Kızlar yardım :(

Konusu 'Hiçbir başlığa uymayan yazılar !' forumundadır ve ELaMeHMeT tarafından 18 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ELaMeHMeT
  1. ELaMeHMeT

    ELaMeHMeT Bebişlerimi Çok Sefiom <3 Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar konuyu nereye acacagımı bılemedım ama benım bı sorunum var

    Esım 2 gundur evde degıl dıs gorevde ve bılmedıgımız bı sehırdeyız bırkac gundur yagmurdan dolayı tuvalet tıkanmıs durumda ne yapacagımı sastım
    okadarda arastırdım kıme basvuracagımı bılemedım

    ne yapmam gerekıyor bılen varmı aranızda?
    bu gıbı bırsey basına gelen varsa soylesın ltf
    esım sabaha gelecek Insallah
    tesısatcı falan bakacagız artık eger cozulmesse sorun

    bır bılenınız varmı kımyasal falan yardımcı olurmu?

    sımdıden tskler kızlar

    konuyu nereye acacagımı bılemedım acılmıssa kusura bakmayın
    yetkılıler bı cevap almama ızın verırler ınsallah
     
  2. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ELaMeHMeT
  3. UfuruktenPrenses

    UfuruktenPrenses twitter@UfuruktenPrnses Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    11.741
    Beğenildi:
    867
    Ödül Puanları:
    203
    bence hiç uğraşmayın,çirkin sonuçlar doğabilir..
    tesisatçıyı bekleyin ama çok çok açmak gerekise tuzruhu veya kaynar su açabilir gibime geliyor..
    ama uğraşma arkadaşım taşar falan ıykk :KK43:
     
  4. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ELaMeHMeT
  5. ELaMeHMeT

    ELaMeHMeT Bebişlerimi Çok Sefiom <3 Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet ya haklısın zaten bırkac gunu gectı esımle denedık dedıgın gıbı tastı
    suanda bıde kapagı ıcıne kacmıs (alaturka .. kıracıyızda malum elın evı)
    yagmur yagdı selden sonra burayada ugradı
    onun ertesı gunu boyle oldu kımseyede soramıyorum sızınkıde tıkalımı dıye ıyy cok ıgrenc

    tesısatcılarmı bakıyor bu ıslere yoksa ?
     
  6. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ELaMeHMeT
  7. UfuruktenPrenses

    UfuruktenPrenses twitter@UfuruktenPrnses Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    11.741
    Beğenildi:
    867
    Ödül Puanları:
    203
    ya tesisatçı bakmayabilir gibime geliyor..
    adamlar boru döşeme vs uğraşıyorlar.
    hem sadece sizin tıkanmamıştır ki canım bir sorsan konu-komşuya kesin onlara da birşey olmuştur.
    hiç sıkılma sor,ne var bunda gayet normal,selden olmuş.
    belediye'nin genel olarak su çekmesi falan gerekebilir kanalizasyondan belki de,ayy ne pis işler ya..
    ne sinir bozucu bir ülkede yaşıyoruz,kanalizasyon bile sorunlu,peahh..!
     
  8. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ELaMeHMeT
  9. ELaMeHMeT

    ELaMeHMeT Bebişlerimi Çok Sefiom <3 Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bılmıyorumkı canım
    burda sel olmadı ama selın oldugu gunler burdada asırı yagmur yagdı ondan sonra oldu bılemıyorum kı esım olmayınca ben dısarı adım atamıyorum kı kıme sorsam
    asagısı ısyerı pasaj yanı onlarda hallolmustur eger onlardada olmussa
    bılemıyorum vallah ıyyyy cok ıgrenc :KK70:
     
  10. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ELaMeHMeT
  11. olgu35

    olgu35 ölümden başkası yalan Pro Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.424
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    komşularınızada mutlaka sorun bence. sorun sadece sizde olmasa gerek. kaçıncı kattasınız bilmiyorum ama apartman dairelerinin alt katlarında yaşanıyor bu tür sorunlar. selden sonra oldu diyorsunuz. kanalizasyondan su çekilmesi gerektiğinde bununla belediye ilgileniyor. kolay gelsin. hemen hallolur umarım.
     
  12. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ELaMeHMeT
  13. ELaMeHMeT

    ELaMeHMeT Bebişlerimi Çok Sefiom <3 Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    pasajın ıcındeyız bırıncı kat oluyor ama bıraz yuksek pasaj oldugu ıcın
    burada sel olmadı ama yagmurdan sonra oldu yollarda su bırıkıntısı falan yok ama ben oyle dusunuyorum cunku asırı bı yagmur yagdı ondan sonra oldu

    esım gelınce baktıracagız artık ama keske suanda hallolsa cok ıgrenc ınsan kendını eksık hıssedıyor ya

    Insallah hallolurda sızede yazarım en azından aynı durumla karsılasan olursa aramızda faydalansınlar
     
  14. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ELaMeHMeT
  15. ELaMeHMeT

    ELaMeHMeT Bebişlerimi Çok Sefiom <3 Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yagmurdan dolayı olurmus dedı esım ben bugune kadar Danımarkada yasadım bu tur sorunlarla karsılasmadım yanı yagmurdan 'alaturka' tuvaletın tıkanması vs

    bu tur seyler oluyormu tr de?
     
  16. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ELaMeHMeT
  17. Egem

    Egem Yokluk içinde Cumhuriyeti kuranların torunuyuz. Pro Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    21.623
    Beğenildi:
    9.435
    Ödül Puanları:
    238
    bildiğim kadarıyla belediyeye söylüyorsun tazzikli suyla falan açıyorlar
     
  18. 18 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ELaMeHMeT
  19. nnisanyagmuruu

    nnisanyagmuruu ooO&#9829;Sensiz Olmaz&#9829;Ooo Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    8.585
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    cnm benim bi an önce belediyeyi ara.
    bizim burda belediye bakıyor bu işlere.
    onlar sana yardımcı olacaklardır..