kızlarr yardımınıza ihtiyacım var :(((((

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve melek_1907 tarafından 2 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    2 Ocak 2010
    Konu Sahibi : melek_1907
  1. melek_1907

    melek_1907 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2009
    Mesajlar:
    74
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    3 günden beri sivilcelerim için ilaç kullanıorm ve yüzümde kızarıklıkla brlikte yanmalar var n yapacğımı bilmiorm :KK43:( eczanenin tavsiyesi üzerine aldım ilaçları. Numis med diye bi sabunla yıkıyorum sabah cleocin t diye solüsyon sürüorum akşamda tekrar sabunla yıkayp acnelyse diye krem sürüorm ama dediğim gibi kızarıklık ve yanma oldu yüzümde :KK43:( bunun olması doğalmı bi bilginiz varmı??
     
  2. 2 Ocak 2010
    Konu Sahibi : melek_1907
  3. chatLaq.

    chatLaq. Ne biliiim insanı Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.143
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Bepanthen sür gecer. yerimseniben
     
  4. 2 Ocak 2010
    Konu Sahibi : melek_1907
  5. biricik_06

    biricik_06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.577
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    ama eczacı tavsiyesiyle olmaz ki.ben cilt doktoruna gittim bir sürü tahlil yapıldı tam kan tahlili yumurtalıklarıma bile bakıldı.önce neden oluyor sivilceleriniz ona bakılmalı.bazı ilaçlarımız sizinle aynı ama ben de yanma kızarma falan hiç olmadı.ama doktorum olabileceğini olması durumunda gün aşırı sürmem gerektiğini sorun olmayacağını söylemişti.benim cildim dayanıklıdır reaksiyon vermedi demek ki cildiniz hassas.
     
  6. 2 Ocak 2010
    Konu Sahibi : melek_1907
  7. calimenjero

    calimenjero bu aralar depresifim Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2009
    Mesajlar:
    125
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    melekçim cildinin tahriş olma ihtimali yüksek her temizleme sabunuyla her sivilce jeli uyuşmayabilir her yüzde aynı reaksiyonu vermeyebilir bu sebepten ya hemen bir doktora görün yada kullandığın ürünleri bırak hiç bir sivilce ilacınıda tavsiye üzerine alma da kullanmada canım hipokort da sürebilirsin tahriş için benim yüzüm tahriş olduğunda onu vermişti doktor
     
  8. 2 Ocak 2010
    Konu Sahibi : melek_1907
  9. melek_1907

    melek_1907 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2009
    Mesajlar:
    74
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    haklısın cnm eczane tavsiyesiyle yapmamam gerekirdi mafoldumben sabahtan beri nemlendirici sürüorm ve her defasında canım acıo :KK43: kullanmayı bıraktıım reçetesinde kullanımı bırktığımzdan itibaren bi kaç gün içerisnde yan etkilerin sona ereceği yazıo inşallah geçer yoksa doktorun yoları gözüktü bana