kızlar yardım ?

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve purple_busra tarafından 31 Mart 2010 başlatılmıştır.

    31 Mart 2010
    Konu Sahibi : purple_busra
  1. purple_busra

    purple_busra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2010
    Mesajlar:
    109
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar slm yenı nişanlıyım fakat nişanlımla aramda bi sorunumuz var :KK43: genital bölgemden aşırı dercede huylanıyorum.biraz garıp bi durum resmen bı gıdıklıyo sankı bu da nişanlımda aramda sorun cıkarıyo tabı halıyle vucudumda hiç bi yerımden huylanmam ama ordan cok huylanıyorum ne önerirsiniz .............?:kedi::kedi::kedi:
     
  2. 31 Mart 2010
    Konu Sahibi : purple_busra
  3. valla ona önerilecek bişey yok sanırsam ..
    zamanla alışır heralde sempatiksalakcinni
     
  4. 31 Mart 2010
    Konu Sahibi : purple_busra
  5. dilekizmir

    dilekizmir Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2010
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    şekerim zaten huylanmaman anormal olurdu birazkaydirigubbakcemile3 onun sana nazik davranması ve tabii birazda sabırlı olması gerekiyor aşılamayacak bir şey degil. Ama sende kendini illede huylanıyorum diye psikolojik olay haline getirme rahatla yerimseniben
     
  6. 31 Mart 2010
    Konu Sahibi : purple_busra
  7. purple_busra

    purple_busra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2010
    Mesajlar:
    109
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Kafama takılıyo tabı ister istemez gecer mı sence eyvahedigeldismileopuyorumnanaktan
     
  8. 31 Mart 2010
    Konu Sahibi : purple_busra
  9. dilekizmir

    dilekizmir Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Mart 2010
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Geçer canım geçeryerimsenibenna biraz rahat ol sende kendini sıkmaman gerekiyor
     
  10. 31 Mart 2010
    Konu Sahibi : purple_busra
  11. purple_busra

    purple_busra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2010
    Mesajlar:
    109
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    inş canım saolopuyorumnanaktanopuyorumnanaktan