kızlarr çok dua edin nolur? Bugün büyük gün :(((

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve kalachakra tarafından 14 Mart 2008 başlatılmıştır.

    14 Mart 2008
    Konu Sahibi : kalachakra
  1. kalachakra

    kalachakra BERENİN ANNESİ HAVVA :)) Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    892
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar bilen bilir... Hamileliğim boyunca birsürü seylerle karşılaştım. Önce plesenta arkasında kanama, sonra ikili tarama testinin yüksek çıkması, düşük riski, sonra kist ve derken simdide üçlü taramaya geldik. Bugün saat 16:30da üçlü tarama yaptırcam... Nolur dualrınızı eksik etmeyinde üçlü tarama sonuclarım güzel çıksın... Ben kendimi sonuçlarım güzel çıkacak diye şartlandırdım o yüzden moral bozmak istemiyorum... Ama hersey Allah'tan dimi? Benim için bol bol dua edin nolur, çünkü şimdi en çok buna ihtiyacım..:çok üzgünüm:. Desteğinizi zaten eksik etmiyorsunuz bunun farkındayım...
     
  2. 14 Mart 2008
    Konu Sahibi : kalachakra
  3. ayxsxe&serkan

    ayxsxe&serkan BİRİCİKLERİMMMMM.. :)) Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.723
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Dualarimiz Seninle Canimmm
     
  4. 14 Mart 2008
    Konu Sahibi : kalachakra
  5. gxuxldenm

    gxuxldenm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    925
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım Allah yardımcın olsun inşallah iyi çıkar bende vercem 3 lü testi ayın 22 sinde hepimiz sağlık bi şekilde bebişlerimizi kucağımıza almak nasip etsin Rabbim pozitif düşün kendini üzme Allah yardımcın olsun
     
  6. 14 Mart 2008
    Konu Sahibi : kalachakra
  7. EU3

    EU3 Guest

    canım dualarımız seninle içini ferah tut test sonucun iyi çıkıcak Allahın izniyle
     
  8. 14 Mart 2008
    Konu Sahibi : kalachakra
  9. sevgii:)

    sevgii:) bebişimm benimleeeeeee:)) Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.357
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    canım bak gör testin çok güzel çıkacak rabbim hayırlı eli ayağa düzgün evlatlar nasip etsin inş aminnnnnn hiç stres yapmaki bebişte üzülmesin sıkıntı yaşamasın dualarım senle arkadasım sonucu mutlaka bildir:dance:
     
  10. 14 Mart 2008
    Konu Sahibi : kalachakra
  11. kalachakra

    kalachakra BERENİN ANNESİ HAVVA :)) Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    892
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canımm sonuçlar hemen çıkkmaz galiba pazartesiye kadar beklemem gerekcek :KK43:((... İnşallah güzel haberler vericem size, ben öyle umud ediyorum
     
  12. 14 Mart 2008
    Konu Sahibi : kalachakra
  13. zodiaco

    zodiaco Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    124
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Bende seninle benzer sorunlar yasadım anlıyorum seni. İnsallah güzel sonuclar alırsın.. sonucu kotu cıksa bile hic inanma en sağlıklısı amniyosentez. Allaha dua et hamilelerin duası cabuk kabul olurmus. Güzel sonuclarını bekliyorum.
     
  14. 14 Mart 2008
    Konu Sahibi : kalachakra
  15. KubraBetul

    KubraBetul Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.283
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım inş testlerde bi sorun çıkmaz sen gönlünü ferah tut allaha bol bol dua et.allah eli ayağı düzgün,sağlıklı,aklı bütün evlatlar nasip etsin
     
  16. 14 Mart 2008
    Konu Sahibi : kalachakra
  17. siyah-beyaz

    siyah-beyaz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2008
    Mesajlar:
    100
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    inşallah çok güzel haberler alırsın allah senin ve bütün anne adaylarının bebeklerini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin benimde inşallah
     
  18. 14 Mart 2008
    Konu Sahibi : kalachakra
  19. Eylul

    Eylul Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.223
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    146
    Evet seninde dediğin gibi sonuçlar çooook güzel çıkıcak
    Allah yardımcın olsun :1hug: