylaşmak istedim bencillik olmasın dedim
    bol sütüm olması benim en büyük isteğim..buyüzden bütün araştırmaları yaptım..sana önereceğim bir kaç şey var uyguladınmı bilmiyorum..öncelikle meyve sebze protein kalsiyum bakımından dengeli beslen..
    2.si 3-4 lt kadar su iç
    ısırgan otu ve rezene çayı iç...
    yemeklerden 15 dk önce bir tutam dereotu çiğne..bu hem mideni doldururmuş hem sütü arttırımış..ben nefret ederim ama mecbur kalırsam o tutamı yutmakla yetineceğim..inşallah sütüm olur da dereotunu yutmak zorunda kalmam


    Prof. Dr. İbrahim Adnan Saraçoğlu’ndan bol anne sütü için özel bir formül:
    600ml. su kaynatılır, 7 – 8 adet doğal kuru incir önce soğuk su ile yıkanır, daha sonra kaynamakta olan suyun içine incirler atılır ve 5 dakika daha çok kısık ateşte kaynatılır,dış kabuğu soyulup, yıkanmış ve ince dilim dilim doğranmış 1 adet iri kum havuç, incirli suya ilave edilip, 4 dakika daha kaynatılıp ılıtılır. Ilıtıldıktan sonra süzülüp ikiye bölünür, sabah ve akşam yudum yudum içilir.
    Bu kür yemeklerden 1/2 saat önce veya 1 saat sonra uygulanır.
    15 gün uygulandıktan sonra ara verilir.

    Anne sütünü azaltan gıdalar!
    Nane, maydanoz, nişasta, adaçayı, şeker kamışı, arpa, ararot(patates nişastası), şalgam, mısır, fazla tuz, fazla sirke, fazla limon suyu anne sütünün azalmasına sebep oluyor.


    umarım işe yarar ve sütün çoğalır..bide stres yapma sütüm olmuyor diye...psikolojide çok etkiliymiş.sütüm olmuyor dedikçe olmazmış...

    iyi akşamlar..