kızlarr bebekleriniz kaç kilo?

Konusu 'Kasım Anneleri' forumundadır ve cagancuk tarafından 12 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : cagancuk
  1. cagancuk

    cagancuk küçük aşkımla çok mutlym Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.346
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar beninm oğlum 3 ay 8günlük.yedi buçuk kiloydu bi hafta önce.sadece anne sütüyle besleniyo.normale göre tombiş bi bebekmi olcak merak ediyorum ee tabi korkuyorumda biraz.sizinkiler kaç kilo?
     
  2. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : cagancuk
  3. yagmurrrr2008

    yagmurrrr2008 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    maşallah. benim kzım daha 5200 gr. 3 ay 1 günlük.2500 gr doğmuştu.
     
  4. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : cagancuk
  5. cagancuk

    cagancuk küçük aşkımla çok mutlym Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.346
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    cnm benimkisi 3600 doğdu zaten.her ay 1300 1400 falan alıyodu bu ay 900gr almış.
     
  6. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : cagancuk
  7. derinxby

    derinxby mis kokulumm... Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.416
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben de akşam tarttım 7,5 kilo çıktı. bende şaşırdım biraz fazla gibi geldi.2 ay büyk bi arkadaşım oğlu da aynı kiloda. ama görseniz o daha tombul duruyo benimki tombul gibi durmuyo. hem boyu uzun hemde kemikleri iri galiba . yani görüntüsü 7,5 kilo gibi değil ama eline alınca anlıyosun. artık zor taşınıyorlar . :) birde sürekli kucak istiyo beyefendi. etrafı izleyecekmiş.kucağındayken de oturamıyosun bi de . ona da kızıyoo. çok fena bunlar...maşşşalllah yawruşkomaa
     
  8. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : cagancuk
  9. sebnem-08

    sebnem-08 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    115
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim kızım 2 ay 3 haftalık 6,300. Doğduğunda 3,530'du.
     
  10. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : cagancuk
  11. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    maşallah canım oğluşuna , benim oğluş da bir hafta sonra tam 3 aylık olucak ve 7 kilo , ben de sadece anne sütü veriyorum , annem tosun diyo obez diyo ama anne sütüyle beslenen bebeklerde obezlik problemi olmuyormuş..benim içim rahat pek minik doğmuştu kuzum çok üzülmüştüm ben , şimdi içim pek rahat ..maşallahhhhhh :nazar:
     
  12. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : cagancuk
  13. yagmurrrr2008

    yagmurrrr2008 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    keşke bu konuyu açmasaydınız nazar değecek bebişlere :) her okuyan maşallah desin.:nazar:
     
  14. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : cagancuk
  15. LAVXIXNYA4134

    LAVXIXNYA4134 mutluluk=kızım ve kocişim Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.872
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim kızım da 2,5 aylık en son 10 gün önce tarttırdık 7,200 grdı sanırım şuan 7,500 gr dır.bende sadece anne sütüyle beslyorum mama vermişliğim 1 yada 2 kezdir maşallah kasım bebeklerine
     
  16. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : cagancuk
  17. yagmurrrr2008

    yagmurrrr2008 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    lavinya kızının adı yağmur mu? benim kızımın adı yağmur.
     
  18. 12 Şubat 2009
    Konu Sahibi : cagancuk
  19. LAVXIXNYA4134

    LAVXIXNYA4134 mutluluk=kızım ve kocişim Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.872
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet adı yağmur cemre