kızlarrr doğum yaptımmm

Konusu 'Duyuru : Müjdeeee bebeğim oldu :)' forumundadır ve B&M tarafından 17 Mart 2008 başlatılmıştır.

    17 Mart 2008
    Konu Sahibi : B&M
  1. B&M

    B&M FB & M & YE Pro Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    9.285
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    Biraz geç oldu ama anca kendimi toparladım pc nin karsına anca oturabildim...Evet gelelim doğum hikayemize. ;
    Bundan 5 gün önce 12 mart çarsamba günü sabah saat 8.30 da konrolüm vardı ve doktorum 5 cm acıklım olduğunu söyledi ve yatış işlemlerini yaptırdık .
    Okadar heycan basmıştıki bana anlatamam. Saat 9.00 da suni sancı verildi ve açılma hızlansın diye iğne yapıldı
    1 serum suni sancı yedim :) sancılar gittikce arttı . Hemsireler %100 lük sancılara nasıl dayanıyosun . Sesin çıksın biraz nazar değicek dediler :)
    Saat 15.00 te doğumhaneye alındım ve 45 dakkalık mücadelenin ardından bebeğimin pipisini gördüm :) .
    Aslında doğumum zor oldu ıkınırken serum tıkanmışmı bişey olmuş sancı gelmiyomuş :S doğumhanede sancılarım gitti
    Doktrum sabırlı ve çok kibar bir bayandı , baya uğraştık ,hemsire ve hasta bakıcı karnıma bastırdılar ve zar zor doğurdum :) .
    Zaten ıkınmak veya sancı o kadar kötü değil , korkulcak bişi değil
    Benim canımı acıtan onların karnıma bastırmasıydı o acıyı unutamam :KK43: ..
    Sesim dısarı kadar gitmiş ve esim hıckıra hıckıra ağlamış.8kıyamam) :)
    Oğlumu gördüğüm an okadar sükrettim Allaha ki defalarca bağıra bağıra .
    Doktorum, hemsireler ,hasta bakıcı hepsi cok iydi hep beni rahatlatmaya calıştılar ....
    Okadar güzel bi duygu ki normal olduğuna pişman değilim.
    Bastırma olmasaydı acısız olucaktı ama bastırmasalardı doğuramazdım sanırım :p 4.5 kg lik tosun paşayı 3 dikişle atlattım sükür..
    Neyse cok yazdım kızlar ...
    Normal doğumu tavsiye ederim sasmayın ölüm yok sonunda nasıl olsa.
    O an bebeğinizi görmek okadar güzel muhtesm bi duyguki..Bebğim simdi yanımda mısıl mısıl uyuyo hala bana hayal gibi geliyo , ona baktıkca bu benim bebğimmi ya ,Allahım nasıl bi duygu bu diyorum.
    Allah herkese nasip etsin .
    Oğlusum biraz yaramaz ama, :) gece hep memede , gündüz uyuyo..
    Zor doğum yaptım ama sezaryan asla tavsiye etmem.
     
    Son düzenleme: 29 Ocak 2012
  2. 17 Mart 2008
    Konu Sahibi : B&M
  3. bilgen16

    bilgen16 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2007
    Mesajlar:
    46
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    76
    Canım çok sevindim Allah analı babalı sağlıkla büyütmeni nasip etsin bebeğinle sağlıklı mutlu uzun bir ömür sen ve eşinle olsun canım darısı başımıza bende 25 martta kavuşucam oğluma Allah izin verirse canım
     
  4. 17 Mart 2008
    Konu Sahibi : B&M
  5. munise19

    munise19 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    206
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Allah seni kurtarmış.kutlarım.darısı başıma.38 haftalığım.doktor 39 da bekliyor.sende ne gibi değişiklikler oldu.doğumun ilk belirtileri neler? yada daha önce ne gibi farklılıklar yaşadın.bende bazen adet sancısı gibi kalçama ağrılar giriyor.iç çamaşırım ıslanıyor ve koku oluyor.sendede oldu mu? ayrıca bebişim ayaklarını hep göğsüme vuruyor.ama eskisi gibi çok hareketli değil.bana bu konuda bilgi verirsen çok sevinirim.
     
  6. 17 Mart 2008
    Konu Sahibi : B&M
  7. gediz

    gediz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    184
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Gözünüzaydın
    Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin :)
     
  8. 17 Mart 2008
    Konu Sahibi : B&M
  9. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.893
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    tebrikler gecmis olsun allah anali babali buyutsun uzun omurlu olsun bebegin saglikli olsun
     
  10. 17 Mart 2008
    Konu Sahibi : B&M
  11. truf

    truf Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.239
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    hayırlı olsun bebeğin canım sanada geçmiş olsun analı babalı büyür inşallah
     
  12. 17 Mart 2008
    Konu Sahibi : B&M
  13. Prm.Oznur

    Prm.Oznur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    763
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Bebegin Hayirli Uzun ömürlü Olsun Allah Anali Babali Sağlikli Büyütmeyi Nasip Etsin
    B&m Istanbulda Nerde Dogum Yaptin ?
     
  14. 17 Mart 2008
    Konu Sahibi : B&M
  15. Biricik

    Biricik üç böcek bir çiçek Üye

    Katılım:
    22 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.175
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    gözün aydın canım allah analı babalı büyütsün :KK46:
     
  16. 18 Mart 2008
    Konu Sahibi : B&M
  17. yaseminsen

    yaseminsen rabbım sen evladımı koruu Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.499
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    canım benimm yaa bak senınle maceran bıttı asıl serubven sımdı baslıyo allahım analı babalı saglıkla buyutmnızı nasıp etsın canım cımmm
     
  18. 18 Mart 2008
    Konu Sahibi : B&M
  19. ilayna

    ilayna Guest

    hayırlı uğurlu olsun allah analı babalı büyütsün canım.darısı tüm hamişlerin başına olsun.