kızlar yardım lutfen

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve melisesra tarafından 27 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    27 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : melisesra
  1. melisesra

    melisesra maşallah benim oğluma Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.756
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    merhaba kıslar ben 6+6 gunluk hamıleyım doktorum benden testler ıstedı ama hıcbırsey anlamadım yuksekmı cıkmıs yardımcı olursanız sevınırım
    anti rubella IgG 208 ÇIKMIS BU NEDIRKI BI ZARARI VARMI
     
  2. 27 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : melisesra
  3. megryann

    megryann Aşkımın aşkı.... Üye

    Katılım:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.914
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    146
    rubella kızamıkçık diye biliyorum ben.Küçükken kızamık geçirdinmi?
     
  4. 27 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : melisesra
  5. melisesra

    melisesra maşallah benim oğluma Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.756
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    Evet canım gecırdım pekı bunun bı zararı olurmu Şımdı
     
  6. 27 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : melisesra
  7. Karpuz

    Karpuz Meleğimm Yanımda... Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım kızamık ve kızamıkcık ayrı bısı.. kızamık gecırdıysen sorun yok ama kızamıkcık herkes gecırmemıs oluyo oyuzden cocuklardan uzak dur bı sure der :kedi: kızamıkcık hamıleler ıcın oldukca tehlıkelıde..
     
  8. 27 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : melisesra
  9. glnk

    glnk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.274
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    rubella kızamıkçık.eğer daha önce geçirdiysen problem değil kanında var yani bağışıklığın var demektir.eğer yoksa ve hamilelikte geçirirsen zararlı.bu değerleri doktorun yorumlayacaktır zaten.böyle testlere bakıp kendin yorum getirmeye çalışma hep kötü şeyler geliyo insanın aklına :)
     
  10. 27 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : melisesra
  11. melisesra

    melisesra maşallah benim oğluma Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.756
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    kıslar doktorum aradı az once bı sorun yok dedi bagısıklıgın var kotu bırsey degıl dedı oh rahatladım kızlar yaaaopuyorumnanaktan
     
  12. 27 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : melisesra
  13. megryann

    megryann Aşkımın aşkı.... Üye

    Katılım:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.914
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    146
    Tam bende bunu yazacaktım daha önce geçirdiğin için bağışıklığın var sorun yok... ıçin rahat etsin :)
     
  14. 27 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : melisesra
  15. melisesra

    melisesra maşallah benim oğluma Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.756
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    saolun kızlarrrrr opuyorumnanaktan
     
  16. 27 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : melisesra
  17. YenidenDogdum

    YenidenDogdum Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    15.762
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    0
    önceden gecirseydi iki sonuc çıkmalıydı biri pozitif
    biride şuan gecirmediği için negatif
    tam sonuc ne melis anlamadım diğer testler nasıl
     
  18. 27 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : melisesra
  19. melisesra

    melisesra maşallah benim oğluma Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.756
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    208 cıktı canım doktor sorun yok dedi