kızlar yardım sizce üzerine görme denilen şey bumu

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve A&S tarafından 30 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : A&S
  1. A&S

    A&S Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.125
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar sat 28 temmuz 22 ağustosta b hcg negatif
    bugün çok açık pembe renkli kanamam oldu aradan 5 6 saat geçti hala tık yok
    adetmi değilmi bilemeden
    böyle bişey yaşayan varsa lütfen yardımcı olun
     
  2. 30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : A&S
  3. esmaaa0202

    esmaaa0202 küçük erkeğim benim Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.352
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    148
    canım belki adet olucaksın benim de bazen öyle olur açık renk bi kanamam olur bir gün tık yok sonra adet olurum belki öyledir ama inşallah dediğin gibi de olabilir
     
  4. 30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : A&S
  5. Tugbademir

    Tugbademir aşkım, oğluşummm..iyi ki varsınız... Üye

    Katılım:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    673
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    valla cnm kan testi yaptısan en iyi sonucu alırsın..ben orumu okudukça ya üstüne görüyosam diyorum..sabah ve akşam bulantılarım var adetimin 4. gününe giricem ama ne bilim kan testi yapıcam en kısa zamnda..hiç belli olmaz onun için kan testi yap cnm şüpheleniyosan..
     
  6. 31 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : A&S
  7. A&S

    A&S Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.125
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım çok saol bende hala tık yok bir damla dahi olmadı yarın test yapıcam hepimiz için bu mübarek günlerde hayırlısı