kızlarr ufacık bi fikir lütfen??? :-(

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve asya23 tarafından 11 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    11 Haziran 2008
    Konu Sahibi : asya23
  1. asya23

    asya23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar geçen ay gebelik beklentilerim fos çıkmıştı adetim gelmişti geçen ay belirgin bi belirti yoktu adetim yaşlaşınca göğüslerim şişmişti ve kasıklarımda ağrı vardı geliceğini hissetmiştim ve geldi...geçen ay yumurtlama günlerime odaklanmıştım bu ay öyle yapmadım düzenli ilişkim oldu :eek:ve bu ay bende 3-4 gündür göğüslerim şişti normalde bi acısı ağrısı yok ama dokununda çok hassazlaştı..sol kasığımda ağrı başladı o ağrı varken ayağa kalktığımda sol kasıkta bi ağırlık hissi gibi bi ağrı oluyor,birde akıntım çok yoğun beyaz-şeffaf gibi kokusuz ve rahatsız edici bişeyi yok fakat bugün akıntımla karışık kahverengi bi sıvı vardı bu düşündürdü beni daha önce böyle bişyle karşılaşmadm
    ????tabi kızlar yinede bilemiyorum belkide değil ama asla takıntı yapmış bu kız diye düşünmeyin asla öyle bişey yok hiç düşünmüyorum aslında ama bazı belirtiler var ben burdayım diyor yerini belli ediyor buda takıntı değil doğal olarak düşünüyoruz ben daha 23 yaşıma yeni girdim ve hiç korunmuyorum olabilirde niye çok düşündüm diye belirti olsun ki bu belirtiler var ama ne olduğunu Allah göstericek !!..benim sorum gebeliği böyle başlayan arkadaşlar varmı yada olabilir diyen bi fikir lüften kızlarr !!..bu arada adetime 9 gün kaldı ve adetlerim çok düzenlidir asla şaşmaz hatta saati bile :1rolleyes:
     
  2. 11 Haziran 2008
    Konu Sahibi : asya23
  3. baranxixnannesi

    baranxixnannesi cantanem baranım benım Pro Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.191
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    canım belırtılerın hamiş olduğun yolunda umutlanma ama bendede olmustu beyaz peynırımsı akıntı oldu kasığının solu agrır usursun mesela gobegının altını elle bi sermı diye bak.
     
  4. 11 Haziran 2008
    Konu Sahibi : asya23
  5. asya23

    asya23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evt cnm sert ama bu otururken pek hissedemiyorum ayaktayken dokunduğumda sert tam göbeğimin alt kısmı..evt cnm zaten umutlanmam asla başta yaşadm bunu hayal kırıklığı çok kötü:çok üzgünüm: aslında yine yazmadım yine üzerinde durmak istemezdim ama bu akşam beyaz akıntıda kahverengi sıvı karışıktı hatta emin olmak için afedersin peçeteye sildim renk dahada belirgin oldu resmen vardı yani.. ama olur yada olmazz Allah bilir tabi ama ben bu güzel duyguları yaşayan arkadaşlara sormak istedm cvplarınız için tşkler
     
  6. 11 Haziran 2008
    Konu Sahibi : asya23
  7. baranxixnannesi

    baranxixnannesi cantanem baranım benım Pro Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.191
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    olabilir canım hamiş gibisin hayıırlısı ınsallah
     
  8. 11 Haziran 2008
    Konu Sahibi : asya23
  9. asya23

    asya23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sağol cnm amin inş. öyledir..
     
  10. 11 Haziran 2008
    Konu Sahibi : asya23
  11. BenGulsu

    BenGulsu Kiymetlim,Devrimim ve Rüzgarim Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.182
    Beğenildi:
    134
    Ödül Puanları:
    113
    mrh asya canim sanirim hamilesin bende böyle olmustu adetine kac gün var.
     
  12. 11 Haziran 2008
    Konu Sahibi : asya23
  13. asya23

    asya23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    adetime 9 gün var cnm ...
     
  14. 11 Haziran 2008
    Konu Sahibi : asya23
  15. Kancicegim

    Kancicegim Aysima´nin Annesi:) Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.935
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    asyacim canim belirtiler ayni hamilelik belirtisi gibi ama adet belirtileri de olabilir...yani bu da bir ihtimal..akintim var diyorsun ben kendi adima konusayim ben gebeligimi akintim ve bulantim ile anlamistim..insan kendini biliyor ya...belki sende de öyledir ama belli de olmaz tabi.

    kendine iyi bak,insallah hamilesindir ki bence öyle gibi görünüyor ama zaman gösterecek...hayirlisi olsun canim...
     
  16. 11 Haziran 2008
    Konu Sahibi : asya23
  17. ebrunver

    ebrunver Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    219
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canım sen emin olmadan sakın ümitlenme olur mu ? Sonra çok üzülüyosun.Benimde adetim hiç şasmazdı günü gününe olurdum.1 gün geçmezdi.3 ay boyunca sapıttı test almaktan aptal olmuştum.ama adet düzenim sapıttıktan 3 ay sonra hamile kaldım :)) bunun bir ilgisi var mı bilmiyorum.Ama istiyorsan umarım hamilesindir ve değilsen de en kısa zamanda olursun inşallah :) Allah isteyen herkese nasip etsin ...
     
  18. 11 Haziran 2008
    Konu Sahibi : asya23
  19. TATOSH

    TATOSH Ask dolu Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.701
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    148
    inşallah hamilesindir canım...umarım iyi haberlerini alırız...