kızlar yoksa bebeğim geldide tutunamadan düştümü?

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve raebzeh tarafından 2 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : raebzeh
  1. raebzeh

    raebzeh Elhamdülillah Ya Rabbi.. Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.007
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    kızlar normalde adet tarihim aralığın 3 üydü bugün yani 2 sinde öğleden sonra birden bi ağrıyla adetim geldi tuvalete gittiğimde kan pıhtısı düştü elimle bakayım dedim içinde beyaz sert bişey vardı.üç dört tane yuvarlak bişeyler minicik ama yapışıklar elle hissedilir sertlikte ..bu düştü kanla beraber..kızlaaarr yoksa hamile kalacak mıydım..bilen varsa yazsın lütfen..:senağlamasenağlamaaklım karma karışık ellerim yazı yazarken titriyo...:a015:
     
  2. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : raebzeh
  3. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    o şu an et değilki canım..
    kan pıhtısı.
    kafana çok takıldıysa hemen koş git bir kan testi yaptır.değerin kesin sonucu söyleyecektir.
     
  4. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : raebzeh
  5. raebzeh

    raebzeh Elhamdülillah Ya Rabbi.. Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.007
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    kanda nasıl belli oluyo canım..kan pıhtısı normal ama içindeki o beyaz sert şeyler beni düşündürüyo..ilgin için sağol canım ..inan kafam çok karışık
     
  6. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : raebzeh
  7. zelixsx82

    zelixsx82 RABBİME SONSUZ ŞÜKÜRLER.. Pro Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    ebru canım çok geçmiş olsun bence canım hiç ihmal etmeden hemen bir doktora git
     
  8. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : raebzeh
  9. raebzeh

    raebzeh Elhamdülillah Ya Rabbi.. Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.007
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    canım dru aradım ama önemli bi şey değil dedi..bilemiyorum..benim dr biraz paragöz..adetin seyrine göre olmazsa başka bi dr a giderim canım benim çok sağol zelişcim..sizler olmasanız ne yaparım bilmiyom..
     
  10. 3 Aralık 2008
    Konu Sahibi : raebzeh
  11. zeytohnm

    zeytohnm saglıkla gellll erkegimmm Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    668
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    şöyle bişe ddiyebilirim normalde bi kadın yumurtladıgında döllenme olmadıysa yumurtalar parçalanır ve parçalar halinde adetle dışarı atılır bu genelde çogu kadında olur ufak ufak bildigim bu ama düşük yaşayan biri olarak şunu söyleyebilirim sancısı dayanılmaz oluyo ve o düşürdügün parça pekte küçük olmuyo önce küçük pırtılar geliyo ardından büyük oluyo ve kanama yogun oluyo bilmiyorum yardımcı olabildimmi ama en güzeli bi doktora görün derim ALAHA emanet ol
     
  12. 3 Aralık 2008
    Konu Sahibi : raebzeh
  13. raebzeh

    raebzeh Elhamdülillah Ya Rabbi.. Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.007
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    sağol canım doğru söylüyosun..sanırım ben düşüğü tam bilmediğim için biraz panik yaptım..acaba diyorum ben pko luyum o kistler mi düştü..düşme ihtimali varmı bilmiyorum ama..neyse canım..sizlerde ALLAHA EMANET OLUN CANLARIM..destekleriniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim..